دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Carolin Führer (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783658006679, 9783658006686
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 417
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحولات آموزش آلمانی: مطالعات مصاحبه در مورد خودپنداره، آگاهی فرهنگی و تاریخی در آلمان شرقی: علوم اجتماعی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Transformationen des Deutschunterrichts: Interviewstudien zu Selbstkonzepten, Kultur- und Geschichtsbewusstsein in Ostdeutschland به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تحولات آموزش آلمانی: مطالعات مصاحبه در مورد خودپنداره، آگاهی فرهنگی و تاریخی در آلمان شرقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کارولین فوهرر نشان میدهد که معلمان تا چه اندازه از درسهای مدرسه برای درک آموزشی فردی و پردازش فرآیندهای تغییر اجتماعی اجباری استفاده میکنند. نویسنده از طریق بررسی کیفی تکنیکهای روایی از اواخر جمهوری دموکراتیک آلمان تا تغییر در شایستگی و رسانهها پس از پایان هزاره، ثابت میکند که بررسیهای خود انعکاسی اجتماعی شدن و ذهنیت خود از سوی معلمان متعلق به یک عنصر اصلی مدلسازی آموزشی آلمانی که تاکنون نادیده گرفته شده بود. این منجر به دیدگاههای جدیدی در مورد توسعه فرهنگی و آموزشی ایالتهای فدرال جدید و همچنین عملکرد اجتماعیسازی آموزش و یادگیری تاریخی میشود.
Carolin Führer zeigt, inwieweit Schulunterricht von Lehrenden zur individuellen didaktischen Konzeption und Verarbeitung gesellschaftlich forcierter Transformationsprozesse genutzt wird. Durch eine qualitative Untersuchung narrativer Techniken gegen Ende der DDR bis zum Kompetenz- und Medienwandel nach der Jahrtausendwende belegt die Autorin, dass selbstreflexive Auseinandersetzungen mit der eigenen Sozialisation und Mentalität seitens der Lehrenden zu einem bislang vernachlässigten Zentralmoment deutschdidaktischer Modellierungen gehören. Daraus ergeben sich neue Perspektiven auf die kulturelle und pädagogische Entwicklung der neuen Bundesländer sowie die Sozialisationsfunktion historischen Lehrens und Lernens.
Front Matter....Pages 1-17
Einleitung....Pages 19-33
Transformationen historischer Narrative in Didaktik und Deutschunterricht....Pages 35-117
Fragestellungen und Methoden der empirischen Rekonstruktion....Pages 119-176
Typologische Rekonstruktion historischer Narrative im Deutschunterricht: Fallbezogene individuelle didaktische Theorien....Pages 177-271
Kategoriale Rekonstruktion historischer Narrative im Deutschunterricht: Längsschnittanalysen....Pages 273-378
Schlussfolgerungen: Deutschunterricht im Spiegel gesellschaftlicher und kulturwissenschaftlicher Transformationsprozesse nach 1990....Pages 379-399
Back Matter....Pages 401-425