ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Experience of Science: An Interdisciplinary Approach

دانلود کتاب تجربه علم: رویکرد میان رشته ای

The Experience of Science: An Interdisciplinary Approach

مشخصات کتاب

The Experience of Science: An Interdisciplinary Approach

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781489903860, 9781489903846 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 414 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجربه علم: رویکرد میان رشته ای: پزشکی / بهداشت عمومی، عمومی، علوم زیستی، عمومی، شیمی / علوم غذایی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب The Experience of Science: An Interdisciplinary Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجربه علم: رویکرد میان رشته ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجربه علم: رویکرد میان رشته ای



کتاب قبلی ما، چگونه می‌دانیم: کاوشی در فرآیند علمی، نوشته شده است تا تصوری از چگونگی رویکرد علمی، چگونگی تشخیص آن، نحوه تمایز آن از سایر رویکردهای درک جهان، و تا احساسی نسبت به هیجان فکری و ارضای زیبایی شناختی علم ایجاد کند. این اهداف بیانگر مفهوم ما از اصطلاح "سواد علمی" بود. اگرچه این کتاب برای عموم خوانندگان نوشته شده بود، اما در کمال تعجب و خرسندی ما از آن به عنوان متنی در حدود چهل دانشکده و برخی دبیرستان ها برای دوره های آموزشی در سال 1392 استفاده شد. علم برای غیر دانشمند، در روش شناسی علم برای علوم اجتماعی و رفتاری، و در فلسفه علم. در نتیجه ما تشویق شدیم که یک کتاب درسی اساساً با همان هدف و رویکرد اساسی بنویسیم، اما در سطحی مناسب برای دانشجویان کالج. ما مسائلی را برای آن فصل‌هایی که از آنها سود می‌برند، ترسیم کرده‌ایم، آزمایش‌های آزمایشگاهی را توصیف کرده‌ایم که نکات مهم مورد بحث در متن را نشان می‌دهد، و پیشنهاداتی برای خواندن‌های اضافی، مقالات ترم، و پروژه‌های دیگر ارائه کرده‌ایم. در سرتاسر کتاب تعدادی فصول و ضمیمه‌ها را معرفی کرده‌ایم که نمونه‌هایی از کاربردهای تفکر کمی در علوم را ارائه می‌دهند: منطق، ریاضیات ریاضی، احتمال، آمار و نمایش گرافیکی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Our earlier book, How We Know: An Exploration of the Scientific Process, was written to give some conception of what the scientific approach is like, how to recognize it, how to distinguish it from other approaches to understanding the world, and to give some feeling for the intellectual excitement and aesthetic satisfactions of science. These goals represented our concept of the term "scientific literacy." Though the book was written for the general reader, to our surprise and gratification it was also used as a text in about forty colleges, and some high schools, for courses in science for the non-scientist, in methodology of science for social and behavioral sciences, and in the philosophy of science. As a result we were encouraged to write a textbook with essentially the same purpose and basic approach, but at a level appropriate to college students. We have drawn up problems for those chapters that would benefit from them, described laboratory experiments that illustrate important points discussed in the text, and made suggestions for additional readings, term papers, and other projects. Throughout the book we have introduced a number of chapters and appendices that provide examples of the uses of quantitative thinking in the sciences: logic, math­ ematics, probability, statistics, and graphical representation.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxiv
What Is Science?....Pages 1-6
Facts....Pages 7-19
Logic....Pages 21-28
Snow on Cholera....Pages 29-71
Mathematics....Pages 73-91
Is Heat a Substance?....Pages 93-145
Probability....Pages 147-181
What Is Madness?....Pages 183-262
Statistics....Pages 263-278
Science-The Search for Understanding....Pages 279-285
Science-The Goal of Generality....Pages 287-292
Science-The Experimental Test....Pages 293-316
The Experimenter and the Experiment....Pages 317-325
Measurement and Its Pitfalls....Pages 327-341
Graphs and Sketches....Pages 343-359
Where Do Hypotheses Come From?....Pages 361-370
The Dispassionate Scientist....Pages 371-376
The Cultural Roots of Science....Pages 377-390
Back Matter....Pages 391-400




نظرات کاربران