دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Howard Harris, Gayathri Wijesinghe, Stephen McKenzie (auth.), Howard Harris, Gayathri Wijesinghe, Stephen McKenzie (eds.) سری: Issues in Business Ethics 38 ISBN (شابک) : 9789400754720, 9789400754737 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 185 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب قلب مؤسسه خوب: اخلاق فضیلت به عنوان چارچوبی برای مدیریت مسئولیت پذیر: اخلاق، تحقیق در عملیات/نظریه تصمیم گیری، مدیریت منابع انسانی
در صورت تبدیل فایل کتاب The Heart of the Good Institution: Virtue Ethics as a Framework for Responsible Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب قلب مؤسسه خوب: اخلاق فضیلت به عنوان چارچوبی برای مدیریت مسئولیت پذیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به این سوال می پردازد: چگونه موسسات می توانند هدف خوبی را توسعه و حفظ کنند؟ و مدیران چگونه می توانند به این تلاش کمک کنند؟ دوازده مقاله این سوال را با استفاده از پرسش مک اینتایر به عنوان مبنایی برای بررسی چهار موضوع اصلی بررسی میکنند: آیا میتوان مدیریت را به معنای مک اینتایری یک عمل در نظر گرفت؟ فضایل خاص چه نقشی در توسعه یک نهاد فضیلت دارد؟ رذایل مدیریتی چیست و در چه شرایطی شکوفا می شود؟ و آیا میتوانیم از ایدههای MacIntyrean برای در نظر گرفتن مدیریت همه اشکال موسسات استفاده کنیم؟ این جلد یک مجموعه بینالمللی و چند رشتهای است، با مشارکتهای نویسندگان مشهور در زمینه اخلاق مدیریت، و مشارکتهای نوآورانهای که از جستجوی MacIntyrean به عنوان لنزی برای بررسی زمینههایی مانند مهماننوازی، محتوای موسیقی تولید شده توسط کاربر و پایداری اجتماعی استفاده میکنند. مقالات با توجه به نگرانی آنها برای دستیابی به تعالی و یکپارچگی سازمانی از طریق مدیریت اخلاقی متحد می شوند.
برخلاف متون تک نویسنده، این جلد ویرایش شده دیدگاه های متعددی را در مورد موضوع اخلاق فضیلت در مدیریت گرد هم می آورد. با انجام این کار، موضوع را عمیقتر و گستردهتر از آنچه یک نویسنده میتواند انجام دهد، بررسی میکند.
به دلیل گستردگی این کتاب، این کتاب پتانسیل تبدیل شدن به یک ابزار تحقیقی برای علاقه مندان به ارتباط نظریه فضیلت با سایر علایق دانشگاهی مانند رفتار سازمانی (از جمله نظریه انگیزش و روانشناسی اجتماعی)، ادبیات را دارد. ، نقد مسائل اجتماعی معاصر و مدیریت کسب و کار.
«ویراستاران هریس، ویجسینگ و مککنزی یک جلد فشرده، باریک و از نظر موضوعی منسجم ایجاد کردهاند که برای دانشمندان و دانشآموزانی که علاقههای دوگانه به اخلاق تجاری و فضیلت دارند، ضروری است. به ویژه، کسانی که با ایدههای مک اینتایر کار میکنند، کاوشها و کاربردهای کامل و تکمیلی ایدههای او را مییابند تا در مجموع به عنوان سنگ بنای کار خود عمل کنند.»
برندن. ای. کندال (2014)، هریس، اچ، ویجسینگ، جی، و مک کنزی، اس. (ویرایشات.) (2013). هلند: Springer، در مایکل شوارتز، هاوارد هریس (ویرایشگر) دستیابی به تعالی اخلاقی (تحقیق در مسائل اخلاقی در سازمان ها، جلد 12) Emerald Group Publishing Limited، pp.155 - 161
< p>This book addresses the question: how can institutions develop and maintain a good purpose? And how can managers contribute to this endeavour? Twelve contributions explore this question, using MacIntyrean inquiry as a basis for exploring four main themes: Can management be considered a practice in the MacIntyrean sense? What is the role of specific virtues in the development of a virtuous institution? What are management vices and what are the conditions in which they flourish? And, can we use MacIntyrean ideas to consider the management of all forms of institutions? The volume is an international and multidisciplinary collection, with contributions from well-known writers in the field of management ethics, and innovative contributions that use MacIntyrean inquiry as a lens to examine fields such as hospitality, user generated music content and social sustainability. The papers are unified by their concern for the achievement of organizational excellence and integrity through ethical management.
Unlike single author texts this edited volume brings together multiple perspectives on the topic of virtue ethics in management. In doing so, it explores the topic both more deeply and more widely than a single author can do.
Because of its breadth, this book has the potential to become a turn-to research tool for those interested in virtue theory’s relevance to other academic interests such as organizational behavior (including motivation theory and social psychology), literature, contemporary social issue criticism, and business management.
“Editors Harris, Wijesinghe, and McKenzie have crafted a tight, slim, and thematically consistent volume that will be indispensable to scholars and students with twin interests in business and virtue ethics. In particular, those working with MacIntyre’s ideas will find the thorough and complimentary explorations and applications of his ideas to serve, overall, as a cornerstone for their own work."
Brenden E. Kendall (2014), Harris, H., Wijesinghe, G., & McKenzie, S. (Eds.). (2013). The Heart of the Good Institution: Virtue Ethics as a Framework for Responsible Management. Dordrecht, The Netherlands: Springer, in Michael Schwartz , Howard Harris (ed.) Achieving Ethical Excellence (Research in Ethical Issues in Organizations, Volume 12) Emerald Group Publishing Limited, pp.155 - 161
Front Matter....Pages i-vi
Introduction....Pages 1-4
Front Matter....Pages 5-6
Re-imagining the Morality of Management: A Modern Virtue Ethics Approach....Pages 7-34
Management as a Practice....Pages 35-46
Judgement, Virtue and Social Practice....Pages 47-58
Courage as a Management Virtue....Pages 59-70
Front Matter....Pages 71-72
Virtue Ethics in Leadership Operations: A Pathway for Leadership Development....Pages 73-84
The Conscious Corporate Growth Strategic Approach and Its Implementation....Pages 85-96
Organisational Narcissism: A Case of Failed Corporate Governance?....Pages 97-109
YouTube as a Nascent Practice: A MacIntyrean Analysis of User-Generated Content....Pages 111-126
Front Matter....Pages 127-128
Embedded Moral Agency: A MacIntyrean Perspective on the HR Professional’s Dilemma....Pages 129-140
Can Hospitality Workers Engage in Virtuous Practice in a Commercial Context? A Study of Virtue Ethics and Virtues of Commerce....Pages 141-157
Thoughts on a MacIntyrean Approach to Social Sustainability Reporting....Pages 159-166
Front Matter....Pages 167-167
Murdoch, Trollope and Drucker: Virtue Ethics as Conveyed by Stories....Pages 169-179
Back Matter....Pages 181-183