دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Prof. Dr. Peter Stücheli-Herlach, Prof. Dr. Daniel Perrin (auth.), Peter Stücheli-Herlach, Daniel Perrin (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783531196206, 9783531196213 ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 234 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب نوشتن با سیستم: متن های روابط عمومی را برنامه ریزی ، پیش نویس و بهبود دهید: مطالعات ارتباطات، تحقیقات رسانه ای، روابط عمومی، جامعه شناسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Schreiben mit System: PR-Texte planen, entwerfen und verbessern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نوشتن با سیستم: متن های روابط عمومی را برنامه ریزی ، پیش نویس و بهبود دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نوشتن زندگی کاری روزمره را در روابط عمومی شکل می دهد. این کتاب راهنما مدلهای نظری و روشهای عملی را برای نوشتن با سیستمی ارائه میکند که از فرصتهای ارتباط رسانهای همگرا استفاده میکند و از خطرات آن اجتناب میکند. متخصصان تحقیقات ارتباطی کاربردی گرا توضیح می دهند که چگونه متون روابط عمومی را می توان با نیازهای تجارت، سیاست، علم و روزنامه نگاری تطبیق داد. آنها نشان میدهند که چگونه میتوان استراتژیهای نوشتن و فرآیندهای نوشتاری را برای روابط عمومی شرکت و محصول، برای انتشارات شرکتی و برای وب جهانی، برای تعاملات گفتاری و ترافیک ایمیل طراحی کرد. مطالعات موردی آموزنده، چک لیست ها و پیوندهای وب استفاده عملی را تضمین می کند. یک واژه نامه شرایط را روشن می کند و یک نمای کلی ارائه می دهد.
Das Schreiben prägt den Berufsalltag in der PR. Dieses Handbuch präsentiert theoretische Modelle und praktische Methoden für ein Schreiben mit System, das Chancen der medienkonvergenten Kommunikation nutzt und deren Risiken meidet. Spezialisten der anwendungsorientierten Kommunikationsforschung legen dar, wie PR-Texte auf die Bedürfnisse von Wirtschaft, Politik, Wissenschaft und Journalismus zugeschnitten werden können. Sie zeigen auf, wie Schreibstrategien und Schreibprozesse für die Unternehmens- und Produkte-PR, für Corporate Publishing und fürs WorldWideWeb, für rednerische Auftritte und den Mailverkehr gestaltet werden können. Instruktive Fallbeispiele, Checklisten und Weblinks gewährleisten den Praxisnutzen. Ein Glossar klärt die Begriffe und vermittelt einen Überblick.
Front Matter....Pages 1-12
Front Matter....Pages 13-13
Schreiben mit System....Pages 15-38
Front Matter....Pages 39-39
An der Unternehmensidentität und über sie schreiben....Pages 41-52
Mehr über das Geschäft berichten....Pages 53-63
Mit Worten streiten – und über sie....Pages 65-81
Den Wissensdurst stillen....Pages 83-96
In eigener Sache....Pages 97-114
Nach Wunsch der Journalisten....Pages 115-127
Front Matter....Pages 129-129
Vernetzungsmuster: Schreiben fürs Internet....Pages 131-150
Textmuster: Schreiben in verständlichen Textsorten....Pages 151-166
Sprechmuster: Schreiben von Reden....Pages 167-181
Kontaktmuster: Schreiben für innerbetriebliche Beziehungen und Projekte....Pages 183-190
Strukturierungsmuster: Schreiben als Designprozess....Pages 191-213
Produktionsmuster: Schreiben mit eigener und fremder Hilfe....Pages 215-224
Back Matter....Pages 225-248