ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Krisen in Geschaftsbeziehungen

دانلود کتاب بحران در روابط تجاری

Krisen in Geschaftsbeziehungen

مشخصات کتاب

Krisen in Geschaftsbeziehungen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Business-to-Business-Marketing 
ISBN (شابک) : 9783824470426, 9783322996879 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 327 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بحران در روابط تجاری: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Krisen in Geschaftsbeziehungen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بحران در روابط تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بحران در روابط تجاری



تقریباً یک چهارم تمام روابط تجاری موجود در بازارهای صنعتی هر سال خاتمه می یابد. این شرایط تأثیرات متفاوتی بر تأمین‌کننده دارد: به عنوان یک عرضه‌کننده، او یک مشتری مهم را از دست می‌دهد، به‌عنوان یک عرضه‌کننده خارج، او یک فرصت بازار را به دست می‌آورد. کریستین بوتزر استروثمن سیر بحران‌ها را در روابط تجاری با استفاده از یک مدل فاز ایده‌آل-معمولی بررسی می‌کند و فرآیندها را در هر مرحله جداگانه تجزیه و تحلیل می‌کند. نویسنده نشان می‌دهد که از کدام سیگنال‌ها و کدام روش‌های تحقیق بازار، عرضه‌کننده داخلی یا عرضه‌کننده خارجی می‌تواند برای شناسایی بحران‌ها در روابط تجاری در مراحل اولیه استفاده کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ungefähr ein Viertel aller auf industriellen Märkten bestehenden Geschäftsbeziehungen werden pro Jahr beendet. Dieser Umstand wirkt sich auf den Lieferanten unterschiedlich aus: Als In-supplier verliert er einen wichtigen Abnehmer, als Out-supplier erhält er eine Marktchance. Kristin Butzer-Strothmann untersucht den Verlauf von Krisen in Geschäftsbeziehungen anhand eines idealtypischen Phasenmodells und analysiert die Vorgänge in jeder einzelnen Phase. Die Autorin zeigt, anhand welcher Signale und mit welchen Marktforschungsmethoden der In-supplier oder der Out-supplier Krisen in einer Geschäftsbeziehung frühzeitig erkennen können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIX
Problemstellung und Aufbau der Untersuchung....Pages 1-6
Das Krisenphänomen in Geschäftsbeziehungen....Pages 7-52
Die Entstehung und Entwicklung von Krisenepisoden in Geschäftsbeziehungen....Pages 53-143
Die Früherkennung von Krisenepisoden aus der Perspektive des In-suppliers und des Out-suppliers....Pages 145-204
Das Krisenphänomen in Geschäftsbeziehungen und seine Früherkennung als empirisches Untersuchungsfeld....Pages 205-248
Die Früherkennung von Krisenepisoden — Chancen und Umsetzungsbarrieren....Pages 249-253
Back Matter....Pages 255-316




نظرات کاربران