ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Staaten der Ameisen

دانلود کتاب ایالات مورچه ها

Die Staaten der Ameisen

مشخصات کتاب

Die Staaten der Ameisen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Verständliche Wissenschaft 33 
ISBN (شابک) : 9783642897566, 9783642916137 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1937 
تعداد صفحات: 165 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایالات مورچه ها: علوم زیستی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Staaten der Ameisen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایالات مورچه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایالات مورچه ها

هرکسی در مقطعی با مورچه ها ارتباط داشته است. شاید او هنگام کار روی زمین دسته‌ای از این حیوانات را با بیل کشف کرد یا درختان یا بوته‌هایی را دید که در باغ بالا و پایین می‌رفتند. به پایان می رسد Emsen ابری. شاید ناگهان متوجه شد که این حشرات مزاحم به خواربارفروشی هایش هجوم آورده اند یا خود را در حال قدم زدن در جنگل ها و مزارع در مقابل یک لانه مورچه می بیند و در مقابل وسوسه چسباندن چوب به آن مقاومت می کند. و همه این برخوردها ممکن است باعث شود به این فکر کنید که چگونه این حیوانات کوچک ممکن است به هم بچسبند و با هم کار کنند. این واقعیت که جامعه مورچه‌ها حتی در زمان‌های پیشین نیز مورد احترام و تحسین قرار می‌گرفتند، در روایت‌های هردوت نشان داده می‌شود که از جمله، زمانی گزارش داده است که مورچه‌ها دانه‌های طلا را حمل می‌کنند و همچنین جملاتی را که مکرراً از ضرب المثل‌های سلیمان نقل شده است نشان می‌دهد: برو پیش مورچه ای تنبل، راه و روش آنها را ببین، با اینکه شاهزاده، ناخدا و ارباب ندارند، نان خود را در تابستان آماده می کنند و غذای خود را در خرمن جمع می کنند. مورچه‌ها پس از آن به زودی از نمایش‌هایی که همیشه به امور اخلاقی یا معجزه‌آسا اشاره می‌کنند خسته می‌شود، و مخالفت افراد جدی‌اندیش را برانگیخت که مورچه‌ها را به اصطلاح، همیشه انسان‌های کوچکی می‌دانستند. در این تناقض مواردی مورد مناقشه قرار گرفت که بعداً درست شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wohl jeder hat schon einmal etwas mit Ameisen zu tun gehabt. Vielleicht deckte er bei der Landarbeit mit einem Spatenstich ein Gewimmel dieser Tiere auf oder sah im Gar­ ten Baum oder Strauch mit herauf- und herablauf. enden Emsen bedeckt. Vielleicht fand er auch plOtzlich seine Lebens­ mittel iiberfallen von diesen lastigen Insekten, oder aber er stand bei einem Gang durch Wald und F eld vor einem Ameisenhaufen, nur schwer der Versuchung widerstehend, mit einem Stock hineinzufahren. Und aIle solche Begegnun­ gen regten vielleicht zum Nachdenken an, wie diese kleinen Tiere zusammenhalten und zusammenarbeiten mogen. DaB auch schon in friiheren Zeiten die Ameisengemeinschaft Be­ achtung und Bewunderung fand, zeigen die Erzahlungen von Her 0 dot, der unter anderem einmal berichtet, daB Ameisen Goldk,orner schleppen, und zeigen weiterhin die immer wieder angefiihrten Satze aus den Spriichen Salomos: "Gehe hin zur Ameise, du Fauler, siehe ihre Weise und Ierne; ob s~e wohl keinen Fiirsten, noch Hauptmann, noch Herrn hat, bereitet sie doch ihr Brot im Sommer und sammelt ihre Speise in der Ernte. " Wenn man sich mit den Ameisen naher zu beschiiftigen hat, dann wird man wIeher stets ins Moralische oder Wunder­ bare hereinspielenden Darstellungen bald etwas iiberdriissig, und es muBte schlieBlich den Widerspruch gerade ernster Gesinnter erregen, daB die Ameisen stets gleichsam als kleine Menschen betrachtet wurden. Unter diesem Widerspruch wurde dann auch manches bestritten, das sich spater wieder als richtig herausstellte.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages II-VII
Körperform der Ameisen....Pages 1-9
Eier, Larven und Puppen....Pages 9-11
Kasten und Stände....Pages 11-17
Hochzeitsflug und Staatenbildung....Pages 17-26
Staatsfremde und Staatsfeinde....Pages 27-32
Krieg und Jagd....Pages 32-43
Behausung und Verpflegung....Pages 43-61
Kornkammern und Pilzgärten....Pages 61-72
Blattlauszucht und Blütenbesuch....Pages 72-79
Vorstoß und Rückweg....Pages 80-88
Erkennen und Verständigen....Pages 88-106
Körperform und Arbeitsteilung....Pages 106-113
Die geistigen Fähigkeiten....Pages 113-126
Die Entstehung der Soldaten....Pages 126-134
Bestimmung des Geschlechts....Pages 134-136
Erscheinungsbild und Rassenerbe....Pages 136-146
Jahresablauf und Schicksal....Pages 146-156
Back Matter....Pages 157-159




نظرات کاربران