دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Thomas Platzek (auth.)
سری: Business-to-Business-Marketing
ISBN (شابک) : 9783824468676, 9783322952585
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 1998
تعداد صفحات: 384
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 7 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب انتخاب اطلاعات در مورد رضایت مشتری: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Selektion von Informationen uber Kundenzufriedenheit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب انتخاب اطلاعات در مورد رضایت مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اطلاعات در مورد رضایت مشتری مبنای تصمیم گیری مشتری مدار است. با این حال، بسیاری از تصمیمگیرندگان به اندازه کافی اطلاعات لازم را ندارند، زیرا اطلاعات رضایت در راه بازگشت به ارائهدهنده انتخاب، تزئین یا تغییر مییابد. توماس پلاتزک جریان اطلاعات مربوط به رضایت را به ارائهدهنده تجزیه و تحلیل میکند و نشان میدهد که کدام علل مسئول انتخاب اطلاعات رضایت در بازارهای تجاری به کسب و کار هستند. نویسنده تعدادی توصیه طراحی برای کاهش فرآیندهای بازخورد ناقص در داخل و خارج از شرکت ها ارائه می دهد.
Informationen über die Zufriedenheit von Kunden sind die Grundlage für kundenorientierte Entscheidungen. Viele Entscheidungsträger sind jedoch nicht ausreichend mit den notwendigen Informationen versorgt, da Zufriedenheitsinformationen auf dem Weg zurück zum Anbieter selektiert, geschönt oder verändert werden. Thomas Platzek analysiert den Rückfluß zufriedenheitsbezogener Informationen zum Anbieter und zeigt, welche Ursachen für die Selektion von Zufriedenheitsinformationen in Business-to-Business-Märkten verantwortlich sind. Der Autor gibt eine Reihe von Gestaltungsempfehlungen zum Abbau defizitärer Feedbackprozesse innerhalb wie außerhalb von Unternehmen.
Front Matter....Pages I-XXV
Einführung in die Problemstellung der Arbeit sowie Abgrenzung des Untersuchungsobjektes....Pages 1-17
Informations- und kommunikationstheoretische Grundlagen für die Analyse zufriedenheitsbezogener Selektionsprozesse....Pages 19-33
Das kundenzufriedenheitsbezogene Informationsverhalten in After-Sales-Netzwerken....Pages 35-130
Die Rolle von Unsicherheit bei der Informationsselektion in After-Sales-Netzwerken — eine theoretische Analyse....Pages 131-199
Zusammenfassende Hypothesen zum Informationsselektionsproblem im After-Sales-Netzwerk....Pages 201-207
Die Selektion von Zufriedenheitsinformationen im After-Sales-Netzwerk als empirisches Problemfeld....Pages 209-252
Zusammenfassung und Implikationen für das After-Sales-Marketing....Pages 253-266
Back Matter....Pages 267-366