ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Companion to Michael Haneke

دانلود کتاب همراهی برای میشائیل هانکه

A Companion to Michael Haneke

مشخصات کتاب

A Companion to Michael Haneke

ویرایش:  
 
سری:  
ISBN (شابک) : 9781405188005, 9781444320602 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 647 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب A Companion to Michael Haneke به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همراهی برای میشائیل هانکه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همراهی برای میشائیل هانکه

محتوا:
فصل 1 خود اجرایی؟ تناقضات: بازی‌های ذهنی میشائیل هانکه (صفحه‌های 51–74): توماس السایسر
فصل 2 پنج نوار، چهار سالن، دو رویا: فراز و نشیب‌های روایت ناظر در حافظه پنهان مایکل هانکه (صفحه‌های 75) –90): توماس ی. لوین
تصاویر عفونی فصل 3: هانکه، کامرون، اگویان، و معرفت‌شناسی دوئل ویدئو و فیلم (صفحه‌های 91-112): وینزنز هدیگر
فصل 4 کد رهگیری ناشناخته (صفحه‌های 113) –123): تام کانلی
فصل 5 مایکل هانکه و ذهنیت جدید: معماری و فیلم (صفحات 124-129): پیتر آیزنمن
فصل 6 بازی هانکه: واقعیت و عملکرد (صفحات 130-146): بریژیت Peucker
فصل 7 فیگورهای انزجار (صفحات 147–160): کریستا بلوملینگر
فصل 8 بدون موسیقی: در حافظه پنهان (صفحات 161–167): میشل شیون
فصل 9 مبارزه با شرایط ملودراماتیک: جدل های هانکه ( صفحات 168-186): یورگ متلمان
فصل 10 «سوگ برای خدایان مرده»: نقش دین در سه گانه یخبندان میشائیل هانکه (صفحات 187-201): گرگور توسووالدنر
فصل 11 کار مالیخولیایی عشق یا اقتباس از فیلم به عنوان ترجمه: سه راه به دریاچه (صفحه های 203-226): فاطمه نقوی
فصل 12 مایکل هانکه و سال های تلویزیون: خوانشی از لمینگ ها (صفحه های 227-242): پیتر برونت
فصل 13 تغییرات در مضامین: کره ها و فضا در واریاسیون هانکه (صفحه های 243-262): مونیکا فیلیمون و فاطمه نقوی
فصل 14 طرح ریزی میل، بازنویسی حافظه سینمایی: جنسیت و بازسازی آلمانی در میشائیل هانکه، صفحه 2 Fraulein 263 – : توبیاس ناگل
فصل 15 (نباید) اکنون نگاه کنید: تاریخچه هنر توهم در ادگار آلن که بود؟ (صفحات 279-300): Janelle Blankenship
فصل 16 بوروکراسی و سبک بصری (صفحات 301-320): برایان پرایس
فصل 17 ساختارهای یخبندان: نگاه، چشم انداز، و ژستوس در فیلم های میشائیل هانکه (صفحه ها) 321–336): گئورگ See?len
فصل 18 خلأ در مرکز اشیا: فیگورهای هویت در سه گانه یخبندان میشائیل هانکه (صفحات 337-353): پیتر جی. شوارتز
فصل 19 چگونه کارها را انجام دهیم با خشونت ها (صفحات 354–370): اوژنی برینکما
فصل 20 بین آدورنو و لیوتار: زیبایی شناسی تکه تکه شدن میشائیل هانکه (صفحات 371–419): روی گروندمن
فصل 21 پایان بازی های هالیوود (صفحات 472) راهب
فصل 22 تضاد طبقاتی و فضای عمومی شهری: هانکه و حمل و نقل انبوه (صفحات 439-454): بارتون بیگ
فصل 23 برخوردهای چند فرهنگی در سینمای فرانسوی زبان هانکه (صفحات 455-476): الکس لیکیدیس
>فصل 24 جدایی هانکه: دیدگاه گرایی و ضد نیهیلیسم در کد ناشناخته و پنهان (صفحات 477-494): کوین ال. استوهر
فصل 25 معلم ناشناخته پیانو (صفحات 495-510): چارلز وارن
فصل 26 آرزوهای ناسازگار، تکرارهای خشونت آمیز: لا پیانیست (معلم پیانو) (صفحه های 511-531): ژان ما
فصل 27 سایه بی پایان تمدن: زمان گرگ هانکه (صفحات 532-550): ایوان تورنر
فصل 28 ریشه های بینامتنی و گفتمانی ترور در حافظه پنهان میشائیل هانکه (صفحات 551–561): تی جفرسون کلاین
فصل 29 وحشت و اتوپیای فرم: او حسارد بالتازار اثر روبر برسون (صفحات 563–574): مایکل هانکه
فصل 30 خشونت و رسانه (صفحات 575-579): مایکل هانکه
فصل 31 دنیایی که شناخته شده است: مصاحبه با میشائیل هانکه (صفحات 580-590): کریستوفر شارت
فصل 32 آموزش غیر عاطفی: مصاحبه با میشائیل هانکه (صفحات 591–606): روی گراندمن


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Content:
Chapter 1 Performative Self?Contradictions: Michael Haneke's Mind Games (pages 51–74): Thomas Elsaesser
Chapter 2 Five Tapes, Four Halls, Two Dreams: Vicissitudes of Surveillant Narration in Michael Haneke's Cache (pages 75–90): Thomas Y. Levin
Chapter 3 Infectious Images: Haneke, Cameron, Egoyan, and the Dueling Epistemologies of Video and Film (pages 91–112): Vinzenz Hediger
Chapter 4 Tracking Code Unknown (pages 113–123): Tom Conley
Chapter 5 Michael Haneke and the New Subjectivity: Architecture and Film (pages 124–129): Peter Eisenman
Chapter 6 Games Haneke Plays: Reality and Performance (pages 130–146): Brigitte Peucker
Chapter 7 Figures of Disgust (pages 147–160): Christa Blumlinger
Chapter 8 Without Music: On Cache (pages 161–167): Michel Chion
Chapter 9 Fighting the Melodramatic Condition: Haneke's Polemics (pages 168–186): Jorg Metelmann
Chapter 10 “Mourning for the Gods Who Have Died”: The Role of Religion in Michael Haneke's Glaciation Trilogy (pages 187–201): Gregor Thuswaldner
Chapter 11 A Melancholy Labor of Love, or Film Adaptation as Translation: Three Paths to the Lake (pages 203–226): Fatima Naqvi
Chapter 12 Michael Haneke and the Television Years: A Reading of Lemmings (pages 227–242): Peter Brunette
Chapter 13 Variations on Themes: Spheres and Space in Haneke's Variation (pages 243–262): Monica Filimon and Fatima Naqvi
Chapter 14 Projecting Desire, Rewriting Cinematic Memory: Gender and German Reconstruction in Michael Haneke's Fraulein (pages 263–278): Tobias Nagl
Chapter 15 (Don't) Look Now: Hallucinatory Art History in Who Was Edgar Allan? (pages 279–300): Janelle Blankenship
Chapter 16 Bureaucracy and Visual Style (pages 301–320): Brian Price
Chapter 17 Structures of Glaciation: Gaze, Perspective, and Gestus in the Films of Michael Haneke (pages 321–336): Georg See?len
Chapter 18 The Void at the Center of Things: Figures of Identity in Michael Haneke's Glaciation Trilogy (pages 337–353): Peter J. Schwartz
Chapter 19 How to Do Things with Violences (pages 354–370): Eugenie Brinkema
Chapter 20 Between Adorno and Lyotard: Michael Haneke's Aesthetic of Fragmentation (pages 371–419): Roy Grundmann
Chapter 21 Hollywood Endgames (pages 420–437): Leland Monk
Chapter 22 Class Conflict and Urban Public Space: Haneke and Mass Transit (pages 439–454): Barton Byg
Chapter 23 Multicultural Encounters in Haneke's French?Language Cinema (pages 455–476): Alex Lykidis
Chapter 24 Haneke's Secession: Perspectivism and Anti?Nihilism in Code Unknown and Cache (pages 477–494): Kevin L. Stoehr
Chapter 25 The Unknown Piano Teacher (pages 495–510): Charles Warren
Chapter 26 Discordant Desires, Violent Refrains: La Pianiste (The Piano Teacher) (pages 511–531): Jean Ma
Chapter 27 Civilization's Endless Shadow: Haneke's Time of the Wolf (pages 532–550): Evan Torner
Chapter 28 The Intertextual and Discursive Origins of Terror in Michael Haneke's Cache (pages 551–561): T. Jefferson Kline
Chapter 29 Terror and Utopia of Form: Robert Bresson's Au hasard Balthazar (pages 563–574): Michael Haneke
Chapter 30 Violence and the Media (pages 575–579): Michael Haneke
Chapter 31 The World That Is Known: An Interview with Michael Haneke (pages 580–590): Christopher Sharrett
Chapter 32 Unsentimental Education: An Interview with Michael Haneke (pages 591–606): Roy Grundmann





نظرات کاربران