ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Complete Guide to Special Education: Proven Advice on Evaluations, IEPs, and Helping Kids Succeed, Second Edition

دانلود کتاب راهنمای کامل آموزش ویژه: توصیه های اثبات شده در مورد ارزیابی ها، IEP ها و کمک به موفقیت کودکان، ویرایش دوم

The Complete Guide to Special Education: Proven Advice on Evaluations, IEPs, and Helping Kids Succeed, Second Edition

مشخصات کتاب

The Complete Guide to Special Education: Proven Advice on Evaluations, IEPs, and Helping Kids Succeed, Second Edition

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470615157, 9781118269534 
ناشر: Jossey-Bass 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 362 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب The Complete Guide to Special Education: Proven Advice on Evaluations, IEPs, and Helping Kids Succeed, Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای کامل آموزش ویژه: توصیه های اثبات شده در مورد ارزیابی ها، IEP ها و کمک به موفقیت کودکان، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای کامل آموزش ویژه: توصیه های اثبات شده در مورد ارزیابی ها، IEP ها و کمک به موفقیت کودکان، ویرایش دوم

دیدگاه خودی را از فرآیند آموزش ویژه برای والدین و معلمان ارائه می‌دهد

این کتاب فرآیند آموزش ویژه - از آزمایش و تشخیص تا جلسات IEP و حمایت از کودکان با نیازهای ویژه را بررسی می‌کند. نویسندگان گام به گام مراحل شناسایی، ارزیابی و مداخله را آشکار می‌کنند و به خوانندگان کمک می‌کنند تا حقوق قانونی کودکان با نیازهای ویژه و چگونگی تبدیل شدن به یک عضو فعال و مؤثر در تیم آموزشی کودک را بهتر درک کنند. بر اساس بیش از بیست و پنج سال کار با والدین و مربیان، نویسندگان بینش قابل توجهی در مورد آنچه در مورد آموزش ویژه آموخته اند ارائه می دهند. این کتاب شکاف موجود در ادبیات را برای میلیون‌ها کودکی که خدمات آموزشی ویژه دریافت می‌کنند و والدینی که برای کسب اطلاعات در مورد این موضوع فریاد می‌زنند، پر می‌کند.

  • شامل ابزارهای ارزشمند، چک لیست ها، فرم های نمونه، و توصیه هایی برای کار با دانش آموزان آموزش ویژه است
  • فرآیند آموزش ویژه، از تست و تشخیص گرفته تا جلسات IEP و حمایت از کودکان را ابهام می کند

نسخه های جدید پاسخ به مداخله (RTI)، رویکردی جدید برای تشخیص ناتوانی های یادگیری در کلاس درس را پوشش می دهد. پوشش گسترده اختلالات طیف اوتیسم و ​​اختلال دوقطبی؛ و یک بخش منابع تجدید شده. محتوا:
فصل 1 ناتوانی های مختلف، اهداف مشترک (صفحه های 5-14):
فصل 2 ناتوانی های مختلف چیست و چگونه طبقه بندی می شوند؟ (صفحات 15-26):
فصل 3 مشخصات در مورد ناتوانی های خاص (صفحه های 27-49):
فصل 4 اختلالات یادگیری خاص و رویکرد پاسخ به مداخله (صفحه های 51-59):
فصل 5 ارزیابی مشکلات کودکان: چیست، چرا و چگونه؟ (صفحات 61-72):
فصل 6 مقدمه ای بر ارزیابی: همه چیز درباره چیست؟ (صفحات 73-88):
فصل 7 ارزیابی هوش (صفحات 89-109):
فصل 8 ارزیابی مسائل تحصیلی و پردازشی (صفحات 111-121):
فصل 9 ارزیابی مشکلات عاطفی و مشکلات رفتاری (صفحات 123-132):
فصل 10 کارکردهای اجرایی: چه هستند، چرا مهم هستند و چگونه ارزیابی می شوند (صفحات 133-142):
فصل 11 یک ارزیابی نمونه و گزارش روانشناختی (صفحات 143-150):
مداخلات و پشتیبانی های فصل 12 برای رسیدگی به مشکلات عملکرد اجرایی (صفحات 151-166):
فصل 13 مداخلات برای تقویت عزت نفس، شایستگی اجتماعی و مهارت های اجتماعی (صفحه های 167) -175):
فصل 14 مداخلات برای بهبود رفتار و انضباط (صفحه های 177-191):
فصل 15 دستورالعمل برای تقویت تکالیف، مطالعه و مهارت های سازمانی (صفحات 193-202):
فصل 16 IEP و فراتر از آن: نکاتی برای همکاری والدین موفق؟ m مدرسه ابتدایی تا متوسطه (صفحات 219-226):
فصل 18 مروری بر قانون بهبود آموزش افراد دارای معلولیت سال 2004 (صفحات 227-243):
فصل 19 504 طرح ها: جایگزینی برای آموزش ویژه (صفحات 245-257):
فصل 20 مقایسه IDEA 2004 و بخش 504، و نگاهی اجمالی به هیچ کودکی که پشت سر گذاشته نشده است (صفحه های 259-266):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Provides an insider's view of the special education process for parents and teachers

This book explores the special education process-from testing and diagnosis to IEP meetings and advocating for special needs children. Step by step the authors reveal the stages of identification, assessment, and intervention, and help readers to better understand special needs children's legal rights and how to become an active, effective member of a child's educational team. Grounded in more than twenty-five years of working with parents and educators, the authors provide significant insight into what they have learned about the special education. This book fills the gap in the literature for the millions of children receiving special education services and the parents who are clamoring for information on this topic.

  • Includes valuable tools, checklists, sample forms, and advice for working with special education students
  • Demystifies the special education process, from testing and diagnosis to IEP meetings and advocating for children

New editions covers Response-to-Intervention (RTI), a new approach to diagnosing learning disabilities in the classroom; expanded coverage of autism spectrum disorders and bipolar disorder; and a revamped Resources section.Content:
Chapter 1 Different Disabilities, Common Goals (pages 5–14):
Chapter 2 What Are the Different Disabilities, and How Are They Classified? (pages 15–26):
Chapter 3 Specifics About Specific Disabilities (pages 27–49):
Chapter 4 Specific Learning Disabilities and a Response to Intervention Approach (pages 51–59):
Chapter 5 Evaluating Children's Difficulties: What, Why, and How? (pages 61–72):
Chapter 6 Introduction to Assessment: What's It All About? (pages 73–88):
Chapter 7 The Assessment of Intelligence (pages 89–109):
Chapter 8 Evaluation of Academic and Processing Problems (pages 111–121):
Chapter 9 Assessment of Emotional Difficulties and Behavioral Problems (pages 123–132):
Chapter 10 Executive Functions: What They Are, Why They're Important, and How They're Assessed (pages 133–142):
Chapter 11 A Sample Assessment and Psychological Report (pages 143–150):
Chapter 12 Interventions and Supports to Address Executive Function Problems (pages 151–166):
Chapter 13 Interventions to Boost Self?Esteem, Social Competence, and Social Skills (pages 167–175):
Chapter 14 Interventions to Improve Behavior and Discipline (pages 177–191):
Chapter 15 Guidelines for Boosting Homework, Studying, and Organizational Skills (pages 193–202):
Chapter 16 The IEP and Beyond: Tips for Successful Parent?Teacher Collaboration (pages 203–217):
Chapter 17 Transitions: Moving, Changing Schools, or Transitioning from Elementary to Secondary School (pages 219–226):
Chapter 18 An Overview of the Individuals with Disabilities Education Improvement Act of 2004 (pages 227–243):
Chapter 19 504 Plans: An Alternative to Special Education Placement (pages 245–257):
Chapter 20 A Comparison of IDEA 2004 and Section 504, and a Brief Look at No Child Left Behind (pages 259–266):





نظرات کاربران