ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hedonischer Konsum: Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten

دانلود کتاب مصرف هیدونیک: احساسات به عنوان محرک رفتار مشتری

Hedonischer Konsum: Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten

مشخصات کتاب

Hedonischer Konsum: Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783834943903, 9783834943910 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 421 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مصرف هیدونیک: احساسات به عنوان محرک رفتار مشتری: سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Hedonischer Konsum: Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مصرف هیدونیک: احساسات به عنوان محرک رفتار مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مصرف هیدونیک: احساسات به عنوان محرک رفتار مشتری



​هنگام انتخاب و ارزیابی یک محصول لذت‌بخش (مانند آب نبات، اتاق هتل با منظره دریا)، مصرف‌کنندگان تا حد زیادی بر اساس اهمیت احساسی آن هدایت می‌شوند. بنابراین، در زمینه تصمیم‌گیری‌های لذت‌گرا و دسته‌بندی‌های محصول، کمتر به‌عنوان یک متغیر توضیحی مرکزی و فوری ارزیابی تفسیر می‌شود، بلکه به‌عنوان منفعت شناختی تعیین‌شده و منطقی محاسبه‌شده، تفسیر می‌شود، بلکه واکنش عاطفی خاص مصرف‌کننده به زمان است. ماری کریستین فرانکه ابتدا ویژگی های اساسی یک مدل فرآیند مصرف لذت جویانه ممکن را با خلاصه کردن یافته های موجود از تحقیقات بازاریابی و روانشناسی لذت جویانه بر اساس تحلیل های کتاب سنجی تعیین می کند. به منظور بررسی محرک‌های اساسی و تعاملات فازهای ارزیابی ذهنی شناسایی‌شده و توانایی کمی کردن تأثیر بالقوه بازاریابی بر پویایی ارزیابی بین‌زمانی، از رویکرد ترکیبی استفاده شد. علاوه بر تحقیقات کیفی مبتنی بر مصاحبه های متمرکز، یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ انجام شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​Konsumenten orientieren sich bei der Selektion und Bewertung eines hedonischen Produktes (z.B. Süßigkeit, Hotelzimmer mit Meerblick) maßgeblich an dessen emotionaler Bedeutung. Somit ist im Kontext hedonisch geprägter Entscheidungen und Produktkategorien weniger der kognitiv determinierte, rational errechnete Nutzen, sondern vielmehr die zeitpunktspezifische emotionale Reaktion des Konsumenten auf das Produkt als eine zentrale und unmittelbare Erklärungsgröße der Evaluation zu interpretieren.Marie-Kristin Franke ermittelt zunächst wesentliche Charakteristika eines möglichen hedonischen Konsumprozessmodells, indem sie auf Basis bibliometrischer Analysen bestehende Erkenntnisse der Marketing-Forschung sowie der hedonischen Psychologie zusammenfasst. Um grundlegende Treiber und Interaktionen der identifizierten mentalen Bewertungsphasen überprüfen und einen potentiellen Einfluss des Marketing auf die intertemporäre Bewertungsdynamik quantifizieren zu können, wurde auf ein gemischt methodisches Vorgehen zurückgegriffen. Neben qualitativ orientierter Forschung auf Basis von fokussierten Interviews wurde eine großzahlige, experimentelle Studie durchgeführt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-1
Einleitung....Pages 1-14
Emotionen als Treiber hedonischer Bewertungsprozesse....Pages 15-31
Charakteristika des hedonischen Konsumprozesses....Pages 33-179
Indikative Validierung des strukturellen Rahmens....Pages 181-276
Intertemporäre Dynamik von Bewertungsprozessen....Pages 277-351
Fazit....Pages 353-374
Back Matter....Pages 8-8




نظرات کاربران