ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Organizational Innovation Communities

دانلود کتاب جوامع نوآوری سازمانی

Organizational Innovation Communities

مشخصات کتاب

Organizational Innovation Communities

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations 
ISBN (شابک) : 9783658013011, 9783658013028 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 191 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جوامع نوآوری سازمانی: مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Organizational Innovation Communities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جوامع نوآوری سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جوامع نوآوری سازمانی



نوآوری‌های منبع باز، جامعه و جمعیت نه تنها نحوه توسعه محصولات و خدمات، بلکه نحوه کار و زندگی ما را نیز به شدت تغییر داده است. با این حال، سازمان‌ها از هر نوع، خواه کوچک یا بزرگ، جهانی شده یا محلی و غیره، هنوز برای انطباق مؤثر با این روند اجتماعی، با این حال، با فناوری فعال مبارزه می‌کنند. این کار بر توسعه نوآوری مبتنی بر جامعه در سازمان ها، یعنی جوامع نوآوری سازمانی، روشن می کند. سه سوال اصلی مطرح می شود: چگونه جوامع نوآوری سازمانی را معرفی کنیم، یا چگونه جوامع را از ابتدا بسازیم؟ چگونه جوامع نوآوری سازمانی را مدیریت کنیم یا می توانیم خلاقیت را مدیریت کنیم؟ چگونه می توان مشارکت کارکنان را تقویت کرد، یا چگونه کارمندان عادی را به نقاط داغ نوآوری تبدیل کرد؟ نویسنده بر اساس روش‌های تحقیق کیفی و کمی، بینش‌های عمیق و شگفت‌انگیزی و همچنین توصیه‌های عملی برای سرعت بخشیدن، بهبود و تقویت توسعه نوآوری به دست می‌آورد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Open source, community and crowd innovations have not only drastically changed the way products and services are developed, but also the way we work and live. Yet, organizations of all kinds, may they be small or large, globalized or local, etc., still struggle to effectively adapt to this social, however, technology-enabled trend. This work sheds light on community-based innovation development within organizations, i.e. organizational innovation communities. Three major questions are tackled: How to introduce organizational innovation communities, or how to build communities from scratch? How to manage organizational innovation communities, or can we manage creativity? How to foster employee engagement, or how to turn ordinary employees into innovation hot-spots? Based on qualitative as well as quantitative research methods, the author derives in-depth and surprising insights as well as hands-on recommendations to speed-up, improve, and foster innovation development. ​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Front Matter....Pages 1-1
Relevance....Pages 2-5
Structure....Pages 6-8
Research paradigm....Pages 9-11
Front Matter....Pages 13-13
Setting the stage....Pages 14-17
Organizational communities: A literature review....Pages 18-49
Implications for organizational innovation communities....Pages 50-52
Front Matter....Pages 53-53
Setting the stage....Pages 54-55
Theoretical perspectives....Pages 56-57
Research methods....Pages 58-61
Findings....Pages 62-76
Discussion....Pages 77-79
Conclusion....Pages 80-81
Front Matter....Pages 83-83
Setting the stage....Pages 84-84
Theoretical perspectives....Pages 85-89
Research methods....Pages 90-95
Findings....Pages 96-106
Discussion....Pages 107-110
Conclusion....Pages 111-112
Front Matter....Pages 113-113
Setting the stage....Pages 114-115
Theoretical perspectives....Pages 116-119
Front Matter....Pages 113-113
Research methods....Pages 120-123
Findings....Pages 124-129
Discussion....Pages 130-133
Conclusion....Pages 134-134
Front Matter....Pages 135-135
Summary and contribution....Pages 136-141
Practical implications....Pages 142-144
Research implications....Pages 145-147
Back Matter....Pages 149-180




نظرات کاربران