دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: حمل و نقل ویرایش: 1 نویسندگان: Dipl.-Ing.Dr. Helmut Eichlseder, Dr.-Ing. Manfred Klüting, Dr. Walter F. Piock (auth.) سری: Der Fahrzeugantrieb ISBN (شابک) : 9783211257746, 9783211471043 ناشر: Springer-Verlag Wien سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 278 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی و فنون موتور بنزینی: مهندسی خودرو و هوافضا، ترافیک، مهندسی مکانیک، ترمودینامیک مهندسی، پدیده های حمل و نقل، دینامیک سیالات مهندسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Grundlagen und Technologien des Ottomotors به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مبانی و فنون موتور بنزینی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب تمام بخشهای عملکردی ضروری موتور بنزینی مدرن را پوشش میدهد. توجه ویژه ای به مبانی نظری و اجرای عملی آنها شد. بر اساس شرایط چارچوب تعیینکننده جهت توسعه و سوختهای مورد استفاده، فرآیندهای تشکیل مخلوط و مخلوطسازهای مورد استفاده با استفاده از مثالهای عملی به تفصیل توضیح و ارائه میشوند. علاوه بر احتراق با احتراق جرقه ای کلاسیک با تشکیل آلاینده ها و تصفیه پس از خروج گازهای خروجی لازم، پیشرفت های فعلی با خود اشتعال همگن نیز بررسی می شود. تمرکز کتاب بر روی فنآوریهای موتور بنزینی جا افتاده است، مانند کنترل سوپاپ متغیر یا تزریق مستقیم، که قبلاً راه خود را به تولید سری پیدا کردهاند، اما همچنین با رویکردهایی که در حال حاضر در دست توسعه هستند، مانند مفاهیم بدون میل بادامک یا موتورهای هیدروژن. .
Das Buch behandelt alle wesentlichen funktionellen Bereiche des modernen Ottomotors. Besonderes Augenmerk wurde dabei auf die theoretischen Grundlagen und ihre praktische Umsetzung gelegt. Ausgehend von den die Entwicklungsrichtung bestimmenden Rahmenbedingungen und den verwendeten Kraftstoffen werden die Gemischbildungsverfahren und die zum Einsatz kommenden Gemischbildner an Hand von praktischen Beispielen detailliert erläutert und dargestellt. Neben der Verbrennung mit klassischer Fremdzündung mit der einhergehenden Schadstoffbildung und notwendigen Abgasnachbehandlung werden auch aktuelle Entwicklungen mit homogener Selbstzündung behandelt. Der Schwerpunkt des Buches liegt bei etablierten Ottomotor-Technologien, wie variable Ventilsteuerung oder Direkteinspritzung, die den Weg in die Serie bereits gefunden haben, aber auch mit Ansätzen die aktuell in Entwicklung stehen, wie etwa nockenwellenlose Konzepte oder Motoren für Wasserstoff.
Front Matter....Pages I-XIV
Historie und Rahmenbedingungen....Pages 1-9
Motorischer Arbeitsprozess....Pages 10-20
Kraftstoffe....Pages 21-36
Gemischbildung....Pages 37-73
Gemischbildner....Pages 74-96
Ladungswechsel und Strömung....Pages 97-121
Zündung und Entflammung....Pages 122-138
Verbrennung....Pages 139-157
Abgasnachbehandlung....Pages 158-172
Ottomotorische Technologien....Pages 173-238
Motorsteuerungen....Pages 239-244
Back Matter....Pages 245-264