ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Dimensions of Teaching Business Ethics in Asia

دانلود کتاب ابعاد آموزش اخلاق تجاری در آسیا

Dimensions of Teaching Business Ethics in Asia

مشخصات کتاب

Dimensions of Teaching Business Ethics in Asia

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642360213, 9783642360220 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 184 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ابعاد آموزش اخلاق تجاری در آسیا: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، اخلاق، آموزش حرفه ای و حرفه ای



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Dimensions of Teaching Business Ethics in Asia به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ابعاد آموزش اخلاق تجاری در آسیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ابعاد آموزش اخلاق تجاری در آسیا



تعداد فزاینده ای از مؤسسات آموزش عالی در آسیا اکنون در حال ادغام دوره های اخلاق در برنامه های درسی خود هستند. اما چالش همچنان ایجاد دوره هایی است که می توانند به طور مؤثر به اهداف خود برسند، و ایجاد و استفاده از مواد آموزشی مناسب با مشخصات خاص دانش آموزان و مدیران اجرایی در مناطق و فرهنگ های مختلف. در این زمینه، افزایش آگاهی از معضلات اخلاقی، پیشنهاد چارچوب‌ها و مدل‌هایی برای کمک به مدیران برای رسیدگی به انتخاب‌های دشوار و تصمیم‌گیری‌های سخت - در عین حال اخلاق‌گرا نبودن و تحمیل ارزش‌ها- و ارائه رویکردهای جایگزین از طریق موارد اخیر و مرتبط از اهداف اصلی این کتاب است. روش‌های تدریس، ابزارهای یادگیری و روش‌های آموزشی مؤثر در آموزش اخلاق را در چارچوب خاص تنوع غنی فرهنگ‌های آسیایی بررسی می‌کند و برنامه‌های درسی دوره‌های اخلاق را با هدف توسعه ظرفیت برای مقابله با تعدادی از مسائل مانند فساد، بحث می‌کند. حفاظت از مالکیت معنوی، سوت زدن و حقوق مصرف کننده. ارتباط و محدودیت‌های سنت‌های فلسفی و معنوی آسیایی و اینکه چگونه ارزش‌های زیربنایی آن‌ها می‌تواند جنبه معناداری در آموزش اخلاق به مدیران و رهبران کسب‌وکار باشد، و همچنین مزایا و محدودیت‌های کدهای رفتاری شرکت‌ها و راه‌های افزایش اثربخشی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. . رویکرد مشابهی برای معرفی «سوگند» و «تعهد اخلاقی» در بین دانشجویان بازرگانی اتخاذ شده است که در برخی از مدارس بازرگانی ترویج شده است.



توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A growing number of higher education institutions in Asia are now integrating ethics courses in their curricula. But the challenge remains to develop courses that can effectively reach their objectives, and to create and use teaching materials appropriate to the particular profile of the students and executives in different regions and cultures. In this context, enhancing awareness for ethical dilemmas, proposing frameworks and models to help managers handle difficult choices and demanding decisions - while not being moralistic and imposing values - , and presenting alternative approaches through recent and relevant cases are the main objectives of this book. It examines teaching methods, learning tools and pedagogical methods effective in the teaching of ethics within the particular context of the rich diversity of Asian cultures, and discusses ethics courses curricula, aiming at developing the capacity to deal with a number of issues such as corruption, intellectual property protection, whistle blowing and consumer rights. The relevance and limits of Asian philosophical and spiritual traditions and how their underlying values can be a meaningful aspect in the teaching of ethics to managers and business leaders are explored, as are the benefits and limits of corporate codes of conduct and ways to enhance their effectiveness. A similar approach is taken to the introduction of “oaths” and “ethics pledges” among business students, which has been promoted in some business schools.




فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-6
Front Matter....Pages 7-7
The Competitive Edge of Moral Leadership....Pages 9-28
Rethinking the Impact of Religion on Business Values: Understanding Its Reemergence and Measuring Its Manifestations....Pages 29-38
Front Matter....Pages 39-39
Understanding Integrity Across Generations in China: Implications for Personnel Choices in Chinese Corporations....Pages 41-59
Corruption and Anti-corruption in China: Challenges and Countermeasures....Pages 61-76
Taking Your Codes to China....Pages 77-89
“Do as the Romans Do in Rome”?....Pages 91-104
Mahatma Gandhi’s Satyagraha: A Business Ethics Paradigm....Pages 105-118
Front Matter....Pages 119-119
Teaching Business Ethics: Challenges and Responses....Pages 121-131
Reframing Business Ethics in the Management Education Curriculum....Pages 133-145
Implementing Business and Professional Ethics in an Asian Context: Three Steps to Integration....Pages 147-151
Why and How to Use Case Studies in Teaching Business Ethics....Pages 153-165
Front Matter....Pages 167-167
Can Business Schools Lead the Way to a World Worth Living In?....Pages 169-181




نظرات کاربران