ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Manganese in Soils and Plants: Proceedings of the International Symposium on ‘Manganese in Soils and Plants’ held at the Waite Agricultural Research Institute, The University of Adelaide, Glen Osmond, South Australia, August 22–26, 1988 as an Australian Bicentennial Event

دانلود کتاب منگنز در خاک و گیاهان: مجموعه مقالات سمپوزیوم بین‌المللی «منگنز در خاک و گیاهان» که در مؤسسه تحقیقات کشاورزی Waite، دانشگاه آدلاید، گلن آزموند، استرالیای جنوبی، 22 تا 26 اوت 1988 به عنوان یک رویداد دویستمین سالگرد استرالیا برگزار شد.

مشخصات کتاب

Manganese in Soils and Plants: Proceedings of the International Symposium on ‘Manganese in Soils and Plants’ held at the Waite Agricultural Research Institute, The University of Adelaide, Glen Osmond, South Australia, August 22–26, 1988 as an Australian Bicentennial Event

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: Developments in Plant and Soil Sciences 33 
ISBN (شابک) : 9789401077682, 9789400928176 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 1988 
تعداد صفحات: 345 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Manganese in Soils and Plants: Proceedings of the International Symposium on ‘Manganese in Soils and Plants’ held at the Waite Agricultural Research Institute, The University of Adelaide, Glen Osmond, South Australia, August 22–26, 1988 as an Australian Bicentennial Event به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منگنز در خاک و گیاهان: مجموعه مقالات سمپوزیوم بین‌المللی «منگنز در خاک و گیاهان» که در مؤسسه تحقیقات کشاورزی Waite، دانشگاه آدلاید، گلن آزموند، استرالیای جنوبی، 22 تا 26 اوت 1988 به عنوان یک رویداد دویستمین سالگرد استرالیا برگزار شد. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منگنز در خاک و گیاهان: مجموعه مقالات سمپوزیوم بین‌المللی «منگنز در خاک و گیاهان» که در مؤسسه تحقیقات کشاورزی Waite، دانشگاه آدلاید، گلن آزموند، استرالیای جنوبی، 22 تا 26 اوت 1988 به عنوان یک رویداد دویستمین سالگرد استرالیا برگزار شد.



شصت سال پیش در مؤسسه تحقیقات کشاورزی Waite، G. Samuel، یک آسیب شناس گیاهی، و C. S. Piper، یک شیمیدان، نتیجه گیری خود را منتشر کردند که علت بیماری جو دوسر، کمبود منگنز است. این گزارش همراه با مطالعات همزمان و مستقل W. M. Carne در غرب استرالیا اولین رکورد کمبود منگنز در استرالیا بود و تنها شش سال پس از مقاله مک هارگ که به طور کلی به عنوان اثبات نهایی ضروری بودن این عنصر پذیرفته شده است، ارائه شد. باید در آن زمان برای برخی افراد تردید وجود داشته باشد، با این حال، همانطور که انتشارات CAB، "عناصر جزئی خاک" (1940) این دیدگاه را بیان کرد که شواهد بیشتری در این مورد توسط ساموئل و پایپر ارائه شده است. کمک های تاریخی آنها توسط سمپوزیوم بین المللی منگنز در خاک و گیاهان به رسمیت شناخته شده است که در محل زایمان اولیه آنها برای جشن 60 سالگی برگزار می شود. امسال استرالیایی ها نیز 200 سال استقرار اروپایی ها در این کشور را تصدیق می کنند و بنابراین سمپوزیوم یک رویداد دویستمین سالگرد و یک رویداد الماس است که تأثیر عناصر کمیاب بر توسعه کشاورزی در استرالیا را به رسمیت می شناسد. در مفهومی وسیع‌تر، سمپوزیومی مانند این، با مروری بر تلاش‌های همه کسانی که در طول اعصار به دانش ما در مورد منگنز در خاک و گیاهان کمک کرده‌اند، تجلیل می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران