دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christine Wiedemann (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783824469604, 9783322952097
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 239
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبکه های عصبی و منطق فازی در تحقیقات عامل موفقیت محصول جدید: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Neuronale Netze und Fuzzy-Logik in der Neuprodukt-Erfolgsfaktorenforschung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شبکه های عصبی و منطق فازی در تحقیقات عامل موفقیت محصول جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
توسعه و بازاریابی موفق محصولات جدید برای شرکتها از اهمیت حیاتی برخوردار است، حتی اگر ریسکهای مالی بالایی را پذیرفت. با این حال، تا کنون، شناسایی عوامل موفقیت واضح، که می تواند ناشی از مشکلات آماری یا روش شناختی در تجزیه و تحلیل متمایز متداول باشد، ممکن نبوده است. کریستین ویدمان از یک شبکه عصبی استفاده میکند که میتواند روابط غیرخطی را نیز آشکار کند، و همچنین از یک فرمول فازی مفهوم موفقیت با استفاده از منطق فازی استفاده میکند. شبیهسازی مونت کارلو برای نشان دادن این است که آیا این مجموعه جدید از ابزارها برای تحقیقات عامل موفقیت محصول جدید میتواند در مقایسه با روش قبلی بهبودهایی را به همراه داشته باشد یا خیر. مجموعه داده های آلمانی INTERPROD دوباره با در نظر گرفتن دانش به دست آمده ارزیابی می شود.
Die Entwicklung und erfolgreiche Vermarktung neuer Produkte ist für Unternehmen von existentieller Bedeutung, auch wenn hohe finanzielle Risiken dabei in Kauf genommen werden müssen. Bisher ist es jedoch nicht gelungen, eindeutige Erfolgsfaktoren zu identifizieren, was in statistischen bzw. methodischen Problemen der häufig verwendeten Diskriminanzanalyse begründet sein könnte. Christine Wiedemann verwendet ein neuronales Netz, das auch nichtlineare Beziehungen aufdecken kann, sowie eine unscharfe Formulierung des Erfolgsbegriffes mit Hilfe von Fuzzy-Logik. Eine Monte-Carlo-Simulation soll zeigen, ob dieses für die Neuprodukt-Erfolgsfaktorenforschung neue Instrumentarium Verbesserungen gegenüber dem bisherigen Vorgehen bringen kann. Unter Berücksichtigung der gewonnenen Erkenntnisse wird der deutsche INTERPROD-Datensatz erneut ausgewertet.
Front Matter....Pages I-XXV
Einführung....Pages 1-4
Begriffsabgrenzungen und Literaturüberblick über die Neuprodukt-Erfolgsfaktorenforschung....Pages 5-21
Die Diskriminanzanalyse und ihre Anwendung im Rahmen der Neuprodukt-Erfolgsfaktorenforschung....Pages 22-46
Neuronale Netze zur Berücksichtigung von nichtlinearen Zusammenhängen....Pages 47-88
Fuzzy-Logik zur Berücksichtigung von Unschärfen im Datenmaterial....Pages 89-112
Theoretische Konzeptionierung der Monte-Carlo-Simulation....Pages 113-147
Durchführung der Monte-Carlo-Simulation....Pages 148-185
Auswertung des deutschen INTERPROD-Datensatzes unter Berücksichtigung der Simulationsergebnisse....Pages 186-197
Schlußbetrachtung....Pages 198-200
Back Matter....Pages 201-218