ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internet-Ökonomie: Grundlagen und Fallbeispiele der vernetzten Wirtschaft

دانلود کتاب اقتصاد اینترنتی: مبانی و مطالعات موردی اقتصاد شبکه ای

Internet-Ökonomie: Grundlagen und Fallbeispiele der vernetzten Wirtschaft

مشخصات کتاب

Internet-Ökonomie: Grundlagen und Fallbeispiele der vernetzten Wirtschaft

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری: Springer-Lehrbuch 
ISBN (شابک) : 9783642367182, 9783642367199 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 555 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقتصاد اینترنتی: مبانی و مطالعات موردی اقتصاد شبکه ای: اقتصاد خرد، تجارت الکترونیک/کسب و کار الکترونیکی، سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Internet-Ökonomie: Grundlagen und Fallbeispiele der vernetzten Wirtschaft به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد اینترنتی: مبانی و مطالعات موردی اقتصاد شبکه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد اینترنتی: مبانی و مطالعات موردی اقتصاد شبکه ای



تکنیک‌ها و فناوری‌های نوآورانه اطلاعات و ارتباطات، اینترنت و ارتباطات سیار اکنون بخشی ثابت و غیرقابل حرکت از زندگی روزمره ما هستند. تغییر ساختاری در جامعه دانش که دهه ها پیش توصیف شد یک واقعیت است. وب 2.0 اشکال اساسی ایجاد خدمات اقتصادی را تغییر می دهد و انواع جدیدی از تعامل بین شرکت ها و مشتریان و بین کاربران را ممکن می سازد. این کتاب به بررسی اصول اقتصاد اینترنتی و تأثیرات اینترنت بر اشکال اساسی عملکرد اقتصادی می‌پردازد. این شامل خرید و فروش در بازارهای الکترونیکی، مبادله، اشتراک گذاری و تعامل اجتماعی در شبکه های اجتماعی است. این کتاب یک رویکرد سیستماتیک و جامع را توسعه می دهد. تعداد زیادی از مطالعات موردی و تمرین ها سطح بالایی از ارتباط برنامه را ارائه می دهند. راه‌حل‌های مطالعات موردی و تمرین‌ها و همچنین حدود 300 تصویر برای دانلود در http://www.springer.com موجود است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Innovative Informations- und Kommunikationstechniken bzw. -technologien, das Internet und der Mobilfunk sind inzwischen fester und unverrückbarer Bestandteil unseres Alltags. Der noch vor Jahrzehnten beschriebene
Strukturwandel zur Wissensgesellschaft ist Wirklichkeit. Das Web 2.0 verändert die Grundformen der ökonomischen Leistungserstellung und macht neue Arten der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden sowie der Nutzer untereinander möglich. Das Buch untersucht die Prinzipien der Internet-Ökonomie und die Auswirkungen des Internets für Grundformen der ökonomischen Leistungserstellung. Dazu zählen das Kaufen und Verkaufen auf elektronischen Märkten, das Tauschen, Teilen und die soziale Interaktion in sozialen Netzwerken. Das Buch entwickelt dazu einen systematischen und übergreifenden Ansatz. Eine Vielzahl von Fallbeispielen und Übungsaufgaben bieten einen hohen Anwendungsbezug. Die Lösungshinweise zu den Fallbeispielen und Übungsaufgaben sowie rund 300 Abb. sind als Download unter http://www.springer.com verfügbar.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXV
Front Matter....Pages 1-1
Wohlstand der Netze....Pages 3-42
Digitale Güter....Pages 43-90
IuK-Standards, Wechselkosten und Lock-In....Pages 91-123
Netzwerkgüter....Pages 125-164
Zusammenfassung Teil I: „Macht der Ringe“....Pages 165-168
Front Matter....Pages 169-169
Elektronische Märkte....Pages 171-203
Beurteilungskriterien elektronischer Märkte....Pages 205-254
Leistungsfähigkeit elektronischer Märkte....Pages 255-299
Geschäftsmodelle und Rentabilität auf elektronischen Märkten....Pages 301-343
Zusammenfassung Teil II: „Regeln elektronischer Märkte“....Pages 345-347
Front Matter....Pages 349-349
Auktionen, Tauschbörsen und Ressourcenteilung....Pages 351-394
Soziale Netzwerke und Social Media-Technologien....Pages 395-461
Kollektive Intelligenz und Crowdsourcing....Pages 463-490
Eigentumsrechte, Innovationen und Wissensallmenden....Pages 491-525
Zusammenfassung des Buches....Pages 527-536
Back Matter....Pages 537-542




نظرات کاربران