ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unternehmensbewertung: Funktionen — Methoden — Grundsätze

دانلود کتاب ارزش گذاری شرکت: توابع - روش ها - اصول

Unternehmensbewertung: Funktionen — Methoden — Grundsätze

مشخصات کتاب

Unternehmensbewertung: Funktionen — Methoden — Grundsätze

ویرایش: 4 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783834940520, 9783834940537 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 943 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزش گذاری شرکت: توابع - روش ها - اصول: حسابداری / حسابرسی، مالی / سرمایه گذاری / بانکداری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Unternehmensbewertung: Funktionen — Methoden — Grundsätze به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزش گذاری شرکت: توابع - روش ها - اصول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزش گذاری شرکت: توابع - روش ها - اصول



این کتاب درسی ارزیابی عملکردی شرکت را به شیوه ای جامع، شایسته و به روز ارائه می دهد. تمام روش های ارزش گذاری مهم از نظر مناسب بودن بررسی می شوند و به عملکرد مربوطه ارزش گذاری شرکت اختصاص داده می شوند. به منظور افزایش شفافیت در تعیین ارزش شرکت، فرآیند ارزش گذاری به سه مرحله تقسیم می شود: 1. به دست آوردن اطلاعات، 2. تبدیل آن به ارزش مورد نظر و 3. استفاده از این ارزش. ارزش گذاری شرکت نه تنها برای خرید و فروش، بلکه به صراحت برای ادغام و ادغام تجزیه و تحلیل می شود.

انتقال دانش به صورت آموزشی توسط اهداف یادگیری به وضوح فرموله شده و وظایف کنترلی انتخاب شده پشتیبانی می شود. با توجه به مفهوم سیستماتیک، کتاب برای خودآموزی نیز بسیار مناسب است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Umfassend, kompetent und aktuell präsentiert dieses Lehrbuch die funktionale Unternehmensbewertung. Alle wichtigen Bewertungsmethoden werden auf ihre Eignung geprüft und der relevanten Funktion der Unternehmensbewertung zugeordnet. Um die Transparenz der Unternehmenswertermittlung zu erhöhen, wird der Bewertungsprozeß in drei Schritte zerlegt: 1. Beschaffung der Informationen, 2. deren Transformation in den gesuchten Wert sowie 3. Verwendung dieses Wertes. Die Unternehmensbewertung wird dabei nicht nur für Kauf und Verkauf, sondern explizit auch für Fusion und Spaltung analysiert.

Didaktisch unterstützt wird der Wissenstransfer durch klar formulierte Lernziele sowie ausgewählte Kontrollaufgaben. Aufgrund des systematischen Konzepts eignet sich das Buch auch sehr gut zum Selbststudium.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-LIV
Begriffliche Grundlagen....Pages 1-130
Entscheidungsfunktion und Entscheidungswert....Pages 131-476
Vermittlungsfunktion und Arbitriumwert....Pages 477-606
Argumentationsfunktion und Argumentationswert....Pages 607-758
Grundsätze der Unternehmensbewertung....Pages 759-811
Back Matter....Pages 813-897




نظرات کاربران