دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David J. Adams (ed.)
سری:
ISBN (شابک) : 9780470661567, 9781119976646
ناشر: Wiley
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 278
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 11 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Effective Learning in the Life Sciences: How Students can Achieve their Full Potential به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری موثر در علوم زندگی: چگونه دانش آموزان می توانند پتانسیل کامل خود را به دست آورند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تمام فصول از دیدگاه دانشجویان و دانشگاهیان نوشته شده است و در سراسر آن بر روش علمی مؤثر تأکید شده است. این عنوان همچنین برگرفته از تجربه پروژه بزرگی است که توسط مرکز علوم زیستی با طیف وسیعی از همکاران انجام شده است که برای شناسایی و اجرای آموزش خلاق در آزمایشگاههای علوم زیستی و محیطهای میدانی طراحی شده است.
با تأکید شدید بر دانشآموزان که برای خود فکر میکنند و
فعالانه در مورد موضوع انتخابی خود یاد میگیرند یادگیری مؤثر در علوم زیستی راهنمای ارزشمندی برای
مؤثرتر کردن تجربه دانشگاه ارائه میکند. تا حد امکان
اورتون
فصل 3 در آزمایشگاه (صفحات 41-64): پائولین ای. میلیکن و دیوید
جی. آدامز
فصل 4 کار میدانی (صفحات 65-90): جولی پیکاک، جولیان آر. پارک و
آلیس ال. Mauchline
فصل 5 In vivo Work (صفحات 91-110): دیوید I. Lewis
فصل 6 پروژه های تحقیقاتی (صفحات 111-132): Martin Luck
فصل 7 ریاضیات و آمار برای زیست شناسان (صفحه 133-) 149): داون
هاوکینز
فصل 8 E؟ یادگیری برای زیست شناسان (صفحات 151-173): Jo L.
Badge, Jon J. A. Scott and Terry J. McAndrew
فصل 9 Bioethics (صفحات 175-194): کریس جی. آر. Willmott
Ch فصل 10 ارزیابی، بازخورد و بررسی (صفحات 195-211): استفان جی
ماو و پل اورسموند
فصل 11 ارتباطات در علوم زیستی (صفحات 213-233): جوآنا وران و
مورین ام داوسون
فصل 12 Bioent (صفحات 235-256): لی جی. بنیستون، دیوید جی.
آدامز و کارول ویکفورد
All of the chapters are written from the perspective both of students and academics and emphasize and embrace effective scientific method throughout. This title also draws on experience from a major project conducted by the Centre for Bioscience, with a wide range of collaborators, designed to identify and implement creative teaching in bioscience laboratories and field settings.
With a strong emphasis on students thinking for themselves
and actively learning about their chosen subject Effective Learning in the Life Sciences provides an
invaluable guide to making the university experience as
effective as possible.Content:
Chapter 1 Creativity (pages 1–24): David J. Adams and Kevin
Byron
Chapter 2 Problem Solving – Developing Critical, Evaluative
and Analytical Thinking Skills (pages 25–40): Tina L.
Overton
Chapter 3 In the Laboratory (pages 41–64): Pauline E.
Millican and David J. Adams
Chapter 4 Fieldwork (pages 65–90): Julie Peacock, Julian R.
Park and Alice L. Mauchline
Chapter 5 In vivo Work (pages 91–110): David I. Lewis
Chapter 6 Research Projects (pages 111–132): Martin
Luck
Chapter 7 Maths and Stats for Biologists (pages 133–149):
Dawn Hawkins
Chapter 8 E?Learning for Biologists (pages 151–173): Jo L.
Badge, Jon J. A. Scott and Terry J. McAndrew
Chapter 9 Bioethics (pages 175–194): Chris J. R.
Willmott
Chapter 10 Assessment, Feedback and Review (pages 195–211):
Stephen J. Maw and Paul Orsmond
Chapter 11 Communication in the Biosciences (pages 213–233):
Joanna Verran and Maureen M. Dawson
Chapter 12 Bioenterprise (pages 235–256): Lee J. Beniston,
David J. Adams and Carol Wakeford