ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Erfolgreiches Social Media Marketing: Konzepte, Maßnahmen und Praxisbeispiele

دانلود کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق: مفاهیم، ​​معیارها و مثال های عملی

Erfolgreiches Social Media Marketing: Konzepte, Maßnahmen und Praxisbeispiele

مشخصات کتاب

Erfolgreiches Social Media Marketing: Konzepte, Maßnahmen und Praxisbeispiele

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658000349, 9783658000356 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 231 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق: مفاهیم، ​​معیارها و مثال های عملی: بازاریابی، مدیریت رسانه، روابط عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolgreiches Social Media Marketing: Konzepte, Maßnahmen und Praxisbeispiele به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق: مفاهیم، ​​معیارها و مثال های عملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق: مفاهیم، ​​معیارها و مثال های عملی



این روزها، دیگر این سوال مطرح نیست که آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی باید انجام شود یا خیر، بلکه این سوال مطرح می شود که چگونه باید انجام شود. هنگام پاسخ به این سوال، Ceyp/Scupin یک دیدگاه استراتژیک و تصمیم محور را در پیش زمینه قرار داد. تمرکز بر موضوعات کلان استراتژیک و عملیاتی، ارتباط بلندمدت اظهارات را تضمین می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Heutzutage lautet die Fragestellung nicht mehr ob, sondern wie Social Media Marketing zu betreiben ist. Ceyp/Scupin stellen bei der Beantwortung dieser Frage eine strategische, entscheidungsorientierte Sichtweise in den Vordergrund. Dabei garantiert die Konzentration auf übergeordnete strategische und operative Fragestellungen die längerfristige Relevanz der Aussagen.​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Front Matter....Pages 1-1
Stellenwert von Social Media Marketing im Rahmen der Unternehmenskommunikation....Pages 3-22
Status quo der Social Media....Pages 23-68
Wege der Unternehmenskommunikation im Social Media Marketing....Pages 69-106
Konzeption und Strategieentscheidung im Social Media Marketing....Pages 107-135
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 137-146
Front Matter....Pages 147-147
Social Media und Commerce aus der Nutzerperspektive....Pages 149-154
Crossmediale Vermarktung von User Generated Content am Beispiel von „Mein Lieblingsrezept“....Pages 155-162
Crowdsourcing – Erfolgspotenziale in der Modebranche....Pages 163-177
Nutzung von Informationen aus Social Media zur Optimierung des Predictive Behavioral Targeting....Pages 179-187
Social Media Monitoring....Pages 189-196
Social Media Marketing für Hochschulen?....Pages 197-210
Chronologie zum Social Media Case „Jack Wolfskin“....Pages 211-215
Back Matter....Pages 217-224




نظرات کاربران