ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Computergestutzte Lernsysteme: Grundlagentheoretische Diskussion und Anwendung

دانلود کتاب سیستم های یادگیری به کمک رایانه: بحث و کاربرد نظری اساسی

Computergestutzte Lernsysteme: Grundlagentheoretische Diskussion und Anwendung

مشخصات کتاب

Computergestutzte Lernsysteme: Grundlagentheoretische Diskussion und Anwendung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Markt- und Unternehmensentwicklung 
ISBN (شابک) : 9783824465361, 9783322977519 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 190 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سیستم های یادگیری به کمک رایانه: بحث و کاربرد نظری اساسی: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 24


در صورت تبدیل فایل کتاب Computergestutzte Lernsysteme: Grundlagentheoretische Diskussion und Anwendung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های یادگیری به کمک رایانه: بحث و کاربرد نظری اساسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های یادگیری به کمک رایانه: بحث و کاربرد نظری اساسی



برنامه‌های یادگیری به کمک رایانه به‌طور کافی به ویژگی‌های فردی فراگیران نمی‌پردازند. این امر شایستگی آنها را کاهش می دهد - و در نتیجه موفقیت یادگیری قابل انتظار را نیز کاهش می دهد - به ویژه در مورد گروه های هدف ناهمگن. آلفرد استوبر با اشاره به یک مطالعه موردی خاص از حوزه تدریس دانشگاهی، یک مدل جهانی ایجاد می‌کند که تصمیم‌گیری مبتنی بر موقعیت را در مورد استفاده، طراحی و تحقق سیستم‌های یادگیری به کمک رایانه در سطوح مختلف امکان‌پذیر می‌سازد. توضیحات نظری در هر سطحی توسط سیستم آموزشی توسعه یافته توسط نویسنده اثبات شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Computergestützte Lernprogramme gehen nicht differenziert genug auf die individuellen Charakteristika der Lernenden ein. Dies schmälert ihre Eignung - und damit auch den zu erwartenden Lernerfolg - vor allem bei heterogenen Zielgruppen. Bezogen auf ein konkretes Fallbeispiel aus dem Bereich der universitären Lehre konstruiert Alfred Stöber ein allgemeingültiges Modell, das auf mehreren Ebenen situationsgerechte Entscheidungen über den Einsatz, die Gestaltung und die Realisation von computergestützten Lernsystemen ermöglicht. Die theoretischen Ausführungen werden auf jeder Ebene durch das vom Autor entwickelte Lernsystem konkretisiert.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Forschungsgegenstand....Pages 1-11
Analyse von Lernsystemen und Möglichkeiten der Computerunterstützung....Pages 13-57
Entwicklung computergestützter Lernsysteme am Fallbeispiel der ‚Informationswirtschaft‘....Pages 59-131
Explorative Evaluation des computergestützten Lernsystems....Pages 133-143
Resümee und weiterführende Gedanken....Pages 145-150
Back Matter....Pages 151-178




نظرات کاربران