دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Dr. Wolfgang Schneiderheinze, Carmen Zotta (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783834939296, 9783834939302 ناشر: Gabler Verlag سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 125 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 565 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خیلی راحت ارتباط برقرار کنید: صلاحیت احساسی برای مدیریت روزمره شما: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، فروش/توزیع/مرکز تماس/خدمات مشتریان، مطالعات ارتباطات
در صورت تبدیل فایل کتاب Ganz einfach kommunizieren: Emotionale Kompetenz für Ihren Führungsalltag به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خیلی راحت ارتباط برقرار کنید: صلاحیت احساسی برای مدیریت روزمره شما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ارتباط همه چیز است - به خصوص در مدیریت روزمره. فقط کسانی که بتوانند تأثیر آنها را بر کارمندان ارزیابی کنند و از آن به طور واقعی استفاده کنند، افراد دیگر را متقاعد می کنند و آنها را به اهداف مشترک جلب می کنند. تمرکز این کتاب آموزش ابزارهای ارتباطی عملگرا و فوری برای ایجاد انگیزه در گفتگو، زیر سوال بردن بهانه ها و خنثی کردن درگیری ها است. این کتاب دانش ماهیت انسان را عمیقتر و نظاممند میکند و روشن میکند که چگونه میتوان قدرت متقاعدسازی فردی را افزایش داد. نویسندگان هیچ راهحلی برای همه ارائه نمیدهند، اما از موقعیتهای رهبری از زندگی روزمره یک مدیر موفق استفاده میکنند تا نشان دهند چگونه میتوان با وسایل ارتباطی مناسب، رهبری روزمره خود را بهتر تسلط یافت و از دامها اجتناب کرد.
Kommunikation ist alles – insbesondere im Führungsalltag. Nur wer seine Wirkung auf Mitarbeiter einschätzen und authentisch einsetzen kann, wird andere Menschen überzeugen und sie für gemeinsame Ziele gewinnen. Im Mittelpunkt dieses Buches steht die Vermittlung pragmatischer und sofort einsetzbarer Kommunikationswerkzeuge, um im Gespräch zu motivieren, Vorwände zu hinterfragen und Konflikte zu entschärfen. Das Buch vertieft und systematisiert Menschenkenntnis und macht deutlich, wie man seine individuelle Überzeugungskraft erhöht. Die Autoren liefern keine Patenlösungen, sondern zeigen anhand von Führungssituationen aus dem Alltag einer erfolgreichen Managerin, wie man mit den richtigen kommunikativen Mitteln seinen Führungsalltag besser meistert und Fallstricke vermeidet.
Front Matter....Pages 1-14
Was ist Praktische Emotionale Kompetenz (PEK)?....Pages 15-25
PEK im Führungsalltag: Standardsituationen....Pages 27-104
Die 360°-Moderation kompakt....Pages 105-107
PEK im Führungsalltag: Tipps für die Praxis....Pages 109-119
Emotionen, Motive, Bedürfnisse – Was treibt unser Verhalten wirklich an?....Pages 121-128
Back Matter....Pages 129-131