ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Zur Qualität von Inbound Centers im Marketing: Typen – Wirkungen – Implikationen

دانلود کتاب در مورد کیفیت مراکز ورودی در بازاریابی: انواع - اثرات - پیامدها

Zur Qualität von Inbound Centers im Marketing: Typen – Wirkungen – Implikationen

مشخصات کتاب

Zur Qualität von Inbound Centers im Marketing: Typen – Wirkungen – Implikationen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783834943668, 9783834943675 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 265 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب در مورد کیفیت مراکز ورودی در بازاریابی: انواع - اثرات - پیامدها: سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Zur Qualität von Inbound Centers im Marketing: Typen – Wirkungen – Implikationen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در مورد کیفیت مراکز ورودی در بازاریابی: انواع - اثرات - پیامدها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در مورد کیفیت مراکز ورودی در بازاریابی: انواع - اثرات - پیامدها



مراکز ورودی - همچنین به عنوان مراکز تماس، مراکز تماس، مراکز خدمات مشتری و مراکز مراقبت از مشتری شناخته می شوند - از یک سو به عنوان مهمترین کانال در بازاریابی در آینده رتبه بندی می شوند و از سوی دیگر به عنوان تجربه ناکافی مشتری مورد انتقاد قرار می گیرند. در عمل و علم فقدان دانش در مورد انواع مراکز ورودی، اثرات آنها بر روابط با مشتری و پیامدهای واجد شرایط برای مدیریت وجود دارد. الکساندر شاگن کیفیت مراکز ورودی، تجربیات مشتری و موفقیت شرکت ها را به شیوه ای عمل محور بررسی می کند.​


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Inbound Centers - auch als Call Center, Contact Center, Customer Service Center und Customer Care Center bekannt - werden einerseits als künftig wichtigster Kanal im Marketing bewertet und andererseits als unzureichendes Kundenerlebnis kritisiert. In Praxis und Wissenschaft mangelt es an Wissen über Inbound Center Typen, ihre Wirkungen auf die Kundenbeziehungen und qualifizierten Implikationen für das Management. Praxisorientiert untersucht Alexander Schagen die Qualität von Inbound Centers, die Erlebnisse der Kunden und die Erfolge der Unternehmen.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Ausgangslage, Zielsetzung und Aufbau der Arbeit....Pages 1-9
Begriffe, Theorien, Themen und Methoden....Pages 10-52
Fallstudien zur Typologisierung von Inbound Centers....Pages 53-98
Experimente zur Wirkung von Inbound Center Qualitäten....Pages 99-170
Implikationen für Inbound Centers in der Praxis....Pages 171-213
Fazit zur Inbound Center Qualität....Pages 214-221
Back Matter....Pages 222-255




نظرات کاربران