ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Continuing Professional Development in Health and Social Care: Strategies for Lifelong Learning

دانلود کتاب توسعه مستمر حرفه ای در مراقبت های بهداشتی و اجتماعی: استراتژی هایی برای یادگیری مادام العمر

Continuing Professional Development in Health and Social Care: Strategies for Lifelong Learning

مشخصات کتاب

Continuing Professional Development in Health and Social Care: Strategies for Lifelong Learning

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1444337904, 9781444337907 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Continuing Professional Development in Health and Social Care: Strategies for Lifelong Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه مستمر حرفه ای در مراقبت های بهداشتی و اجتماعی: استراتژی هایی برای یادگیری مادام العمر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه مستمر حرفه ای در مراقبت های بهداشتی و اجتماعی: استراتژی هایی برای یادگیری مادام العمر



این نسخه جدید از منبع اصلی بطور اساسی بازسازی و به روز شده است تا آخرین الزامات CPD را منعکس کند و شامل چندین فصل جدید است. این سیاست فعلی در مورد CPD را بررسی می‌کند و مبنای نظری حفظ شایستگی و یادگیری بزرگسالان را مورد بحث قرار می‌دهد، در حالی که راهنمایی عملی در مورد چگونگی ایجاد استراتژی برای توسعه حرفه‌ای و شغلی، و در مورد آماده‌سازی پورتفولیو ارائه می‌دهد که شواهدی از به‌روزرسانی حرفه‌ای و CPD را نشان می‌دهد. p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This new edition of the basic resource has been substantially restructured and updated to reflect the very latest CPD requirements and includes several new chapters. It reviews current policy on CPD and discusses the theoretical basis for maintaining competence and for adult learning, whilst providing practical guidance on how to develop a strategy for professional and career development, and on portfolio preparation that shows evidence of professional updating and CPD.



فهرست مطالب

Title Page\r......Page 2
Copyright\r......Page 3
Contents......Page 4
Preface......Page 5
References......Page 7
Acknowledgements......Page 8
Introduction......Page 9
Lifelong learning......Page 10
Employability......Page 11
The professional career......Page 12
Portfolio careers......Page 13
Ethics and quality of care delivery......Page 14
Competence to practise......Page 15
Continuing professional development......Page 17
References......Page 19
Introduction......Page 20
The UK Health and Care Professions Council......Page 21
Expectations of the practitioner......Page 22
Initial pre-registration education and continuing professional development......Page 23
Beyond initial professional education......Page 24
CPD and career enhancement......Page 25
Meeting the requirements of the UK HCPC......Page 26
Submissions for CPD audit......Page 27
The experience of audit......Page 28
References......Page 29
Introduction......Page 30
Variations of portfolio......Page 31
Manual portfolios......Page 32
Scrapbooking......Page 33
Profiles......Page 34
The new graduate portfolio......Page 35
The practitioner portfolio......Page 36
Portfolios for career development......Page 37
Putting a portfolio together......Page 38
Taking a break from practice......Page 39
Professional development and career planning......Page 40
References......Page 41
The professional journey......Page 42
Developing competence for a career......Page 44
The process of continuing professional development......Page 45
Preceptorship......Page 47
Coaching and mentorship......Page 48
Networks......Page 50
Individual performance review......Page 51
References......Page 53
Introduction......Page 55
The student learner......Page 56
Identifying learning needs......Page 57
Learning as a dimension of competence......Page 58
The autonomous practitioner......Page 59
Reflection......Page 60
Learning as an investment......Page 63
References......Page 64
Introduction......Page 66
Collaborative learning: projects in partnership......Page 67
Learning events......Page 68
Storytelling......Page 69
Mechanisms for supporting learning......Page 70
Social spaces......Page 72
Publication......Page 73
References......Page 75
Introduction......Page 76
Experiential learning......Page 77
Formal and non-formal learning in the workplace......Page 78
Formal learning......Page 79
Informal learning......Page 80
Accredited learning in the workplace......Page 81
Conflicts of interest......Page 82
How to make the most of workplace learning......Page 83
Transforming ourselves......Page 85
Transforming practice......Page 86
International perspectives on work-based learning......Page 87
References......Page 89
Introduction......Page 92
Reasons for seeking higher qualifications......Page 93
Typical higher education qualifications......Page 95
Master’s degrees......Page 96
Research degrees......Page 98
Transfer to PhD......Page 99
Professional doctorates......Page 100
Advancing a career through research......Page 101
Upgrading a diploma to a degree......Page 102
Returning to learning......Page 103
Experiential learning and independent study......Page 104
Meeting the expectations of different people......Page 105
Accreditation of prior experiential learning......Page 106
References......Page 107
Introduction......Page 109
Writing learning outcomes......Page 110
Project proposals......Page 111
Reflective journals......Page 112
Reflections on learning events......Page 113
Critical incidents......Page 114
Personal challenge......Page 115
Writing styles......Page 116
Writing for the public......Page 117
Book reviews......Page 118
Scholarly work......Page 119
Creative writing......Page 120
References......Page 121
Introduction......Page 122
What is a career?......Page 123
Career development......Page 124
Advancing in a career......Page 125
Career choices......Page 127
Professional isolation......Page 128
Mentoring as an aid to career success......Page 129
Practical steps to career planning and development......Page 130
References......Page 131
Introduction......Page 133
The early academic career......Page 134
A continuing career in academia......Page 135
UK Professional Standards Framework......Page 136
Keeping in touch with practice......Page 137
Service learning and community engagement......Page 138
Other CPD opportunities......Page 139
Research......Page 140
References......Page 142
Introduction......Page 144
Management development......Page 145
Leadership......Page 146
Leadership development......Page 147
Transition to leader......Page 148
Leadership development and action learning......Page 149
Organisational change through leadership......Page 150
Innovation......Page 151
Expert practitioners......Page 152
References......Page 153
Introduction......Page 154
Personal expectations and aspirations......Page 155
Strategies for personal development......Page 156
Keeping a personal portfolio......Page 157
Assistant practitioners......Page 158
Working towards a professional qualification......Page 159
Leisure......Page 161
Learning for pleasure......Page 162
Retirement......Page 163
References......Page 164
Index......Page 166




نظرات کاربران