ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Geschäftsmodell-Innovation: Grundlagen, bestehende Ansätze, methodisches Vorgehen und B2B-Geschäftsmodelle

دانلود کتاب نوآوری مدل کسب و کار: مبانی، رویکردهای موجود، رویه های روشمند و مدل های کسب و کار B2B

Geschäftsmodell-Innovation: Grundlagen, bestehende Ansätze, methodisches Vorgehen und B2B-Geschäftsmodelle

مشخصات کتاب

Geschäftsmodell-Innovation: Grundlagen, bestehende Ansätze, methodisches Vorgehen und B2B-Geschäftsmodelle

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658002442, 9783658002459 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 352 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 55 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نوآوری مدل کسب و کار: مبانی، رویکردهای موجود، رویه های روشمند و مدل های کسب و کار B2B: مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Geschäftsmodell-Innovation: Grundlagen, bestehende Ansätze, methodisches Vorgehen und B2B-Geschäftsmodelle به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری مدل کسب و کار: مبانی، رویکردهای موجود، رویه های روشمند و مدل های کسب و کار B2B نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوآوری مدل کسب و کار: مبانی، رویکردهای موجود، رویه های روشمند و مدل های کسب و کار B2B



در سال‌های اخیر، نوآوری مدل‌های کسب‌وکار در تئوری و عمل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مدل‌های کسب‌وکار بر اساس نیازهای مشتری، عناصر مختلف یک شرکت را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و در نتیجه منافع مشتری را ایجاد می‌کنند. الگوهای کسب و کار اغلب دشوارتر از محصولات، خدمات یا فرآیندها هستند و شرکت ها را قادر می سازند تا خود را بهتر از رقبا متمایز کنند. به عنوان بخشی از این پایان نامه، روشی برای نوآوری مدل کسب و کار توسعه داده شده است. علاوه بر این، توسعه مدل‌های کسب‌وکار عمومی برای حوزه تجارت به کسب‌وکار صورت می‌گیرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In den letzten Jahren hat die Innovation von Geschäftsmodellen in Theorie und Praxis eine hohe Aufmerksamkeit erlangt. Geschäftsmodelle orientieren sich an Kundenbedürfnissen, kombinieren unterschiedliche Elemente eines Unternehmens miteinander und stiften somit einen Kundennutzen. Geschäftsmodelle sind häufig schwerer imitierbar als Produkte, Dienstleistungen oder Prozesse und ermöglichen Unternehmen eine bessere Differenzierung gegenüber Wettbewerbern. Im Rahmen dieser Dissertation erfolgt die Entwicklung einer Methode für Geschäftsmodell-Innovation. Daneben findet die Entwicklung generischer Geschäftsmodelle für den Business-to-Business-Bereich statt.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXV
Einführung....Pages 1-16
Theoretische Grundlagen....Pages 17-45
Ansätze der Geschäftsmodell-Entwicklung....Pages 47-113
Methode der Geschäftsmodell-Innovation....Pages 115-246
Geschäftsmodelle in Business-to-Business-Märkten....Pages 247-273
Fazit und Ausblick....Pages 275-277
Back Matter....Pages 279-335




نظرات کاربران