ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Grundlagen Export und Internationalisierung

دانلود کتاب مبانی صادرات و بین المللی سازی

Grundlagen Export und Internationalisierung

مشخصات کتاب

Grundlagen Export und Internationalisierung

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783834942975, 9783834942982 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 340 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی صادرات و بین المللی سازی: تولید / لجستیک / مدیریت زنجیره تامین، علوم تجارت / مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Grundlagen Export und Internationalisierung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی صادرات و بین المللی سازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی صادرات و بین المللی سازی



تجارت خارجی به طور پیوسته اهمیت پیدا می کند. افزایش شبکه بین المللی اقتصاد چالش های جدیدی را برای شرکت ها به همراه دارد. فرصت‌هایی برای رشد، افزایش سود و توسعه مزیت‌های رقابتی برای شرکت‌هایی باز می‌شود که قادر به شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های بازار بین‌المللی برای محصولات و خدمات خود بدون غفلت از ریسک‌های مرتبط هستند. در این زمینه، این کتاب مبانی مدیریت صادرات و بین‌المللی‌سازی را به صورت فشرده، واضح و عملی، بر اساس تصمیمات مشخصی که باید در شرکت‌ها در حین برنامه‌ریزی و اجرا گرفته شود، منتقل می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Außenhandel gewinnt stetig an Bedeutung. Für Unternehmen bringt die zunehmende internationale Vernetzung der Wirtschaft neue Herausforderungen mit sich. Jenen Betrieben, die in der Lage sind, die internationalen Marktchancen für ihre Produkte und Dienstleistungen zu erkennen und zu nutzen, ohne die damit verbundenen Risiken zu vernachlässigen, eröffnen sich Möglichkeiten zu Wachstum, Gewinnsteigerung und zur Entwicklung von Wettbewerbsvorteilen. In diesem Zusammenhang vermittelt dieses Buch kompakt, anschaulich und praxisnah die Grundlagen des Export- und Internationalisierungsmanagements, orientiert an konkreten Entscheidungen, die in Unternehmen bei der Planung und Durchführung zu treffen sind.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Front Matter....Pages 1-1
Einleitung....Pages 3-7
Die Internationalisierungsentscheidung....Pages 9-23
Die Entwicklung der Internationalisierungsstrategie....Pages 25-40
Beurteilung und Auswahl von Zielmärkten....Pages 41-60
Formen des Markteintritts....Pages 61-81
Kooperationen im grenzüberschreitenden Geschäft....Pages 83-107
Front Matter....Pages 109-109
Das Marketingkonzept im internationalen Umfeld....Pages 111-127
Standardisierung versus Differenzierung im internationalen Marketing....Pages 129-142
Der internationale Marketing-Mix....Pages 143-170
Front Matter....Pages 171-171
Der Ablauf des Exportprozesses....Pages 173-201
Logistik, Transport und Lieferbedingungen....Pages 203-229
Die Zahlungsabwicklung bei internationalen Geschäften....Pages 231-243
Der Exportvertrag....Pages 245-260
Exportfinanzierung....Pages 261-281
Die Absicherung von Exportrisiken....Pages 283-300
Export- und Internationalisierungsförderung....Pages 301-315
Front Matter....Pages 317-317
Anhang: Muster....Pages 319-330
Back Matter....Pages 331-336




نظرات کاربران