ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mehrkanalsysteme in der Distribution

دانلود کتاب سیستم های چند کاناله در توزیع

Mehrkanalsysteme in der Distribution

مشخصات کتاب

Mehrkanalsysteme in der Distribution

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824465699, 9783322996473 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 314 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سیستم های چند کاناله در توزیع: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Mehrkanalsysteme in der Distribution به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های چند کاناله در توزیع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های چند کاناله در توزیع



شرکت‌های بیشتری در بخش‌های مصرف‌کننده، سرمایه‌گذاری و خدمات در حال تغییر ساختار کانال‌های فروش خود و توزیع خدمات خود از طریق سیستم‌های چند کاناله هستند. آنها گاهی اوقات کانال های فروش را ترکیب می کنند که با یکدیگر رقابت می کنند و مشتریان را به طور همزمان مورد خطاب قرار می دهند، به عنوان مثال، از طریق فروش مستقیم، خرده فروشان متخصص، تخفیفان و شرکت های سفارش پستی. مارکوس شوگل اتصالات، مشکلات و راه‌حل‌های مدیریت سیستم‌های چند کاناله را تجزیه و تحلیل می‌کند تا راه‌های مختلف را برای مشتری به روشی اقتصادی و مشتری مدار طراحی کند. نویسنده یک مدل تصمیم‌گیری برای شرکت‌ها در صنایع مختلف ایجاد می‌کند که ایده‌های مرکزی و دوره‌های عمل جایگزین را نشان می‌دهد و به عنوان مبنایی مفهومی برای مدیریت سیستم‌های چند کانالی عمل می‌کند. این کتاب برای مدرسان و دانشجویان مدیریت بازرگانی با تمرکز بر بازاریابی و سازماندهی جالب است. فروشندگانی که از سیستم های چند کاناله استفاده می کنند اطلاعات ارزشمندی دریافت خواهند کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Immer mehr Unternehmungen des Konsum-, Investitions- und Dienstleistungsbereichs restrukturieren ihre Absatzkanäle und distribuieren ihre Leistungen über Mehrkanalsyteme. Sie kombinieren zum Teil miteinander konkurrierende Absatzkanäle und sprechen die Kunden beispielsweise gleichzeitig über Direktvertrieb, Fachhandel, Discounter und Versandhandel an. Marcus Schögel analysiert Zusammenhänge, Probleme und Lösungen für das Management von Mehrkanalsystemen, um die unterschiedlichen Wege zum Kunden wirtschaftlich und kundenorientiert zu gestalten. Der Autor entwickelt ein Entscheidungsmodell für Unternehmungen unterschiedlicher Branchen, das Leitideen und Handlungsalternativen aufzeigt und als konzeptionelle Grundlage für das Management von Mehrkanalsystemen dient. Interessant ist dieses Buch für Dozenten und Studenten der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing und Organisation. Praktiker aus dem Bereich Vertrieb, die Mehrkanalsysteme einsetzen, erhalten wertvolle Hinweise.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXII
Problemstellung, Zielsetzung und Vorgehen....Pages 1-13
Grundlagen des Managements von Mehrkanalsystemen....Pages 14-43
Distributionsmanagement zwischen Gestaltungsspielraum und Problemdruck....Pages 44-107
Management von Mehrkanalsystemen....Pages 108-233
Fazit und Ausblick....Pages 234-238
Back Matter....Pages 239-294




نظرات کاربران