ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Cross-Cultural Knowledge Management: Fostering Innovation and Collaboration Inside the Multicultural Enterprise

دانلود کتاب مدیریت دانش متقابل فرهنگی: تقویت نوآوری و همکاری در داخل شرکت چند فرهنگی

Cross-Cultural Knowledge Management: Fostering Innovation and Collaboration Inside the Multicultural Enterprise

مشخصات کتاب

Cross-Cultural Knowledge Management: Fostering Innovation and Collaboration Inside the Multicultural Enterprise

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Innovation, Technology, and Knowledge Management 11 
ISBN (شابک) : 9781461420880, 9781461420897 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 170 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت دانش متقابل فرهنگی: تقویت نوآوری و همکاری در داخل شرکت چند فرهنگی: کارآفرینی، مدیریت نوآوری/فناوری، رشد اقتصادی، انسان شناسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Cross-Cultural Knowledge Management: Fostering Innovation and Collaboration Inside the Multicultural Enterprise به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت دانش متقابل فرهنگی: تقویت نوآوری و همکاری در داخل شرکت چند فرهنگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت دانش متقابل فرهنگی: تقویت نوآوری و همکاری در داخل شرکت چند فرهنگی



مدیریت دانش بین فرهنگی، پدیده ای گریزان و در عین حال پیامد، در حال تبدیل شدن به یک عامل ضروری در عملکرد و سیاست سازمانی در عصر جهانی شدن است. به منظور غلبه بر نقاط کور فرهنگی شکل گرفته در انجام تحقیقات در محیط‌های مختلف، این جلد چگونگی ساختار نقش‌ها، علایق و قدرت را در بین عناصر مختلف سازمانی، مانند تیم‌ها، بخش‌ها و سلسله‌مراتب‌های مدیریتی (که هر کدام از اعضایی از افراد فکری متفاوت تشکیل شده‌اند) نشان می‌دهد. و زمینه‌های حرفه‌ای)، پارادوکس‌ها و تنش‌های مختلفی را ایجاد می‌کند که مجموعه‌ای از پویایی‌ها را به وجود می‌آورد که بر فرآیندهای یادگیری تأثیر می‌گذارند.

در این زمینه، چنین سؤالاتی اغلب مطرح می‌شوند: چگونه دانش در سازمان چندفرهنگی به اشتراک گذاشته می‌شود. ? چه مشکلات و مسائلی به وجود می آید؟ چگونه ذهنیت های مختلف بر پاسخ افراد به دانش جدید و ایده های جدید تأثیر می گذارد؟ چگونه می توان فرآیندهای اشتراک دانش را بهبود بخشید؟ تحت چه شرایطی ایده‌های تولید شده توسط واحدها یا گروه‌های سنت‌های فرهنگی مختلف شانس شنیده شدن و اجرا شدن را دارند؟

اینگونه سؤال‌ها به بررسی معضلات مدیریتی بالقوه تبدیل می‌شوند که زمانی رخ می‌دهند. انتخاب های متفاوت اما به همان اندازه معتبر باعث ایجاد تنش در تصمیم گیری می شود. نویسندگان از تجربیات کار با طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها و بینش‌هایی از حوزه‌هایی مانند جامعه‌شناسی و روان‌شناسی استفاده می‌کنند تا نور جدیدی بر پویایی مدیریت دانش در شرکت‌های چندفرهنگی بتابانند. با انجام این کار، آنها به شناسایی موانع ارتباط موفق و فرصت هایی برای الهام بخشیدن به خلاقیت و تقویت همکاری کمک می کنند. نویسندگان خاطرنشان می‌کنند که برای اینکه سازمان‌ها بتوانند دانش را به طور مؤثر انتقال دهند، باید مکانیسم‌هایی برای حل و فصل اختلافات، میانجی‌گری درگیری فرهنگی و اجرای توافق‌ها وجود داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cross-cultural knowledge management, an elusive yet consequential phenomenon, is becoming an increasingly essential factor in organizational practice and policy in the era of globalization. In order to overcome culturally shaped blind spots in conducting research in different settings, this volume highlights how the structuring of roles, interests, and power among different organizational elements, such as teams, departments, and management hierarchies (each comprised of members from different intellectual and professional backgrounds), generates various paradoxes and tensions that bring into play a set of dynamics that have an impact on learning processes.

In this context, such questions often arise: How is knowledge shared in the multicultural organization? What problems and issues emerge? How do different mentalities affect people’s responses to new knowledge and new ideas? How can knowledge-sharing processes be improved? Under which conditions do ideas generated by units or groups of different cultural traditions have a chance of being heard and implemented?

Such questions translate into an investigation of potential managerial dilemmas that occur when different but equally valid choices create tensions in decision making. The authors draw from experiences working with a wide variety of organizations, and insights from such fields as sociology and psychology, to shed new light on the dynamics of knowledge management in the multicultural enterprise. In so doing, they help to identify both obstacles to successful communication and opportunities to inspire creativity and foster collaboration. The authors note that in order to enable organizations to transfer knowledge effectively, mechanisms for dispute settlement, mediation of cultural conflict, and enforcing agreements need to be in place.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
The Origins and Intentions of this Handbook....Pages 1-12
Cross-Cultural Knowledge Management: Insights from Major Social Science Discipline....Pages 13-24
Solo Entrepreneur vs. Entrepreneurial Teams: Structural/Cultural Embeddedness and Innovation....Pages 25-35
Organizational Boundaries as Social Phenomena: Culture, Interfirm Arrangements, and National Learning Style....Pages 37-47
Culture and Cooperative Strategies: Knowledge Management Perspectives....Pages 49-62
Cultural Differences Across and Within Countries: Emerging Economies Matter....Pages 63-77
The Management of Cultural Pluralism to Address the Challenges of the Emerging Markets: Entrepreneurial Experiences in China....Pages 79-91
How Should Cross-Cultural Knowledge Be Managed in Strategic Alliances? Dynamics of Partner Relationships in Corning’s Alliances....Pages 93-102
Wal-Mart and Cross-Cultural Approaches to Strategic Competitiveness....Pages 103-115
Cross-Cultural Knowledge Management and Open Innovation Diplomacy: Definition of Terms....Pages 117-135
Cross-Cultural Knowledge Management and Open Innovation Diplomacy: The Conceptual Understanding of Knowledge and Innovation....Pages 137-152
Cross-Cultural Knowledge Management and Open Innovation Diplomacy: Conclusive Remarks....Pages 153-160
Back Matter....Pages 161-166




نظرات کاربران