ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Effective Learning in the Life Sciences: How Students can Achieve their Full Potential

دانلود کتاب یادگیری موثر در علوم زندگی: چگونه دانش آموزان می توانند پتانسیل کامل خود را به دست آورند

Effective Learning in the Life Sciences: How Students can Achieve their Full Potential

مشخصات کتاب

Effective Learning in the Life Sciences: How Students can Achieve their Full Potential

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780470661567, 9781119976646 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 278 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Effective Learning in the Life Sciences: How Students can Achieve their Full Potential به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری موثر در علوم زندگی: چگونه دانش آموزان می توانند پتانسیل کامل خود را به دست آورند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری موثر در علوم زندگی: چگونه دانش آموزان می توانند پتانسیل کامل خود را به دست آورند

یادگیری موثر در علوم زیستی در نظر گرفته شده است تا اطمینان حاصل شود که هر دانش آموز با یادگیری نحوه حل خلاقانه مشکلات در آزمایشگاه، میدان یا سایر محیط های کار، به پتانسیل واقعی خود دست می یابد. هر فصل، رویکردهای جدید را برای یادگیری و آموزش توصیف می‌کند و شامل مطالعات موردی، نمونه‌های کار شده و بخشی است که منابع آنلاین و سایر منابع اضافی را فهرست می‌کند.

تمام فصول از دیدگاه دانشجویان و دانشگاهیان نوشته شده است و در سراسر آن بر روش علمی مؤثر تأکید شده است. این عنوان همچنین برگرفته از تجربه پروژه بزرگی است که توسط مرکز علوم زیستی با طیف وسیعی از همکاران انجام شده است که برای شناسایی و اجرای آموزش خلاق در آزمایشگاه‌های علوم زیستی و محیط‌های میدانی طراحی شده است.

با تأکید شدید بر دانش‌آموزان که برای خود فکر می‌کنند و فعالانه در مورد موضوع انتخابی خود یاد می‌گیرند یادگیری مؤثر در علوم زیستی راهنمای ارزشمندی برای مؤثرتر کردن تجربه دانشگاه ارائه می‌کند. تا حد امکان اورتون
فصل 3 در آزمایشگاه (صفحات 41-64): پائولین ای. میلیکن و دیوید جی. آدامز
فصل 4 کار میدانی (صفحات 65-90): جولی پیکاک، جولیان آر. پارک و آلیس ال. Mauchline
فصل 5 In vivo Work (صفحات 91-110): دیوید I. Lewis
فصل 6 پروژه های تحقیقاتی (صفحات 111-132): Martin Luck
فصل 7 ریاضیات و آمار برای زیست شناسان (صفحه 133-) 149): داون هاوکینز
فصل 8 E؟ یادگیری برای زیست شناسان (صفحات 151-173): Jo L. Badge, Jon J. A. Scott and Terry J. McAndrew
فصل 9 Bioethics (صفحات 175-194): کریس جی. آر. Willmott
Ch فصل 10 ارزیابی، بازخورد و بررسی (صفحات 195-211): استفان جی ماو و پل اورسموند
فصل 11 ارتباطات در علوم زیستی (صفحات 213-233): جوآنا وران و مورین ام داوسون
فصل 12 Bioent (صفحات 235-256): لی جی. بنیستون، دیوید جی. آدامز و کارول ویکفورد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Effective Learning in the Life Sciences is intended to help ensure that each student achieves his or her true potential by learning how to solve problems creatively in laboratory, field or other workplace setting. Each chapter describes state of the art approaches to learning and teaching and will include case studies, worked examples and a section that lists additional online and other resources.

All of the chapters are written from the perspective both of students and academics and emphasize and embrace effective scientific method throughout. This title also draws on experience from a major project conducted by the Centre for Bioscience, with a wide range of collaborators, designed to identify and implement creative teaching in bioscience laboratories and field settings.

With a strong emphasis on students thinking for themselves and actively learning about their chosen subject Effective Learning in the Life Sciences provides an invaluable guide to making the university experience as effective as possible.Content:
Chapter 1 Creativity (pages 1–24): David J. Adams and Kevin Byron
Chapter 2 Problem Solving – Developing Critical, Evaluative and Analytical Thinking Skills (pages 25–40): Tina L. Overton
Chapter 3 In the Laboratory (pages 41–64): Pauline E. Millican and David J. Adams
Chapter 4 Fieldwork (pages 65–90): Julie Peacock, Julian R. Park and Alice L. Mauchline
Chapter 5 In vivo Work (pages 91–110): David I. Lewis
Chapter 6 Research Projects (pages 111–132): Martin Luck
Chapter 7 Maths and Stats for Biologists (pages 133–149): Dawn Hawkins
Chapter 8 E?Learning for Biologists (pages 151–173): Jo L. Badge, Jon J. A. Scott and Terry J. McAndrew
Chapter 9 Bioethics (pages 175–194): Chris J. R. Willmott
Chapter 10 Assessment, Feedback and Review (pages 195–211): Stephen J. Maw and Paul Orsmond
Chapter 11 Communication in the Biosciences (pages 213–233): Joanna Verran and Maureen M. Dawson
Chapter 12 Bioenterprise (pages 235–256): Lee J. Beniston, David J. Adams and Carol Wakeford





نظرات کاربران