ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Qualität der Internen Markenführung: Konzeptualisierung, empirische Befunde und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens

دانلود کتاب کیفیت مدیریت برند داخلی: مفهوم سازی، یافته های تجربی و کنترل رفتار کارکنان مطابق با برند

Qualität der Internen Markenführung: Konzeptualisierung, empirische Befunde und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens

مشخصات کتاب

Qualität der Internen Markenführung: Konzeptualisierung, empirische Befunde und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Basler Schriften zum Marketing 31 
ISBN (شابک) : 9783658009243, 9783658009250 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 414 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کیفیت مدیریت برند داخلی: مفهوم سازی، یافته های تجربی و کنترل رفتار کارکنان مطابق با برند: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Qualität der Internen Markenführung: Konzeptualisierung, empirische Befunde und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کیفیت مدیریت برند داخلی: مفهوم سازی، یافته های تجربی و کنترل رفتار کارکنان مطابق با برند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کیفیت مدیریت برند داخلی: مفهوم سازی، یافته های تجربی و کنترل رفتار کارکنان مطابق با برند



مدتی است که توجه به اهمیت رفتار کارکنان مطابق با برند برای موفقیت برند در بازار جلب شده است. کارکنان رابط بین شرکت و ذینفعان خارجی را تشکیل می دهند و با رفتار خود تأثیر قابل توجهی بر درک برند در بین مصرف کنندگان می گذارند. ورنا بات بررسی می کند که چگونه رفتار کارکنان مطابق با برند را می توان از طریق استفاده از مدیریت داخلی برند ایجاد کرد. برای این منظور، نویسنده کیفیت ساختار مدیریت برند داخلی را توسعه می دهد. بر اساس نتایج تجربی، توصیه‌هایی برای مدیریت حرفه‌ای رفتار کارکنان مطابق با برند نشان داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​Seit einiger Zeit wird verstärkt auf die Bedeutung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens für den Erfolg der Marke am Markt aufmerksam gemacht. Mitarbeitende bilden die Schnittstelle zwischen Unternehmen und externen Anspruchsgruppen und üben mit ihrem Verhalten einen wesentlichen Einfluss auf die Wahrnehmung der Marke bei den Nachfragern aus. Verena Batt untersucht, wie ein markenkonformes Mitarbeiterverhalten durch den Einsatz der Internen Markenführung generiert werden kann. Die Autorin entwickelt hierzu das Konstrukt Qualität der Internen Markenführung. Auf Basis der empirischen Ergebnisse werden Handlungsempfehlungen für die professionelle Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens aufgezeigt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-1
Steuerung von markenkonformem Mitarbeiterverhalten durch Interne Markenführung....Pages 1-26
Qualität der Internen Markenführung im Kontext der Forschung zur Internen Markenführung....Pages 27-83
Konzeptualisierung und Operationalisierung der Qualität der Internen Markenführung....Pages 85-126
Entwicklung eines Wirkungsmodells der Qualität der Internen Markenführung unter Berücksichtigung von Mitarbeiterheterogenität....Pages 127-182
Empirische Überprüfung des Mess- und Wirkungsmodells der Qualität der Internen Markenführung unter Berücksichtigung von Mitarbeiterheterogenität....Pages 183-263
Fazit, Implikationen und Ableitung von zukünftigem Forschungsbedarf....Pages 265-321
Back Matter....Pages 8-8




نظرات کاربران