ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Corporate Social Responsibility und Konsumentenverhalten: Theoretische Ansätze und empirische Befunde

دانلود کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت و رفتار مصرف کننده: رویکردهای نظری و یافته های تجربی

Corporate Social Responsibility und Konsumentenverhalten: Theoretische Ansätze und empirische Befunde

مشخصات کتاب

Corporate Social Responsibility und Konsumentenverhalten: Theoretische Ansätze und empirische Befunde

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658020460, 9783658020477 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 287 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت و رفتار مصرف کننده: رویکردهای نظری و یافته های تجربی: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Corporate Social Responsibility und Konsumentenverhalten: Theoretische Ansätze und empirische Befunde به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت و رفتار مصرف کننده: رویکردهای نظری و یافته های تجربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت و رفتار مصرف کننده: رویکردهای نظری و یافته های تجربی



​شرکت‌ها امیدوارند که بیان مسئولیت اجتماعی آنها تصویر آنها را بهبود بخشد و وفاداری مشتریان را افزایش دهد. در واقع، بسیاری از فعالیت های CSR در زمینه بازاریابی در عمل بی اثر می مانند. بنابراین، این مونوگراف هم از لحاظ نظری و هم از طریق یک آزمایش تجربی بررسی می‌کند که طراحی و ارتباطات متفاوت فعالیت‌های CSR تا چه حد بر درک برند مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد. این نشان می دهد که انتساب انگیزه مصرف کننده یک واسطه اساسی در پردازش اطلاعات CSR است که می تواند به طور خاص تحت تأثیر مدیریت بازاریابی باشد. بنابراین، این کار بینش های جدیدی را برای تحقیق و عمل بازاریابی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​Unternehmen erhoffen sich von der Kommunikation ihrer gesellschaftlichen Verantwortung Imagegewinne und eine höhere Kundenloyalität. Tatsächlich bleiben viele CSR-Aktivitäten im Marketingkontext in der Praxis wirkungslos. Die Monographie untersucht daher sowohl theoretisch als auch anhand eines empirischen Experiments, inwiefern die unterschiedliche Ausgestaltung und Kommunikation von CSR-Aktivitäten einen Einfluss auf die Markenwahrnehmung des Konsumenten ausübt. Hierbei zeigt sich, dass die Motivattribution des Konsumenten ein wesentlicher Mediator bei der Verarbeitung von CSR-Informationen ist, der durch das Marketingmanagement gezielt beeinflusst werden kann. Damit bietet die Arbeit neue Erkenntnisse für die Marketingforschung und -praxis.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einführung....Pages 1-9
Konzeptionelle Grundlagen der CSR und Integration in das Marketing....Pages 11-65
Verhaltenswissenschaftliche Erklärungsansätze zur Wirkung von CSR-Aktivitäten....Pages 67-83
Stand der empirischen CSR-Forschung im Marketing....Pages 85-123
Herleitung eines Kognitionsmodells zur Erklärung der Effekte unterschiedlicher CSR-Formen....Pages 125-136
Methodische Grundlagen der Strukturgleichungsmodellierung....Pages 137-161
Empirische Überprüfung des aufgestellten Kognitionsmodells....Pages 163-218
Schlussbetrachtung....Pages 219-225
Back Matter....Pages 227-273




نظرات کاربران