ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Approaching Business Models from an Economic Perspective

دانلود کتاب نزدیک شدن به مدل های تجاری از دیدگاه اقتصادی

Approaching Business Models from an Economic Perspective

مشخصات کتاب

Approaching Business Models from an Economic Perspective

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: SpringerBriefs in Business 
ISBN (شابک) : 9783642310225, 9783642310232 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 155 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نزدیک شدن به مدل های تجاری از دیدگاه اقتصادی: علوم بازرگانی/مدیریت، عمومی، اقتصاد عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Approaching Business Models from an Economic Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نزدیک شدن به مدل های تجاری از دیدگاه اقتصادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نزدیک شدن به مدل های تجاری از دیدگاه اقتصادی



رویکردن به مدل‌های کسب‌وکار از دیدگاه اقتصادی، منطق مدل کسب‌وکار را بررسی می‌کند و مدل را از جنبه‌های مختلف از جمله تعریف، طراحی، عملکرد، عناصر و منطق خودپایدار بررسی می‌کند. این ماهیت و عناصر اصلی یک مدل کسب‌وکار را توضیح می‌دهد و اسرار آن را باز می‌کند و به تبدیل شیوه‌های مدل کسب‌وکار به مجموعه‌ای از تئوری‌ها کمک می‌کند که به نوبه خود کاربرد در سناریوهای واقعی را تسهیل می‌کنند. این کتاب منطق پشت شش عنصر اصلی را بررسی می‌کند و کارآفرینان را قادر می‌سازد تا تئوری مدل کسب‌وکار را مطالعه و پیاده‌سازی کنند و با اطمینان بر اساس یک منطق قانع‌کننده تصمیم‌گیری کنند. علاوه بر این، از طریق مجموعه‌ای از مثال‌های متقاعدکننده نشان می‌دهد که ساختار تراکنش و عناصر شش‌گانه آن از اصول افزایش ارزش معامله، کاهش هزینه‌های مبادله و کاهش خطرات معامله پیروی می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Approaching Business Models from an Economic Perspective examines business model logic and explores the model from different aspects including definition, design, functionality, elements, and self-sustaining logic. It explains the essence and core elements of a business model and unlocks its mysteries, helping transform business model practices into an expedient set of theories that in turn facilitate application in real scenarios. The book explores the logic behind the six major elements and enables entrepreneurs to study and implement business model theory and make decisions confidently based on a compelling logic. Moreover, it demonstrates through an array of convincing examples that a transaction structure and its six elements follow the principles of increasing transaction value, reducing transaction costs, and mitigating transaction risks.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction: The Business Model and Transaction Structure....Pages 1-5
Business Models and Transaction Value, Costs and Risks....Pages 7-24
The Business Model with Minimal Transaction Costs....Pages 25-46
Business Model Positioning and Strategic Positioning....Pages 47-57
Profit Model One: Fixed-Income, Remaining-Profit and Profit-Sharing....Pages 59-71
Profit Model Two: Admission, Toll, Parking, Fuel and Sharing Fees....Pages 73-78
Profit Model Three: Combined Pricing....Pages 79-85
Profit Sources....Pages 87-95
Creating Value Through Key Resources and Capabilities....Pages 97-105
Cash Flow Structure and Endogenous Finance....Pages 107-123
Platform-Based Business Models....Pages 125-134
The Soft Integrated Business Model....Pages 135-150




نظرات کاربران