ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Competition for Public Transport Services: Institutional Framework and Empirical Evidence of Bus Services in Germany

دانلود کتاب رقابت برای خدمات حمل و نقل عمومی: چارچوب نهادی و شواهد تجربی خدمات اتوبوسرانی در آلمان

Competition for Public Transport Services: Institutional Framework and Empirical Evidence of Bus Services in Germany

مشخصات کتاب

Competition for Public Transport Services: Institutional Framework and Empirical Evidence of Bus Services in Germany

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Contributions to Economics 
ISBN (شابک) : 9783790828016, 9783790828023 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 252 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رقابت برای خدمات حمل و نقل عمومی: چارچوب نهادی و شواهد تجربی خدمات اتوبوسرانی در آلمان: سیاست اقتصادی، قانون و اقتصاد، تدارکات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Competition for Public Transport Services: Institutional Framework and Empirical Evidence of Bus Services in Germany به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رقابت برای خدمات حمل و نقل عمومی: چارچوب نهادی و شواهد تجربی خدمات اتوبوسرانی در آلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رقابت برای خدمات حمل و نقل عمومی: چارچوب نهادی و شواهد تجربی خدمات اتوبوسرانی در آلمان



این کتاب موفقیت‌ها، شکست‌ها و عواملی را که بر رقابت برای خدمات حمل‌ونقل عمومی اتوبوس تأثیر می‌گذارند، ارزیابی می‌کند. نویسنده با استفاده از آلمان به عنوان مطالعه موردی، سیستم دوگانه بازار را با مجوز برای خدمات تجاری، که در آن به اپراتورها انحصار اعطا می شود، و مجوز برای خدمات غیرتجاری، که در آن یارانه های مستقیم تکمیلی توسط مقامات حمل و نقل عمومی مناقصه می شود، توضیح می دهد. تجزیه و تحلیل تجربی مبتنی بر داده های اولیه است که معمولاً در دسترس عموم نیست و با مصاحبه های متخصص متعدد تکمیل می شود. هدف این کتاب ارائه یک درک اساسی از بازیکنان و گزینه های آنها، ارائه بینش در مورد مدل آلمانی، و ارائه توصیه های سیاست برای کسانی است که هدفشان افزایش رقابت است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book evaluates the successes, failures, and factors that influence the competition for public bus transport services. Using Germany as a case study, the author explains the dichotomous system of a market with licenses for commercial services, where operators are granted exclusivity, and licenses for non-commercial services, where supplementary direct subsidies are tendered out by public transport authorities. The empirical analysis is based on primary data usually not publicly available, and supplemented by numerous expert interviews. The book aims to provide a basic understanding of the players and their options, offer insights into the German model, and make policy recommendations for those whose goal is to increase competition.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxvi
Front Matter....Pages 1-1
Introduction and Focus of Analysis....Pages 3-5
General Literature Overview....Pages 7-10
Structure of the Book....Pages 11-14
Front Matter....Pages 15-15
The Distinction Between Commercial and Non-Commercial Bus Services....Pages 17-50
The Practice with Different Institutional Models Within the Framework....Pages 51-80
International Comparisons: Alternatives Beyond Competitive Tendering....Pages 81-92
Front Matter....Pages 93-93
General Conditions Surrounding Non-Commercial Services....Pages 95-110
Experiences with Competitive Tendering of Bus Services....Pages 111-136
Factors Affecting Tender Prices....Pages 137-154
Front Matter....Pages 155-155
Market Entry Barriers for Commercial Services....Pages 157-187
Front Matter....Pages 189-189
Conclusions....Pages 191-195
A Proposal to Improve the Current Awarding System in Germany....Pages 197-204
Back Matter....Pages 205-235




نظرات کاربران