ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Selektion von Informationen uber Kundenzufriedenheit

دانلود کتاب انتخاب اطلاعات در مورد رضایت مشتری

Selektion von Informationen uber Kundenzufriedenheit

مشخصات کتاب

Selektion von Informationen uber Kundenzufriedenheit

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Business-to-Business-Marketing 
ISBN (شابک) : 9783824468676, 9783322952585 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 384 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انتخاب اطلاعات در مورد رضایت مشتری: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Selektion von Informationen uber Kundenzufriedenheit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انتخاب اطلاعات در مورد رضایت مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انتخاب اطلاعات در مورد رضایت مشتری



اطلاعات در مورد رضایت مشتری مبنای تصمیم گیری مشتری مدار است. با این حال، بسیاری از تصمیم‌گیرندگان به اندازه کافی اطلاعات لازم را ندارند، زیرا اطلاعات رضایت در راه بازگشت به ارائه‌دهنده انتخاب، تزئین یا تغییر می‌یابد. توماس پلاتزک جریان اطلاعات مربوط به رضایت را به ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل می‌کند و نشان می‌دهد که کدام علل مسئول انتخاب اطلاعات رضایت در بازارهای تجاری به کسب و کار هستند. نویسنده تعدادی توصیه طراحی برای کاهش فرآیندهای بازخورد ناقص در داخل و خارج از شرکت ها ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Informationen über die Zufriedenheit von Kunden sind die Grundlage für kundenorientierte Entscheidungen. Viele Entscheidungsträger sind jedoch nicht ausreichend mit den notwendigen Informationen versorgt, da Zufriedenheitsinformationen auf dem Weg zurück zum Anbieter selektiert, geschönt oder verändert werden. Thomas Platzek analysiert den Rückfluß zufriedenheitsbezogener Informationen zum Anbieter und zeigt, welche Ursachen für die Selektion von Zufriedenheitsinformationen in Business-to-Business-Märkten verantwortlich sind. Der Autor gibt eine Reihe von Gestaltungsempfehlungen zum Abbau defizitärer Feedbackprozesse innerhalb wie außerhalb von Unternehmen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXV
Einführung in die Problemstellung der Arbeit sowie Abgrenzung des Untersuchungsobjektes....Pages 1-17
Informations- und kommunikationstheoretische Grundlagen für die Analyse zufriedenheitsbezogener Selektionsprozesse....Pages 19-33
Das kundenzufriedenheitsbezogene Informationsverhalten in After-Sales-Netzwerken....Pages 35-130
Die Rolle von Unsicherheit bei der Informationsselektion in After-Sales-Netzwerken — eine theoretische Analyse....Pages 131-199
Zusammenfassende Hypothesen zum Informationsselektionsproblem im After-Sales-Netzwerk....Pages 201-207
Die Selektion von Zufriedenheitsinformationen im After-Sales-Netzwerk als empirisches Problemfeld....Pages 209-252
Zusammenfassung und Implikationen für das After-Sales-Marketing....Pages 253-266
Back Matter....Pages 267-366




نظرات کاربران