ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Survey Data Collection and Integration

دانلود کتاب جمع آوری داده ها و ادغام داده ها

Survey Data Collection and Integration

مشخصات کتاب

Survey Data Collection and Integration

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642213076, 9783642213083 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 157 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جمع آوری داده ها و ادغام داده ها: آمار علوم اجتماعی، علوم رفتاری، آموزش، سیاست عمومی و حقوق، روش شناسی علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Survey Data Collection and Integration به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جمع آوری داده ها و ادغام داده ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جمع آوری داده ها و ادغام داده ها



بررسی‌های آماری منبع مهمی از دانش علمی و ابزاری معتبر برای پشتیبانی تصمیم‌گیری در بسیاری از زمینه‌ها، از مطالعات اجتماعی گرفته تا اقتصاد، تحقیقات بازار، مطالعات سلامت و موارد دیگر است. دانشمندان بیشتر مسائل روش شناختی مربوط به نظرسنجی ها را حل کرده اند و ادبیات علمی پیشنهادهای عالی برای برنامه ریزی و انجام بررسی ها ارائه می دهد. با این وجود، پیمایش‌ها اغلب نیازمند دستیابی به اهدافی هستند که یا از روش‌شناسی منحرف می‌شوند یا اصلاً راه‌حل خاصی ندارند.

این کتاب بر نظریه و کاربردهای نظرسنجی تمرکز می‌کند، بینش و راه‌حل‌های ابتکاری را برای رویارویی با مشکلات ارائه می‌دهد. جمع‌آوری و ادغام داده‌ها، طراحی نمونه پیچیده، طراحی پرسشنامه نظر، و برآورد آماری.

سخت رسمی و زبان ساده، همراه با مثال‌های واقعی، این کتاب را برای دست اندرکاران تحقیقات کاربردی و نیز مناسب می‌سازد. به دانشگاهیان علاقه مند به پیشرفت های علمی در زمینه نظرسنجی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Statistical surveys represent an important source of scientific knowledge and a valid decision support tool in many fields, from social studies to economics, market research, health studies, and others. Scientists have tackled most of the methodological issues concerning surveys and the scientific literature offers excellent proposals for planning and conducting surveys. Nevertheless, surveys often require the achievement of aims that either deviate from the methodology or do not have a specific solution at all.

This book focuses on survey theory and applications, providing insight and innovative solutions to face problems in data collection and integration, complex sample design, opinion questionnaire design, and statistical estimation.

Formal rigour and simple language, together with real-life examples, will make the book suitable to both practitioners involved in applied research and to academics interested in scientific developments in the survey field.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Front Matter....Pages 1-1
Surveys: Critical Points, Challenges and Need for Development....Pages 3-18
Front Matter....Pages 19-19
Measurement Scales for Scoring or Ranking Sets of Interrelated Items....Pages 21-43
Assessing Multi-Item Scales for Subjective Measurement....Pages 45-59
Statistical Tools in the Joint Analysis of Closed and Open-Ended Questions....Pages 61-72
The Use of Self-Anchoring Scales in Social Research: The Cantril Scale for the Evaluation of Community Action Orientation....Pages 73-85
Front Matter....Pages 87-87
Small Area Estimation of Poverty Indicators....Pages 89-101
Non-Sampling Errors in Household Surveys: The Bank of Italy’s Experience....Pages 103-118
Front Matter....Pages 119-119
Enriching a Large-Scale Survey from a Representative Sample by Data Fusion: Models and Validation....Pages 121-137
A Business Survey on Job Vacancies: Integration with Other Sources and Calibration....Pages 139-152
Back Matter....Pages 153-155




نظرات کاربران