ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب College Sports Inc.: How Commercialism Influences Intercollegiate Athletics

دانلود کتاب شرکت کالج ورزش: چگونه تجارت گرایی بر دو و میدانی بین دانشگاهی تأثیر می گذارد

College Sports Inc.: How Commercialism Influences Intercollegiate Athletics

مشخصات کتاب

College Sports Inc.: How Commercialism Influences Intercollegiate Athletics

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: SpringerBriefs in Economics 
ISBN (شابک) : 9781461449683, 9781461449690 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 125 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 788 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکت کالج ورزش: چگونه تجارت گرایی بر دو و میدانی بین دانشگاهی تأثیر می گذارد: اقتصاد کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، سیاست اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب College Sports Inc.: How Commercialism Influences Intercollegiate Athletics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شرکت کالج ورزش: چگونه تجارت گرایی بر دو و میدانی بین دانشگاهی تأثیر می گذارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شرکت کالج ورزش: چگونه تجارت گرایی بر دو و میدانی بین دانشگاهی تأثیر می گذارد



برای چندین دهه در آمریکا، برنامه‌های ورزشی در کالج‌ها و دانشگاه‌ها عمدتاً از مدارس مربوطه خود و منابعی مانند فارغ‌التحصیلان و انجمن ملی ورزشی دانشگاهی (NCAA) حمایت مالی و منابع دریافت می‌کردند. با این حال، اخیراً، مربیان کالج منصوب به بخش‌های ورزشی و روسای و مسئولان بازاریابی یا روابط عمومی مدارس، کمپین‌های جمع‌آوری سرمایه را سازماندهی، آغاز و در آن شرکت می‌کنند و در نتیجه بخشی از درآمد برنامه‌های ورزشی خود را از محل، منطقه‌ای و ملی به دست می‌آورند. کسب و کارها و سایر اهداکنندگان خصوصی، گروه ها و سازمان ها. به دلیل این ورود دارایی ها و سرمایه های مالی، بودجه های ورزشی بین دانشگاهی و انواع ورزش ها گسترش یافت و به نوبه خود، این برنامه ها به عنوان مراکز درآمد و هزینه در مدارس آموزش عالی آمریکا اهمیت، محبوبیت و اعتبار روزافزونی پیدا کردند.​


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​For several decades in America, athletic programs in colleges and universities received financial support and resources primarily from their respective schools and such sources as alumni and the National Collegiate Athletic Association (NCAA). More recently, however, college coaches assigned to athletic departments and the presidents and marketing or public relations officials of schools organize, initiate, and participate in fund-raising campaigns and thus obtain a portion of revenue for their sports programs from local, regional and national businesses, and from other private donors, groups, and organizations. Because of this inflow of assets and financial capital, intercollegiate athletic budgets and types of sports expanded and in turn, these programs became increasingly important, popular, and reputable as revenue and cost centers within American schools of higher education.​​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-11
Intercollegiate Athletics....Pages 13-26
Sports Finance....Pages 27-39
Department of Athletics....Pages 41-54
Student Athletes Environment....Pages 55-67
Sports Events and Facilities....Pages 69-80
Conclusion....Pages 81-89
Back Matter....Pages 91-119




نظرات کاربران