ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mergers & Acquisitions: Unternehmensakquisitionen und -kooperationen Eine strategische, organisatorische und kapitalmarkttheoretische Einfuhrung

دانلود کتاب ادغام و ادغام: ادغام شرکت ها و همکاری ها یک معرفی نظری استراتژیک ، سازمانی و بازار سرمایه است

Mergers & Acquisitions: Unternehmensakquisitionen und -kooperationen Eine strategische, organisatorische und kapitalmarkttheoretische Einfuhrung

مشخصات کتاب

Mergers & Acquisitions: Unternehmensakquisitionen und -kooperationen Eine strategische, organisatorische und kapitalmarkttheoretische Einfuhrung

ویرایش: 3., uberarb. u. akt. Aufl. 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409533010, 9783322921581 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 270 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ادغام و ادغام: ادغام شرکت ها و همکاری ها یک معرفی نظری استراتژیک ، سازمانی و بازار سرمایه است: استراتژی کسب و کار/رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Mergers & Acquisitions: Unternehmensakquisitionen und -kooperationen Eine strategische, organisatorische und kapitalmarkttheoretische Einfuhrung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ادغام و ادغام: ادغام شرکت ها و همکاری ها یک معرفی نظری استراتژیک ، سازمانی و بازار سرمایه است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ادغام و ادغام: ادغام شرکت ها و همکاری ها یک معرفی نظری استراتژیک ، سازمانی و بازار سرمایه است

علیرغم ارتباط روزافزون اکتساب ها و همکاری های شرکت ها در چشم انداز شرکت های آلمانی، هنوز بحث میان رشته ای در مورد موضوع گسترده ادغام و اکتساب در علم و آموزش وجود ندارد.

استفان بر اساس نظریه های مرتبط ارائه می کند. و استراتژی‌هایی برای ادغام شرکت‌ها A. Jansen در ارائه‌ای مستدل، روشن و قابل درک از فرآیندهای ضروری اکتساب و همکاری شرکت از دیدگاه استراتژیک، بازار سرمایه نظری، سازمانی و قانونی. فصول به تفصیل بیان می‌کنند:

- وضعیت اولیه (تغییرات محیطی و شرکت، توسعه بازار M&A)،
- شرایط و اشکال خرید و همکاری،
- نظریه‌های مربوط به تصاحب شرکت،< br> - همکاری شرکتی (تجزیه و تحلیل پتانسیل، مشخصات شریک و جستجو، پیکربندی و مدیریت سرمایه گذاری های مشترک و اتحادهای استراتژیک) و
- خریدهای شرکتی (تحلیل و تصور، معامله و ارزیابی، یکپارچه سازی).

برای ویرایش سوم، این کار تا حد زیادی اصلاح و به روز شده است.

\"ادغام و اکتساب\" برای اساتید و دانشجویان مدیریت بازرگانی با تمرکز بر مدیریت، سازمان و تامین مالی و همچنین متخصصانی که به مقدمه ای سیستماتیک و یکپارچه برای علاقه مندان به اصول اولیه و مراحل فرآیند فردی خرید و همکاری شرکت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Trotz der zunehmenden Relevanz der Unternehmensakquisitionen und -kooperationen in der deutschen Unternehmenslandschaft fehlt es bei dem weiten Themengebiet Mergers & Acquisitions in Wissenschaft und Lehre noch weitgehend an einer interdisziplinaren Auseinandersetzung.

Auf der Basis relevanter Theorien und Strategien fur Unternehmenszusammenschlusse prasentiert Stephan A. Jansen in einer fundierten, ubersichtlichen und leicht verstandlichen Darstellung die wesentlichen Prozesse der Unternehmensakqusition und -kooperation aus strategischer, kapitalmarkttheoretischer, organisatorischer und rechtlicher Perspektive. Die Kapitel vermitteln im einzelnen:

- Ausgangssituation (Umwelt- und Unternehmensveranderungen, Entwicklung des M&A-Marktes),
- Begriffe und Formen der Akquisition und Kooperation,
- Theorien zu Unternehmensubernahmen,
- Unternehmenskooperationen (Potentialanalyse, Partnerprofil und -suche, Konfiguration und Management von Joint Ventures und Strategischen Allianzen) sowie
- Unternehmensakquisitionen (Analyse und Konzeption, Transaktion und Bewertung, Integration).

Fur die dritte Auflage wurde das Werk in weiten Teilen uberarbeitet und aktualisiert.

"Mergers & Acquisitions" richtet sich an Dozenten und Studierende der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Management, Organisation und Finanzierung sowie an Praktiker, die sich fur eine systematische und integrierte Einfuhrung in die Grundlagen und einzelnen Prozessschritte der Unternehmensakquisition und -kooperation interessieren.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Ausgangssituation....Pages 1-34
Begriffe und Formen....Pages 35-60
Theorien zu Unternehmensübernahmen....Pages 61-97
Unternehmenskooperationen....Pages 98-149
Unternehmensakquisitionen....Pages 150-225
Back Matter....Pages 227-258




نظرات کاربران