ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing-Management in der Großflugzeugindustrie

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت هواپیماسازی بزرگ

Marketing-Management in der Großflugzeugindustrie

مشخصات کتاب

Marketing-Management in der Großflugzeugindustrie

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824405657, 9783322897916 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 423 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت هواپیماسازی بزرگ: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing-Management in der Großflugzeugindustrie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت هواپیماسازی بزرگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت هواپیماسازی بزرگ



با وجود ویژگی‌های آشکار، بازاریابی کالاهای سرمایه‌ای در ادبیات تخصصی کمتر از بازاریابی کالاهای مصرفی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مارکوس ویلکن بخش مشخصی از صنعت هواپیماسازی بزرگ را بررسی می کند که در آن دو سازمان تامین کننده فعال جهانی، گروه هواپیماهای تجاری بوئینگ و صنعت ایرباس، با یکدیگر رقابت می کنند. به عنوان بخشی از مفهوم بازاریابی، نویسنده مدیریت بازاریابی برای هواپیماهای مسافربری و کالاهای سرمایه ای را تحلیل می کند. این نشان می دهد که قیمت، شرایط و سیاست های قرارداد و اقدامات سیاست ارتباطی می تواند مزیت های رقابتی ایجاد کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das Investitionsgütermarketing findet in der Fachliteratur trotz offensichtlicher Besonderheiten weniger Aufmerksamkeit als das Konsumgütermarketing.

Markus Wilken untersucht die klar abgegrenzte Branche der Großflugzeugindustrie, in der zwei global aktive Anbieterorganisationen, die Boeing Commercial Airplane Group und die Airbus Industrie, miteinander konkurrieren. Im Rahmen einer Marketingkonzeption analysiert der Autor das Marketing-Management für die Investitionsgüter Passagier- und Frachtflugzeug. Er zeigt auf, welche Preis-, Konditionen- und Kontrahierungspolitik und welche kommunikationspolitischen Maßnahmen Wettbewerbsvorteile schaffen können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Einleitung....Pages 1-29
Situations-, Struktur- und Umweltanalyse....Pages 30-217
Zielanalyse für die Anbieter der Großflugzeugindustrie....Pages 218-225
Strategisches Marketing....Pages 226-277
Operatives Marketing....Pages 278-332
Schlußbetrachtung....Pages 333-339
Back Matter....Pages 341-407




نظرات کاربران