ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Related Services in Central and Eastern Europe: A Cross Country Approach

دانلود کتاب خدمات مرتبط با کسب و کار در اروپای مرکزی و شرقی: رویکردی بین کشوری

Business Related Services in Central and Eastern Europe: A Cross Country Approach

مشخصات کتاب

Business Related Services in Central and Eastern Europe: A Cross Country Approach

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: DUV Wirtschaftswissenschaft 
ISBN (شابک) : 9783824406197, 9783322902573 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 269 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خدمات مرتبط با کسب و کار در اروپای مرکزی و شرقی: رویکردی بین کشوری: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Related Services in Central and Eastern Europe: A Cross Country Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خدمات مرتبط با کسب و کار در اروپای مرکزی و شرقی: رویکردی بین کشوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خدمات مرتبط با کسب و کار در اروپای مرکزی و شرقی: رویکردی بین کشوری



به دلیل غیرقابل اعتماد بودن یا فقدان کامل داده های آماری، تحلیل جامع تغییرات اقتصادی و اجتماعی در اروپای مرکزی و شرقی تقریبا غیرممکن است. با این حال، از ابتدای گذار اقتصادی، انواع جدیدی از خدمات تجاری ایجاد شده است و می توان فرض کرد که توسعه آنها و تأثیر آنها نشانه موفقیت یا شکست فرآیندهای تحول در حال انجام است.
تمرکز این کتاب بر بررسی رویه های خاص برای جمع آوری و ارزیابی اطلاعات مربوط به خدمات مرتبط با کسب و کار در اقتصادهای مرکزی و شرقی است. کارشناسانی از اقتصادهای برنامه ریزی شده قبلی و به دلایل مقایسه، از ایرلند، وضعیت خدمات تجاری منتخب را تحلیل و ارزیابی می کنند و توصیه های سیاستی را برای تسریع روند بازسازی تدوین می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Because of the unreliability or the complete lack of statistical data a comprehensive analysis of the economic and social changes in Central and Eastern Europe is nearly impossible. However, since the beginning of the economic transition numerous new types of business services have been established and it can be assumed that their development and their impact are an indication of the success or the failure of the ongoing transformation processes.
The focus of this book is on the examination of specific procedures for the collection and evaluation of information concerning business related services in Central and Eastern economies. Experts from formerly planned economies and, for reasons of comparison, from Ireland analyse and assess the state of selected business services and formulate policy recommendations for the acceleration of the restructuring process.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Business services in the transitional economies of central and eastern Europe: A cross-country approach....Pages 1-34
Business services in the transitional economy of the Czech Republic....Pages 35-68
Business services in the transitional economy of Hungary....Pages 69-94
The Republic of Ireland’s policies in the field of services: Lessons for other countries....Pages 95-129
Business services in the transitional economy of Poland....Pages 131-167
Business services in the transitional economy of Romania....Pages 169-238
Business services in the transitional economy of Slovakia....Pages 239-262




نظرات کاربران