ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Management of International Trade

دانلود کتاب مدیریت تجارت بین المللی

Management of International Trade

مشخصات کتاب

Management of International Trade

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642304026, 9783642304033 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 362 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت تجارت بین المللی: بازارهای نوظهور/جهانی شدن، تولید/تدارکات/مدیریت زنجیره تامین، قانون تجارت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Management of International Trade به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت تجارت بین المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت تجارت بین المللی



در سیستم تجاری چندجانبه کنونی، بیشتر واحدهای تجاری توجه خود را از تمرکز انحصاری بر بازار داخلی خود به مدیریت معاملات تجاری بین‌المللی در بازار جهانی معطوف کرده‌اند. در سرتاسر جهان، این روند تقاضا برای آموزش و آموزش بر اساس اصول تجارت بین‌الملل و عملاً مدیریت معاملات تجاری بین‌المللی را افزایش داده است.

این کتاب با هدف ارائه درک جامعی از جنبه های اداری و عملی تجارت بین الملل به دانشجویان سطح بالای کارشناسی و کارشناسی ارشد می پردازد. این به دنبال این است که به دانشجویان، به‌عنوان شاغلین بالقوه تجارت بین‌الملل، توانایی جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری و مدیریت معاملات تجاری بین‌المللی پیچیده، از جمله مشکلات درون‌سپاری و برون‌سپاری، صادرات و واردات را در اختیار دانشجویان قرار دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Under the current multilateral trading system, most business entities have turned their attention away from focusing exclusively on their domestic market to the management of international business transactions on the global market. Around the world, this trend has increased the demand for education and training on the principles of international trade and, more practically, the administration of international business transactions.

This book aims to give upper-level undergraduates and graduate students a comprehensive understanding of the administrative and practical aspects of international commerce. It seeks to provide students, as the potential future practitioners of international trade, with the ability to gather and administrate the information needed to decide on and manage complex international business transactions, including in- and outsourcing problems, exports and imports.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-24
Overseas Market Research....Pages 25-36
International Trade Contracts....Pages 37-57
Terms of International Trade....Pages 59-118
Payment Collection in International Trade....Pages 119-185
International Transportation....Pages 187-217
Marine Cargo Insurance....Pages 219-253
Foreign Exchange Risks....Pages 255-267
Electronic Commerce....Pages 269-275
Claim and Dispute Settlement....Pages 277-288
Application to Practical Fields....Pages 289-349
Back Matter....Pages 351-353




نظرات کاربران