ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Mechanik der Zugförderung und ihre wissenschaftlich-experimentellen Grundlagen

دانلود کتاب مکانیک کشش و مبانی علمی و تجربی آن

Die Mechanik der Zugförderung und ihre wissenschaftlich-experimentellen Grundlagen

مشخصات کتاب

Die Mechanik der Zugförderung und ihre wissenschaftlich-experimentellen Grundlagen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642494154, 9783642496943 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1952 
تعداد صفحات: 176 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مکانیک کشش و مبانی علمی و تجربی آن: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Mechanik der Zugförderung und ihre wissenschaftlich-experimentellen Grundlagen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مکانیک کشش و مبانی علمی و تجربی آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مکانیک کشش و مبانی علمی و تجربی آن



این کار احتمالاً اولین بار است که خلاصه‌ای از مکانیک کشش و مبانی علمی-تجربی آن، هم در جهت مثبت کشش مؤثر برای همه حالت‌های عملکرد و هم در جهت منفی ترمزگیری ارائه می‌شود. . می توان با استفاده از تمام ادبیات داخلی و خارجی، یک جلد چشمگیر در این زمینه نوشت. اما چنین جزئیات لغوی برای بینش در پیوندهای درونی و برای تشکیل یک قضاوت قابل اعتماد ضروری نیست. و دایره خوانندگانی که کتاب خطاب به آنهاست، به عنوان مثال. T. نیز صرفاً از نظر زمانی، اصلاً مطلوب نیست. . من به مسئولان راه آهن در بخش فوقانی، به ویژه خدمات مهندسی مکانیک فکر می کنم که خوشحال می شوند یک ارائه جامع از تئوری مورد نیاز خود دریافت کنند، و به مهندسان کارخانه های لوکوموتیوسازی و شرکت های خودروسازی که مایلند بدانند. چه چیزی از لوکوموتیوهای در حال کار انتظار می رود و کدام یک در آنجا نقش کالسکه و ترمز دارند. حتی کارمندان دولتی واجد شرایط و کارمندان خدمات متوسط ​​​​بالا احتمالاً می توانند جرات مقابله با این مواد را داشته باشند. مهم‌تر از همه، من به دانشگاه‌های فنی و دانشجویان آن‌ها فکر می‌کنم که به مهندسی راه‌آهن علاقه‌مند هستند، که معمولاً هیچ سخنرانی در مورد محتوای موجود نمی‌شنوند و به همین دلیل بیش از حد به موارد سازنده فکر می‌کنند، در حالی که زندگی راه‌آهن اساساً شامل عملیات است که مبتنی بر مبنای علمی سیستماتیک است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die vorliegende Arbeit ist eine wohl zum ersten Male erscheinende kurzgefaßte Mechanik der Zugförderung und ihrer wissenschaftlich-ex­ perimentellen Grundlagen, sowohl in der positiven Richtung der wirk­ samen Zugkraft für alle Betriebsarten, wie in der negativen der Bremsung. über diesen Gegenstand könnte man unter Heranziehung des gesamten in- und ausländischen Schrifttums an sich einen stattlichen Band schreiben. Aber für die Einsicht in die inneren Zusammenhänge und eine verläßliche Urteils bildung ist eine solche lexikalische Ausführlich­ keit nicht vonnöten. Und der Leserkreis, an den sich das Buch wendet, wird sie, z. T. auch schon rein zeitlich, gar nicht wünscherJ. . Ich denke dabei an die Eisenbahnbeamten des oberen, namentlich maschinentech­ nischen Dienstes, denen eine zusammenfassende Darlegung der ihnen notwendigen Theorie willkommen sein dürfte, und an die Ingenieure der Lokomotivfabriken und Fahrzeugbauanstalten, die gern wissen möchten, was man von den Lokomotiven im Betrieb erwartet und welche Rolle Wagen und Bremsen dort spielen. Selbst befähigte Beamte und Ange­ stellte des gehobenen mittleren Dienstes könnten sich wohl an den Stoff wagen. Vor allem denke ich auch an die Technischen Hochschulen und ihre dem Eisenbahnmaschinenwesen zuneigenden Studierenden, die meist gar keine Vorlesung des vorliegenden Inhalts zu hören bekommen und daher zu sehr nur an das Konstruktive denken, während das Leben der Eisenbahn wesentlich im Betrieb besteht, der sich auf systematischer wissenschaftlicher Grundlage aufbauen muß.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-V
Verkehr und Betrieb....Pages 1-2
Betrieb, Zugförderung und Fahrplan....Pages 2-4
Die Grundgedanken der Zugförderungs-Mechanik und der Fahrzeitermittlung....Pages 4-7
Lokomotiv-Meßwagen....Pages 7-16
Der Zugwiderstand....Pages 16-40
Auslaufen der Züge....Pages 40-43
Die Zugkraft der Triebfahrzeuge nach Motorleistung und Haftreibung....Pages 43-78
Das s-V -Diagramm und die Fahrzeitermittlung....Pages 78-99
Ergänzungen....Pages 99-108
Allgemeines über die Bremsung....Pages 108-111
Die Reibungsverhältnisse beim Bremsen....Pages 111-124
Ist der Bremsweg oder die notwendige Bremskapazität berechenbar?....Pages 124-130
Meßeinrichtungen für Bremsversuche, Bremsmeßwagen....Pages 130-136
Ergebnisse von Bremsversuchsfahrten....Pages 137-145
Die Bremstafeln des Betriebes....Pages 145-157
Zur Energetik der Zugförderung, Ermittlung des Arbeitsverbrauchs....Pages 157-167
Erratum to: Das s-V -Diagramm und die Fahrzeitermittlung....Pages 171-171
Erratum....Pages 171-171
Back Matter....Pages 168-171




نظرات کاربران