ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Nutzenorientierte Marktsegmentierung: Ein integrativer Ansatz zum Zielgruppenmarketing im Verkehrsdienstleistungsbereich

دانلود کتاب تقسیم‌بندی بازار مبتنی بر سود: رویکردی یکپارچه برای بازاریابی گروه هدف در بخش خدمات حمل‌ونقل

Nutzenorientierte Marktsegmentierung: Ein integrativer Ansatz zum Zielgruppenmarketing im Verkehrsdienstleistungsbereich

مشخصات کتاب

Nutzenorientierte Marktsegmentierung: Ein integrativer Ansatz zum Zielgruppenmarketing im Verkehrsdienstleistungsbereich

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Unternehmensfuhrung und Marketing 34 
ISBN (شابک) : 9783409136983, 9783322965066 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 330 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تقسیم‌بندی بازار مبتنی بر سود: رویکردی یکپارچه برای بازاریابی گروه هدف در بخش خدمات حمل‌ونقل: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Nutzenorientierte Marktsegmentierung: Ein integrativer Ansatz zum Zielgruppenmarketing im Verkehrsdienstleistungsbereich به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تقسیم‌بندی بازار مبتنی بر سود: رویکردی یکپارچه برای بازاریابی گروه هدف در بخش خدمات حمل‌ونقل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تقسیم‌بندی بازار مبتنی بر سود: رویکردی یکپارچه برای بازاریابی گروه هدف در بخش خدمات حمل‌ونقل



دکتر Jesko Perrey همکار پژوهشی در کرسی پروفسور Dr. دکتر h.c. هریبرت مفرت از دانشگاه مونستر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dr. Jesko Perrey ist wissenschaftlicher Mitarbeiter am Lehrstuhl von Prof. Dr. Dr. h.c. Heribert Meffert der Universität Münster.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXV
Nutzenorientierte Marktsegmentierung als Herausforderung an das Management von Verkehrsdienstleistungsunternehmen....Pages 1-40
Informations- und Aktionsgrundlagen der nutzenorientierten Marktsegmentierung im Verkehrsdienstleistungsbereich....Pages 41-164
Empirische Analyse zur nutzenorientierten Segmentierung im Markt für Verkehrsdienstleistungen....Pages 165-221
Schlußbetrachtung und Ausblick....Pages 223-252
Back Matter....Pages 253-313




نظرات کاربران