دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: حمل و نقل: اتومبیل ، موتورسیکلت ویرایش: نویسندگان: Rolf Isermann سری: ISBN (شابک) : 3834808555, 9783834808554 ناشر: سال نشر: تعداد صفحات: 473 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 14 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت الکترونیکی درایوهای وسایل نقلیه موتوری: حمل و نقل، تجهیزات خودرو و تراکتور، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی خودرو
در صورت تبدیل فایل کتاب Elektronisches Management motorischer Fahrzeugantriebe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت الکترونیکی درایوهای وسایل نقلیه موتوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
افزایش شدید تقاضا برای افزایش عملکرد و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی منجر به افزایش عملکردهای کنترل، تنظیم و تشخیص می شود. این کتاب طراحی، آزمایش و اجرای این توابع مدیریت الکترونیکی را نشان می دهد. با استفاده از مثالهای مختلف، طراحی مبتنی بر مدل کنترل و تنظیم موتورهای اتو و دیزل و کاربرد آنها از مدلسازی تا تنظیم فشار محفظه احتراق به تفصیل شرح داده شده است. رویکرد سیستماتیک، ابزارهای مدل سازی و شبیه سازی جامع و روش های کاربردی کارآمد نشان داده شده است. محتویات کنترل های الکترونیکی و اجرای آنها - مدل سازی و شبیه سازی موتورهای احتراق داخلی - مدل سازی با اندازه گیری موتور روی میزهای آزمایش - طراحی مبتنی بر مدل کنترل و تنظیم برای موتورهای احتراق داخلی و قطار محرک - کنترل و بهینه سازی محرکه های هیبریدی و پیل سوختی - تشخیص موتورهای احتراق داخلی گروههای هدف مهندسین در توسعه، تحقیق، عمل تولیدکنندگان موتور تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی تولیدکنندگان گیربکس تامینکنندگان مراکز خدمات دانشجویان دانشکدهها و دانشگاههای فنی ناشر Prof. Dr.-Ing. Rolf Isermann اخیراً ریاست بخش فناوری کنترل و اتوماسیون فرآیند در مؤسسه فناوری اتوماسیون در TU Darmstadt را بر عهده داشت. او پس از بازنشستگی در سپتامبر 2006، سرپرستی گروه تحقیقاتی مهندسی کنترل و اتوماسیون فرآیند را بر عهده گرفت.
Die stark gestiegenen Forderungen zur Erhöhung der Leistung und zur Senkung von Kraftstoffverbrauch und Emissionen führen zu einer Zunahme der Steuerungs-, Regelungs- und Diagnosefunktionen. Dieses Buch zeigt Entwurf, Erprobung und Implementierung dieser elektronischen Managementfunktionen. An verschiedenen Beispielen werden der modellgestützte Entwurf der Steuerung und Regelung von Otto- und Dieselmotoren und ihre Applikation im Detail beschrieben, von der Modellbildung bis zur Brennraumdruck-Regelung. Dabei werden das systematische Vorgehen, umfassende Modellbildungs- und Simulationstools und effiziente Applikationsmethoden gezeigt. Der Inhalt Elektronische Steuerung und ihre Realisierung - Modellbildung und Simulation von Verbrennungsmotoren - Modellbildung durch Motorvermessung auf Prüfständen - Modellgestützter Entwurf von Steuerung und Regelung für Verbrennungsmotoren und Antriebsstrang - Steuerung und Optimierung von Hybrid- und Brennstoffzellen-Antrieben - Diagnose von Verbrennungsmotoren Die Zielgruppen Ingenieure in Entwicklung, Forschung, Praxis Motorenhersteller Elektronikhersteller Getriebehersteller Zulieferfirmen Service-Zentralen Studierende an Fachhochschulen und Universitäten Der Herausgeber Prof. Dr.-Ing. Rolf Isermann leitete zuletzt das Fachgebiet Regelungstechnik und Prozessautomatisierung im Institut für Automatisierungstechnik an der TU Darmstadt. Nach seiner Emeritierung im September 2006 leitet er die Forschungsgruppe Regelungstechnik und Prozessautomatisierung.
Front Matter....Pages I-XVI
Mechatronische Fahrzeugantriebe....Pages 1-35
Front Matter....Pages 37-37
Aufbau und Anpassung der Motorsteuerungs-Software für Otto- und Dieselmotoren....Pages 38-66
Steuerung und Regelung Pkw-Dieselmotoren – Stand und zukünftige Anforderungen....Pages 67-85
Front Matter....Pages 87-87
Modellansätze für die Simulation von Gemischbildung und Verbrennung....Pages 88-102
Mittelwert- und Arbeitstaktsynchrone Simulation von Dieselmotoren....Pages 103-127
Front Matter....Pages 129-129
Stationäre Motorvermessung mit verschiedenen Methoden und Modellen....Pages 130-166
Dynamische Motorvermessung mit verschiedenen Methoden und Modellen....Pages 167-199
Implementierung von Motorvermessungsmethoden für die Prüfstandsautomatisierung....Pages 200-212
Front Matter....Pages 213-213
Funktionsentwicklung und Kalibration für aufgeladene Motoren – Modellbasiert vom Konzept bis zur Serie....Pages 214-232
Modellgestützte Ladedruck- und Abgasrückführ-Regelung von Dieselmotoren....Pages 233-258
Brennraumdruckregelung von Dieselmotoren mit homogener Kompressionszündung (HCCI)....Pages 259-287
Steuerung und Regelung von Automatikgetrieben....Pages 288-305
Front Matter....Pages 307-307
Energetische Bewertung von Betriebsstrategien im Hybrid-Antriebsstrang....Pages 308-327
Modellgestützte Hybrid Systementwicklung – Modellierung und Optimierung....Pages 328-340
Regelung ausgewählter Hybridtopologien: parallel und leistungsverzweigt....Pages 341-362
Modellbasierte Steuerung, Regelung und Diagnose von Brennstoffzellenantrieben....Pages 363-386
Front Matter....Pages 387-387
Diagnoseentwicklungsmethodik am Beispiel Dieselsystem....Pages 388-407
Modellgestützte Fehlerdiagnose eines DI-Benzinmotors....Pages 408-425
Modellgestützte Fehlererkennung und Diagnose für Common-Rail-Einspritzsysteme....Pages 426-454
Back Matter....Pages 455-462