ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Development and Evaluation of Positive Adolescent Training through Holistic Social Programs (P.A.T.H.S.)

دانلود کتاب توسعه و ارزیابی آموزش های نوجوانان مثبت از طریق برنامه های اجتماعی جامع (P.A.T.H.S.)

Development and Evaluation of Positive Adolescent Training through Holistic Social Programs (P.A.T.H.S.)

مشخصات کتاب

Development and Evaluation of Positive Adolescent Training through Holistic Social Programs (P.A.T.H.S.)

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Quality of Life in Asia 3 
ISBN (شابک) : 9789814451536, 9789814451543 
ناشر: Springer-Verlag Singapur 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 330 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه و ارزیابی آموزش های نوجوانان مثبت از طریق برنامه های اجتماعی جامع (P.A.T.H.S.): روانشناسی مثبت گرا،روانشناسی کودک و مدرسه،روانشناسی شخصیت و اجتماعی،روانشناسی شناختی،روش های روانشناختی/ارزیابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Development and Evaluation of Positive Adolescent Training through Holistic Social Programs (P.A.T.H.S.) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه و ارزیابی آموزش های نوجوانان مثبت از طریق برنامه های اجتماعی جامع (P.A.T.H.S.) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه و ارزیابی آموزش های نوجوانان مثبت از طریق برنامه های اجتماعی جامع (P.A.T.H.S.)



این کتاب توسعه، اجرا و ارزیابی پروژه ای با عنوان "P.A.T.H.S. به بزرگسالی: طرح ارتقای جوانان باشگاه جوکی، با P.A.T.H.S که بیانگر آموزش مثبت نوجوانان از طریق برنامه های اجتماعی جامع است.

این پروژه پیشگام بین سال های 2005 تا 2012 با بیش از 210000 شرکت کننده در هنگ کنگ انجام شد. کمک به دانش‌آموزان در مواجهه با چالش‌های مختلف در مسیر بزرگسالی، با تمرکز بر شایستگی‌های روانی-اجتماعی، دارایی‌های رشد و ارتقای روابط سالم با همسالان. این پروژه توسط The Hong Kong Jockey Club Charities Trust با همکاری رفاه اجتماعی دولت آغاز شد دپارتمان، اداره آموزش و پنج دانشگاه در هنگ کنگ.

ویرایش شده توسط محققان این پروژه، توسعه و ارزیابی آموزش مثبت نوجوانان از طریق برنامه های اجتماعی کل نگرماهیت جوانان مثبت را بررسی می کند. توسعه (PYD)، کاربرد ساختارهای PYD در برنامه‌های جوانان و مسائل اجرایی.

با استفاده از استراتژی‌های متعدد، این کتاب به ارزیابی کلی می‌پردازد. اثربخشی P.A.T.H.S. برنامه مدرسه محور است و نشان می دهد که ذینفعان برداشت مثبتی از پروژه، مجریان و مزایای آن داشتند. دانش آموزان در این برنامه رشد مثبت بهتری را نشان دادند و سطوح پایین تری از سوء مصرف مواد و رفتار بزهکارانه را نسبت به دانش آموزان مدارس شاهد نشان دادند.

این کتاب همچنین به جزئیات درس‌های آموخته‌شده، مسائل نوظهور، جهت‌گیری‌های آینده و همچنین بینش‌هایی در مورد توسعه برنامه‌های توسعه مثبت جوانان به‌ویژه در جوامع چینی می‌پردازد. توسعه و ارزیابی آموزش مثبت نوجوانان از طریق برنامه های اجتماعی کل نگر برای همه مربیان، مدیران، روانشناسان، مددکاران اجتماعی و متخصصان وابسته که به دنبال ارتقای رشد فردی در دانش آموزان خود هستند، به ویژه کسانی که علاقه مند به تحصیل در چین.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book outlines the development, implementation and evaluation of a project entitled “P.A.T.H.S. to Adulthood: A Jockey Club Youth Enhancement Scheme," with P.A.T.H.S. denoting Positive Adolescent Training through Holistic Social programmes.

This pioneer project was conducted in Hong Kong between 2005 and 2012 with more than 210,000 participants. Its goal was to help students meet various challenges in their path to adulthood, with a focus on their psychosocial competencies, developmental assets and the promotion of healthy peer relationships. The project was initiated by The Hong Kong Jockey Club Charities Trust in collaboration with the Government’s Social Welfare Department, Education Bureau and five universities in Hong Kong.

Edited by the researchers of the project, Development and Evaluation of Positive Adolescent Training through Holistic Social Programs explores the nature of positive youth development (PYD), the application of PYD constructs to youth programs and implementation issues.

Using multiple strategies, the book evaluates the overall effectiveness of the P.A.T.H.S. school-based programme and reveals that stakeholders had positive perceptions of the project, its implementers and benefits. Students in the program showed better positive development and displayed lower levels of substance abuse and delinquent behaviour than students in the control schools.

The book also details lessons learned, emergent issues, future directions as well as insights into the development of positive youth development programs particularly in Chinese communities. Development and Evaluation of Positive Adolescent Training through Holistic Social Programs will appeal to all educators, administrators, psychologists, social workers and allied profeesionals looking to promote whole-person development in their students, especially those with in interest in education in China.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Adolescent Developmental Issues in Hong Kong: Phenomena and Implications for Youth Service....Pages 1-13
Conceptual Framework Underlying the Development of a Positive Youth Development Program in Hong Kong....Pages 15-27
Development of a Positive Youth Development Program in Hong Kong....Pages 29-52
Evaluation of the Project P.A.T.H.S. Using Multiple Evaluation Strategies....Pages 53-67
Objective Outcome Evaluation of the Project P.A.T.H.S.: Longitudinal Study Based on Indicators of Positive Youth Development....Pages 69-84
Impact of the Project P.A.T.H.S. on Adolescent Risk Behavior: A Five-Year Longitudinal Study....Pages 85-106
Subjective Outcome Evaluation Based on the Program Participants: Does Dosage Matter?....Pages 107-119
Subjective Outcome Evaluation Based on the Perceptions of the Program Implementers....Pages 121-134
Subjective Outcome Evaluation of the Project P.A.T.H.S.: Secondary Analyses of the Qualitative Data Collected from Program Implementers....Pages 135-148
Interim Evaluation of Project P.A.T.H.S.: An Integration of Findings Based on Program Implementers....Pages 149-164
Qualitative Evaluation of the Project P.A.T.H.S.: Narrative Findings Based on Focus Groups with Participating Students....Pages 165-177
Qualitative Findings Derived from Focus Groups Based on the Program Implementers....Pages 179-191
Evaluation Based on Weekly Diaries Written by the Students....Pages 193-205
Evaluation Based on Personal Construct Psychology: Findings Based on the Repertory Grid Test....Pages 207-225
Process Evaluation of the Project P.A.T.H.S. in Hong Kong....Pages 227-246
Using Different Programs to Help Adolescents with Greater Psychosocial Needs....Pages 247-263
Lessons Learned, Emergent Issues, and Future Directions....Pages 265-278
Development of a Positive Youth Development Subject in a University Context....Pages 279-289
Impact of the Project P.A.T.H.S. in China....Pages 291-304
Evidence-Based Positive Youth Development Programs: Insights from the Project P.A.T.H.S.....Pages 305-316
Back Matter....Pages 317-328




نظرات کاربران