دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Georg v. Hanffstengel (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783642905087, 9783642923654
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 1925
تعداد صفحات: 60
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب صد آزمایش از مکانیک: آموزش علوم، مهندسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Hundert Versuche aus der Mechanik به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب صد آزمایش از مکانیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آنچه را که از والدین خود به ارث بردهاید، به دست آورید. چیزی که فرد استفاده نمی کند بار سنگینی است: تنها چیزی که لحظه ایجاد می کند می تواند استفاده کند. (Goetbe, Faust, T. Teil.) همه اصلاحطلبان مکتب مدرن موافقند که از دانشآموزان باید بیشتر از قبل خواسته شود تا در مورد موضوع کار کنند. تشخیص داده شده است که 1. آموزش دانش آموز برای تفکر و کار مستقل مهمتر از انباشته کردن دانش گسترده است، 2. حتی گسترده ترین دانش - جدا از ارزش مشکوک آن در شرایط خاص - به زودی دوباره از بین می رود. از طریق توانایی خود برای فکر کردن به دست نیامده است. این دو دیدگاه هرگونه صرف وقت اضافی ظاهری مورد نیاز برای "آموزش کار"، تمرینات حوزوی و غیره را توجیه می کند. جوان معمولاً با تفکر مفهومی سازگار نیست. این کمترین موارد در مورد جوانانی است که عشق آشکار به حرفه فنی دارند. بنابراین، بهترین موضوعات برای عادت کردن به کار شخصی، موضوعاتی هستند که در آن مطالب میتواند به وضوح مورد توجه دانشآموز قرار گیرد، یعنی در مدارس عمومی، درسهای علوم طبیعی و صنایع دستی (معمولاً با نام مناسب «درسهای دستسازی» نامیده میشوند. ). آنها برای رشد خلق و خوی خلاق و در نتیجه بالاترین ویژگی های انسانی اهمیت تعیین کننده ای دارند.
Was du ererbt vou Deinen Viltern hast, erwirb es, urn es zu besitzen. Was man nicht niitzt, ist eine schwere Last: nur was der Augenblick erschafft, das kann er niitzen. (Goetbe, Faust, T. Teil.) AIle modernen Schulreformer sind dariiber einig, daB das Selbst erarbeiten des Unterrichtstoffes durch den Schiiler viel mehr ge fordert werden muB als bisher. Man hat erkannt, daB 1. die Erziehung des Schiilers zum selbstandigen Denken und Arbeiten wichtiger ist als das Einpauken umfangreichen Wissenstoffes, 2. auch das umfangreichste Wissen ~ abgesehen von seinem unter UmsUinden zweifelhaften Wert - bald wieder verloren zu gehen pflegt, wenn es nicht durch eigene Denkbarkeit erworben ist. Diese beiden Gesichtspunkte rechtfertigen jeden scheinbaren Mehr auf wand an Zeit, del' fill' "Arbeitsunterricht", seminaristische Dbun gen usw. notig ist. Del' junge Mensch ist auf begriffliches Denken im allgemeinen nicht eingestellt; am wenigsten pflegt das bei solchen jungen Leuten del' Fall zu sein, bei denen ausgesprochene Liebe zum technischen Beruf vorhanden ist. Fiir die Gewohnung an eigenes Arbeiten sind deshalb vorzugsweise die Facher geeignet, bei denen dem Schiiler del' Stoff anschaulich nahegebracht werden kann, in den allgemeinen Schulen also die Naturwissenschaften und del' Handwerksunterricht (meist wenig zutreffend "Handfertigkeitsunterricht" genannt). Sie sind von entscheidender Wichtigkeit fiir die Entwicklung del' schOpferi schen Veranlagung und damit del' hochsten Eigenschaften des Menschen.
Front Matter....Pages I-VI
Allgemeine Anweisung zum Gebrauch des Universal-Mechanik-Modelles „Pantechno“....Pages 1-6
Beschreibung der Versuche....Pages 7-49