ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Invertebrate Learning: Volume 1 Protozoans Through Annelids

دانلود کتاب یادگیری بی مهرگان: تک یاخته های جلد 1 از طریق Annelids

Invertebrate Learning: Volume 1 Protozoans Through Annelids

مشخصات کتاب

Invertebrate Learning: Volume 1 Protozoans Through Annelids

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781468430080, 9781468430066 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1973 
تعداد صفحات: 311 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری بی مهرگان: تک یاخته های جلد 1 از طریق Annelids: جانور شناسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Invertebrate Learning: Volume 1 Protozoans Through Annelids به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری بی مهرگان: تک یاخته های جلد 1 از طریق Annelids نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری بی مهرگان: تک یاخته های جلد 1 از طریق Annelids



از زمان انتشار جلد دوم روانشناسی تطبیقی ​​توسط واردن، وارنر و جنکینز (1940)، بررسی جامعی در مورد ظرفیت های یادگیری بی مهرگان صورت نگرفته است. برخی از بررسی‌های باکیفیت در مجلات، متون و سمپوزیوم‌های مختلف به چاپ رسیده‌اند، اما به ضرورت، ناقص و گزینشی بوده‌اند، چه از نظر رشته‌های تحت پوشش و چه از نظر پدیده‌هایی که بررسی شده‌اند. اگرچه این فقدان به عنوان محرکی برای سری حاضر عمل کرده است، اما توجیه اولیه را باید در تجدید حیات علایق نظری و تجربی در ظرفیت‌ها و مکانیسم‌های یادگیری در سیستم‌های ساده‌تر با منشأ فیلوژنتیکی متفاوت یافت. تحقیقات فشرده بر روی مبنای فیزیولوژیکی یادگیری و حافظه به وضوح مستلزم کاوش در ارتباط بین سطوح سازماندهی سیستم عصبی و شکل پذیری رفتاری است. علاوه بر این، وجود تفاوت ساختاری-عملکردی در سیستم‌های گانگلیونی، وجود سلول‌های غول‌پیکر و به راحتی قابل شناسایی و کاهش پیچیدگی ساختار و مجموعه رفتار از جمله مزایای استراتژی «سیستم‌های ساده» است که باعث شده بسیاری از عصب‌شناسان گربه‌ها، موش‌ها و میمون‌های خود را به نفع نرم تنان، زالوها، پلاناریا، خرچنگ‌ها، تک یاخته‌ها و دیگر محصولات بی مهرگان رها کنند. تحقیقات رفتاری همچنان ظرفیت‌های قابل توجهی را در این موجودات ساده آشکار می‌کند و ما را تشویق می‌کند تا باور کنیم که تلاقی داده‌های یادگیری بی‌مهرگان با ادبیات حجیم‌تر مهره‌داران، کمک قابل‌توجهی به غنی‌سازی همه علوم زیست‌شناسی عصبی خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since the publication of the second volume of Comparative Psychology by Warden, Warner, and Jenkins (1940), there has not been a comprehensive review of invertebrate learning capacities. Some high-quality reviews have appeared in various journals, texts, and symposia, but they have been, of necessity, incomplete and selective either in terms of the phyla covered or the phenomena which were reviewed. Although this lack has served as a stimulus for the present series, the primary justification is to be found in the resurgence of theoretical and empirical interests in learning capacities and mechanisms in simpler systems of widely different phylogenetic origin. Intensive research on the physiological basis of learning and memory clearly entails exploration of the correlations between levels of nervous system organization and be­ havioral plasticity. Furthermore, the presence of structural-functional differ­ entiation in ganglionated systems, the existence of giant, easily identifiable cells, and the reduced complexity of structure and behavior repertoires are among the advantages of the "simple systems" strategy which have caused many neuroscientists to abandon their cats, rats, and monkeys in favor of mollusks, leeches, planaria, crayfish, protozoa, and other invertebrate preparations. Behavioral research continues to reveal remarkable capacities in these simple organisms and encourages us to believe that the confluence of the invertebrate learning data with the more voluminous vertebrate litera­ ture will contribute substantially to the enrichment of all of the neurobe­ havioral sciences.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Invertebrate Learning and Behavior Taxonomies....Pages 1-48
Protozoa....Pages 49-122
Behavioral Modifications in Coelenterates....Pages 123-169
Platyhelminthes: The Turbellarians....Pages 171-224
Behavior Modification in Annelids....Pages 225-290
Back Matter....Pages 291-296




نظرات کاربران