دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Michael E. Brint, David J. Marcey, Michael C. Shaw (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9780387848525, 9780387848532 ناشر: Springer US سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 147 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب علوم یکپارچه: رویکردهای جدید به آموزش و پرورش: آموزش علوم، علوم محبوب در پزشکی و بهداشت، علوم زیستی، عمومی، زیست پزشکی عمومی، فناوری آموزشی
در صورت تبدیل فایل کتاب Integrated Science: New Approaches to Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب علوم یکپارچه: رویکردهای جدید به آموزش و پرورش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با چالشهای جهانی که ما و محیطمان با آن روبرو هستیم، این حس رو به رشد در میان رهبران علم، سیاستهای عمومی، تجارت و آموزش وجود دارد که ما به رویکردهای جدید و یکپارچهتر برای علم نیاز داریم. به نوبه خود، این رویکردهای میان رشته ای و چند رشته ای برای حل مشکلات در مرزهای علم، پاسخ ها و اصلاحات را در سطح نهادی می طلبد. علوم یکپارچه: رویکردهای جدید به آموزش، یک \"میزگرد مجازی\" با موضوع علم یکپارچه، سمفونی از صداها را ایجاد می کند که به ماهیت کثرت گرایانه رویکردهای بازنویسی تحقیقات علمی و آموزش می پردازد. «شرکتکنندگان» از دیدگاهها و تجربیات متفاوتی میآیند و شامل برندگان جایزه نوبل، روسای دانشگاهها، دانشمندان جدی و دانشمندان برجسته میشوند. اگرچه نظرات، گفتگوها، مقالات و مصاحبههای آنها در این زمینه ممکن است در زمانهای مختلف و در مکانهای کاملاً متفاوتی انجام شده باشد، اما آنها در مجموعهای منسجم از گفتگوها در مورد ضرورت، وعدهها، چالشها و اجرای رویکردهای یکپارچه سازماندهی شدهاند. تحقیق و آموزش علمی این کتاب برای طیف وسیعی از دانشمندان، مربیان، و مدیران دانشگاه و کالج که با موانع هیجان انگیز و البته دلهره آور درگیر در اصلاحات یکپارچه مواجه هستند، مفید خواهد بود.
With the global challenges that face us and our environment, there is a growing sense among leaders in science, public policy, business, and education that we need new, more integrative approaches to science. In turn, these interdisciplinary and multidisciplinary approaches to solving problems at the frontiers of science demand responses and reformations at the institutional level. Integrated Sciences:New Approaches to Education, a "virtual roundtable" on the topic of integrative science,creates a symphony of voices addressing the pluralistic nature of approaches to recasting science research and education. The "participants" come from different perspectives and experiences, and include Nobel laureates, university presidents, serious scholars, and distinguished scientists. Although their comments, talks, articles, and interviews on this subject may have taken place at different times and in widely different venues, they have been organized into a coherent ensemble of conversations about the necessity, promises, challenges, and implementation of integrative approaches to scientific research and education. This book will be helpful to a wide range of scientists, educators, and university and college administrators facing the exciting, if daunting, hurdles involved in integrative reform.
Front Matter....Pages I-XIII
Front Matter....Pages 1-1
In What Ways Can or Should Science and Government Be Integrated?....Pages 3-11
What Are the Promises and Challenges of Scientific Integration?....Pages 13-38
Front Matter....Pages 39-39
Should Business and Industry Create Integrative Partnerships with Academic Science?....Pages 41-52
What Are the Institutional Obstacles to the Integration of Academic Science and Industry?....Pages 53-66
Front Matter....Pages 67-67
What Are the Long Term Implications of Integration/Interdisciplinary Science on Traditional Disciplines and Their Professional Associations (Turf Wars)?....Pages 69-76
What Are the Implications of Integrated Science for Liberal Arts Education and Pedagogy at the Undergraduate Level?....Pages 77-89
Do the New Directions in Scientific Training Have an Impact on Developing a More Diverse Workforce?....Pages 91-98
What Are the Implications for Training at the Master’s Level?....Pages 99-107
What Are the Implications for Training at the Doctoral Level?....Pages 109-128
What Are the Architectural Implications of Integration?....Pages 129-137
Back Matter....Pages -