دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Helena Alves, José Luis Vázquez (auth.), Helena Alves, José Luis Vázquez (eds.) سری: Applying Quality of Life Research: ISBN (شابک) : 9789400758773, 9789400758780 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 266 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بهترین روشها در بازاریابی و تأثیر آنها بر کیفیت زندگی: تحقیقات کیفیت زندگی، بازاریابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Best Practices in Marketing and their Impact on Quality of Life به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بهترین روشها در بازاریابی و تأثیر آنها بر کیفیت زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب بر این فرض استوار است که بازاریابی برای درک و پیشرفت شرکتها، کسبوکارها، کشورها، حوزههای اقتصادی عمده و مشکلات روزمره اهمیت دارد. این دیدگاه با دیدگاه برخی از دانشمندان علوم اجتماعی که اثرات مثبت بازاریابی در یک جامعه محصول شرکت های سرمایه داری است و بازاریابی مستلزم استثمار بیش از حد و ابزاری برای ایجاد و حفظ ساختارهای قدرت آنهاست، مخالف است. برای نشان دادن هدف خود، این کتاب شیوه های بازاریابی موفق را با پیامدهایی برای کیفیت زندگی مصرف کنندگان بررسی می کند. گردآوری موارد آن از سراسر جهان، مروری منحصر به فرد و مختصر از بهترین شیوه ها در بازاریابی و تأثیر آنها بر کیفیت زندگی ارائه می دهد. هر مورد در کتاب یک مشکل اجتماعی خاص را ارائه می دهد و جزئیات استراتژی بازاریابی اتخاذ شده برای حل آن و همچنین نتایج به دست آمده را هم برای جامعه به طور کلی و هم از نظر کیفیت زندگی شهروندان مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، هر مورد به پیشینه نظری حوزه خاص بازاریابی مورد استفاده در پرونده می پردازد.
This book is based on the premise that marketing is central to understanding and advancing companies, businesses, countries, major economic areas and every-day problems. It opposes the view held by some social scientists that the positive effects of marketing in a society are a product of capitalist enterprises and that marketing involves excessive exploitation and is a tool for creating and maintaining their power structures. To illustrate its point, the book examines successful marketing practices with implications for consumers’ quality of life. Its compilation of cases from all over the world provides a unique and concise review of best practices in marketing and their impact on QOL. Each case in the book presents a specific social problem and discusses details of the marketing strategy adopted to resolve it, as well as the results obtained both for society at large and in terms of the citizens’ quality of life. In addition, each case addresses the theoretical background of the specific area of marketing used in the case.
Front Matter....Pages i-xiv
Front Matter....Pages 1-1
Quality-of-Life Marketing: An Introduction to the Topic....Pages 3-15
Front Matter....Pages 17-17
Case 1: The Alliance for Appalachia....Pages 19-32
Case 2: Stakeholders’ Reactions to an Upstream Intervention to Improve Children’s Diets....Pages 33-43
Case 3: Marketing Strategy of Museums: The Case of the New Acropolis Museum in Athens, Greece....Pages 45-62
Case 4: Communicating Town....Pages 63-78
Case 5: Get Your Life into Gear....Pages 79-101
Case 6: Development of a Marketing Strategy for German Minority Association in Croatia....Pages 103-117
Case 7: Place Marketing and Residents’ Perceptions of Improvements on Quality of Life....Pages 119-134
Case 8: Relationship Marketing in the Local Authority....Pages 135-153
Case 9: The Role of Health Marketing in Educating the Demand for the Public Hospital Emergency Services....Pages 155-176
Case 10: Hagar: From Darkness to Hope in Cambodia....Pages 177-192
Case 11: Increasing Organ Donation: The Case for Social Marketing....Pages 193-207
Case 12: How a Municipality Can Serve the Elderly Public: The Case of the Ages Space (ESPAÇO DAS IDADES)....Pages 209-218
Case 13: Preventing Diabetes-Related Amputations....Pages 219-229
Case 14: Qimaavik Women’s Shelter....Pages 231-240
Case 15: Improving Employees’ Quality of Life....Pages 241-254
Back Matter....Pages 255-260