ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Markenkommunikation mit Sport: Wirkungsmodell für die Markenführung aus Sicht der Service-Dominant Logic

دانلود کتاب ارتباط برند با ورزش: الگوی اثربخشی برای مدیریت برند از منظر منطق غالب خدمات

Markenkommunikation mit Sport: Wirkungsmodell für die Markenführung aus Sicht der Service-Dominant Logic

مشخصات کتاب

Markenkommunikation mit Sport: Wirkungsmodell für die Markenführung aus Sicht der Service-Dominant Logic

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Markenkommunikation und Beziehungsmarketing 
ISBN (شابک) : 9783834941978, 9783834941985 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 418 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 131 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباط برند با ورزش: الگوی اثربخشی برای مدیریت برند از منظر منطق غالب خدمات: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Markenkommunikation mit Sport: Wirkungsmodell für die Markenführung aus Sicht der Service-Dominant Logic به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباط برند با ورزش: الگوی اثربخشی برای مدیریت برند از منظر منطق غالب خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباط برند با ورزش: الگوی اثربخشی برای مدیریت برند از منظر منطق غالب خدمات



​در علم و عمل بازاریابی، توسعه و مدیریت برندهای قوی تضمینی برای موفقیت اقتصادی مدیریت شرکت بازارمحور است. تولیدکنندگان از برندهای قوی سود می برند، از جمله به شکل حجم فروش بیشتر و قیمت های بالاتری که مشتریانشان برای خدمات برند می پردازند. برندها همچنین دارای پتانسیل رشد با تسهیل توسعه مناطق فروش جدید یا افزایش احتمال موفقیت هنگام راه اندازی خدمات جدید هستند. یکی از دنیای تجربیات احتمالی که می تواند به عنوان یک پلت فرم ارتباطی مورد استفاده قرار گیرد ورزش است. در حالی که بخش های B و C ارتباط برند با Build را درک می کنند. ورزش و مدیریت آن، بخش D و E به تأثیر آن بر مخاطبان برند می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​​​ ​Der Aufbau und das Management starker Marken gelten in der Marketingwissenschaft und - praxis als Garant für den wirtschaftlichen Erfolg der marktorientierten Unternehmensführung.Für die Nachfrager bilden sie beispielsweise eine Orientierungshilfe beim Einkauf und mindern das Risiko von Fehlentscheidungen. Die Hersteller profitieren von starken Marken unter anderem in Form größerer Absatzmengen und höherer Preise, die ihre Kunden für markierte Leistungen bezahlen. Marken beinhalten außerdem Wachstumspotentiale, indem sie die Erschließung neuer Absatzregionen erleichtern oder die Erfolgs- wahrscheinlichkeit bei der Markteinführung neuer Leistungen verbessern.Eine mögliche Erlebniswelt, welche als Kommunikationsplattform eingesetzt werden kann, ist der Sport.Während die Abschnitte B und C Verständnis für die Markenkommunikation mit Sport und sein Management aufbauen, betreffen die Abschnitte D und E dessen Wirkungen bei den Markenzielgruppen. ​



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIV
Einleitung....Pages 1-14
Markenführung aus der Perspektive der Service-Dominant Logic....Pages 15-53
Markenkommunikation mit Sport....Pages 55-99
Analyse der Konsumprozesse in Sporterlebniswelten als Voraussetzung einer erfolgreichen Markenkommunikation mit Sport....Pages 101-184
Analyse der Wirkungen der Markenkommunikation mit Sport auf die Markenstärke....Pages 185-311
Entwicklung eines Modells zur Erklärung der Wirkungen der Markenkommunikation mit Sport auf die Markenstärke....Pages 313-320
Handlungsempfehlungen für das Management der Markenkommunikation mit Sport....Pages 321-338
Forschungsausblick....Pages 339-341
Back Matter....Pages 343-400




نظرات کاربران