دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Jonas Reichelt (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658013721, 9783658013738
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 344
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب جستجوی اطلاعات و شفاهی آنلاین: یک تحلیل تجربی با استفاده از تالارهای گفتگو: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Informationssuche und Online Word-of-Mouth: Eine empirische Analyse anhand von Diskussionsforen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب جستجوی اطلاعات و شفاهی آنلاین: یک تحلیل تجربی با استفاده از تالارهای گفتگو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
علاوه بر ارتباطات کلامی کلاسیک، دهان به دهان آنلاین خود را به عنوان یک تبادل عمومی و مرتبط با محصول بین مصرف کنندگان از طریق اینترنت تثبیت کرده است. در بازاریابی، این ارتباط در درجه اول در ارتباط با جوامع برند مورد بررسی قرار گرفت. Jonas Reichelt بررسی می کند که چه دلایل دیگری، علاوه بر ارتباط با جامعه، مشتریان را برای به دست آوردن اطلاعات به صورت آنلاین به صورت شفاهی ترغیب می کند. عوامل تأثیرگذار از طرف محصول و شخص و همچنین اعتبار درک شده از مشارکت های آنلاین در نظر گرفته می شود. مدل توسعهیافته نظری با استفاده از یک نظرسنجی در انجمنهای گفتگو در مورد موضوع خودرو آزمایش میشود.
Neben der klassischen mündlichen Kommunikation hat sich Online Word-of-Mouth als öffentlicher produktbezogener Austausch von Konsumenten über das Internet etabliert. Diese Kommunikation wurde im Marketing primär bezogen auf Marken-Communities untersucht. Jonas Reichelt untersucht, welche weiteren Gründe neben dem Community-Bezug Konsumenten motivieren, sich in Online Word-of-Mouth zu informieren. Einflussfaktoren von Seiten des Produkts und der Person werden ebenso berücksichtigt wie die wahrgenommene Glaubwürdigkeit der Online-Beiträge. Das theoretisch entwickelte Modell wird anhand einer Befragung zu Diskussionsforen mit dem Thema Automobil geprüft.
Front Matter....Pages I-XVIII
Einleitung: Einordnung des Forschungsfeldes „Online Word-of-Mouth“ und dieser Arbeit....Pages 1-12
Modell zur Erklärung der Bedeutung von Online Word-of-Mouth für Konsumenten....Pages 13-41
Funktionen der Informationssuche in Online Word-of-Mouth....Pages 42-83
Einfluss der Glaubwürdigkeit von Informationen auf die Nutzung von Online Word-of-Mouth....Pages 84-104
Einflussfaktoren der Bedeutung von Online Word-of-Mouth für Konsumenten....Pages 105-144
Empirische Untersuchung der angenommenen Zusammenhänge....Pages 145-223
Konsequenzen der Erkenntnisse für Forschung und Praxis....Pages 224-237
Back Matter....Pages 239-330