ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Farbenphotographie und Farbenfilm: Wissenschaftliche Grundlagen und Technische Gestaltung

دانلود کتاب عکاسی رنگی و فیلم رنگی: اصول علمی و طراحی فنی

Farbenphotographie und Farbenfilm: Wissenschaftliche Grundlagen und Technische Gestaltung

مشخصات کتاب

Farbenphotographie und Farbenfilm: Wissenschaftliche Grundlagen und Technische Gestaltung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642530944, 9783642530937 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1953 
تعداد صفحات: 326 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب عکاسی رنگی و فیلم رنگی: اصول علمی و طراحی فنی: فیزیک، عمومی، مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Farbenphotographie und Farbenfilm: Wissenschaftliche Grundlagen und Technische Gestaltung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عکاسی رنگی و فیلم رنگی: اصول علمی و طراحی فنی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عکاسی رنگی و فیلم رنگی: اصول علمی و طراحی فنی



نمایش رنگ هر جسم با ابزار نوری-فتوشیمیایی مشکلی است که در طول دهه ها راه حل های بی شماری برای آن ارائه شده است. اولین اثر جیمز کلرک مکسول است. گابریل لیپمن جایزه نوبل را برای یکی از زیباترین ها دریافت کرد. تنها تعداد بسیار کمی از رویه ها موفقیت های طولانی مدت داشتند، به طوری که روش های کاری ترجیحی اغلب در طول زمان تغییر کرده اند. به همین ترتیب، جنبه های فنی در مقایسه با عکاسی رنگی بارها و بارها تغییر کرده است، به طوری که تک نگاری ها در این زمینه حاوی محتوای بسیار متفاوتی در زمان های مختلف هستند. از آنجایی که رویه ها در طول دو دهه گذشته دستخوش توسعه و گسترش قابل توجهی شده اند، به نظر می رسد که به موقع به وضعیت فعلی و مشکلاتی که هنوز وجود دارد ارائه شود. این وظیفه، که همیشه آسان نیست، توسط دکتر. ورنر شولتز چند سال پیش و با استفاده از دانش جامع و تجربه عملی چندین ساله خود در زمینه عکاسی رنگی بر روی آنها کار کرد و در عین حال توانسته بود متخصصان علمی- فنی متنوع و ادبیات ثبت اختراع را در نظر بگیرد. اواسط سال 1952. خواندن دست‌نوشته‌ای که به من ارسال شد و بعداً اثبات کتاب، برای من لذت خاصی داشت. با انجام این کار، من توانستم ثابت کنم که نویسنده نه تنها تکلیف خود را با دقت \"طبق قواعد هنری\" حل کرده است، بلکه او همچنین درک می کند که چگونه خواسته های خوانندگان بسیار متفاوت را از طریق ساختاری بسیار ماهرانه رعایت کند. از مطالب: تازه وارد می تواند تصویر خوبی از ارتباط بین چیزها بر اساس ارائه روان به دست آورد. پیشگفتار چهارم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die farbige Wiedergabe von beliebigen Objekten auf optisch-photo­ chemischem Wege ist ein Problem, für das im Laufe der Jahrzehnte ungezählte Lösungen vorgeschlagen wurden. Die erste stammt von JAMES CLERC MAXWELL; für eine der elegantesten erhielt GABRIEL LIPPMANN den Nobelpreis. Nur ganz wenige Verfahren hatten Erfolge von längerer Dauer, so daß die jeweils bevorzugten Arbeitsmethoden mit der Zeit vielfach gewechselt haben. Entsprechend haben sich auch die technischen Aspekte gegenüber der Farbenphotographie immer wieder geändert, so daß Monographien über dieses Gebiet zu den verschiedenen Zeiten recht unterschiedlichen Inhalt bringen. Seitdem die Verfahren in den letzten zwei Jahrzehnten eine beträcht­ liche Weiterentwicklung und Ausweitung erfahren haben, scheint es an der Zeit, einen Überblick über den gegenwärtig erreichten Stand und über die noch bestehenden Probleme zu geben. Diese nicht immer einfache Aufgabe hat sich Herr Dr. WERNER SCHULTZE vor einigen Jahren gestellt und sie unter Verwendung seiner umfassenden Kenntnisse und seiner langjährigen praktischen Erfahrung auf farbenphotographischem Gebiet bearbeitet, wobei er gleichzeitig die vielfältige wissenschaftlich-technische Fach- und Patentliteratur bis Mitte 1952 berücksichtigen konnte. Es war mir eine besondere Freude, das mir vorgelegte Manuskript und später die Korrektur des Buches zu lesen. Dabei konnte ich feststellen, daß der Herr Verfasser seine Aufgabe nicht nur sorgfältig "nach den Regeln der Kunst" gelöst, sondern daß er es überdies verstanden hat, durch eine sehr geschickte Stoffgliederung den Ansprüchen sehr verschiedenartiger Leser gerecht zu werden: Der Neuling kann sich an Hand des flüssigen Vortrages ein gutes Bild von dem Zusammenhang der Dinge verschaffen. Der IV Geleitwort.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VII
Überblick über die historische Entwicklung und den augenblicklichen Stand der Farbenphotographie....Pages 1-8
Allgemeine Grundlagen der farbenphotographischen Verfahren....Pages 8-26
Systematik der Verfahren....Pages 26-150
Die wissenschaftlichen und technischen Probleme der Farbenphotographie....Pages 150-294
Sonderaufgaben der Farbenphotographie....Pages 294-304
Back Matter....Pages 304-319




نظرات کاربران