ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Financial Services Marketing Handbook: Tactics and Techniques that Produce Results, Second Edition

دانلود کتاب کتاب راهنمای بازاریابی خدمات مالی: تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی که نتایج را تولید می‌کنند، ویرایش دوم

The Financial Services Marketing Handbook: Tactics and Techniques that Produce Results, Second Edition

مشخصات کتاب

The Financial Services Marketing Handbook: Tactics and Techniques that Produce Results, Second Edition

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781118065716, 9781118531716 
ناشر:  
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب The Financial Services Marketing Handbook: Tactics and Techniques that Produce Results, Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای بازاریابی خدمات مالی: تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی که نتایج را تولید می‌کنند، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای بازاریابی خدمات مالی: تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی که نتایج را تولید می‌کنند، ویرایش دوم

نقشه راه موفقیت برای متخصصان مالی با استفاده از مثال‌های دنیای واقعی، روش‌های عملی، و رویکردی ساختاریافته به استراتژی و تاکتیک‌های بازاریابی که اصول اولیه را برای مبتدیان پوشش می‌دهد و ایده‌های جدیدی را برای متخصصان بازاریابی الهام می‌دهد

راهنمای خدمات بازاریابی مالی، ویرایش دوم ابزارهای عملی و بهترین شیوه‌ها را به دست اندرکاران فروش و بازاریابی می‌دهد که هم برای بهبود عملکرد شغلی و هم استراتژی‌های بازاریابی خرده‌فروشی و سازمانی به آن‌ها نیاز دارند. راهنمای FSM متخصصان بازاریابی و فروش را راهنمایی می‌کند که در صنعتی کار می‌کنند که با رقابت شدید، بی‌اعتمادی مشتری، فناوری‌های متحول کننده، و مقررات در حال تغییر مشخص می‌شود، تا گام‌های عملی را که برای تغییر این تهدیدات باید بردارند را درک کنند. به فرصت ها

این کتاب با ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد نحوه هدف‌یابی، برنده شدن و حفظ مشتریان سودآور، مروری بر عملکردهای اساسی بازاریابی دارد؟ صنعت خدمات این کتاب با مطالعات موردی به‌روز، نشان می‌دهد که چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثرتر بوده است، این کتاب نحوه استفاده مؤثر از جعبه ابزار بازاریاب را نشان می‌دهد؟ از تبلیغات و روابط عمومی گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه.

  • درباره نحوه تأثیر رسانه‌های اجتماعی (توئیتر، فیس‌بوک، وبلاگ‌ها، سایت‌های بررسی) بر برند و فروش بحث می‌کند
  • مملو از اطلاعات جدید در مورد صفحات فرود، عوامل موفقیت ایمیل، و برنامه‌های گوشی هوشمند
  • نشان می دهد که چگونه اقتصاد رفتاری بر استراتژی بازاریابی تأثیر می گذارد
  • مطالعات موردی و نمودارها به طور کامل اصلاح و به روز شده اند

صنعت مالی تحت فشار شدیدی برای بهبود سود، حفظ سطح بالا است. -برای مشتریان ارزش قائل شوید و ارزش ویژه برند را بدون محدودیت بودجه حفظ کنید. نسخه اول به یک کتاب مرجع استاندارد صنعتی تبدیل شده است و راهنمای بازاریابی خدمات مالی، ویرایش دوم اطلاعات بیشتری را به متخصصان فروش و بازاریابی می دهد که برای افزایش ارزش هر دلار بازاریابی نیاز دارند. محتوا: < br>تقسیم بندی فصل 1 (صفحات 17-32):
فصل 2 موقعیت یابی و برندسازی (صفحات 33-44):
فصل 3 طرح بازار (صفحات 45-58):
فصل 4 تبلیغات (صفحات) 59-73):
فصل 5 روابط عمومی (صفحات 75-86):
فصل 6 حمایت مالی و بازاریابی رویدادی (صفحه های 87-95):
فصل 7 بازاریابی تعاملی (صفحات 97-105): < br>فصل 8 بازاریابی رسانه های اجتماعی (صفحات 107-122):
فصل 9 فروش شخصی (صفحه های 123-134):
فصل 10 نمایشگاه ها و سمینارهای تجاری (صفحات 135-144):
فصل 11 رابطه بازاریابی (صفحات 145-156):


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The roadmap to success for financial professionals using real-world examples, practical how-to's, and a structured approach to marketing strategy and tactics that covers the basics for beginners and inspires new ideas for marketing pros

The Financial Marketing Services Handbook, Second Edition gives sales and marketing practitioners the practical tools and best practices they need both to improve their job performance and their retail and institutional marketing strategies. The FSM Handbook guides marketing and sales professionals working in an industry characterized by cut-throat competition, client mistrust, transformative technologies, and ever-changing regulation, to understand the practical steps they must take to turn these threats into opportunities.

Providing invaluable information on how to target, win, and retain profitable customers, the book presents an overview of the basic marketing functions?segmentation, positioning, brand building, situational analyses, and tactical planning?as they relate specifically to the financial services industry. With up-to-date case studies, showing what has worked and, more tellingly, what hasn't, the book demonstrates how to effectively utilize the marketer's toolbox?from advertising and public relations to social media and mobile marketing.

  • Discusses how social media (Twitter, Facebook, blogs, review sites) impact branding and sales
  • Packed with new information on landing pages, email success factors, and smartphone apps
  • Demonstrates how behavioral economics affect marketing strategy
  • Case studies and charts are fully revised and updated

The financial industry is under intense pressure to improve profits, retain high-value clients, and maintain brand equity without straining budgets. The first edition has become an industry-standard reference book and The Financial Services Marketing Handbook, Second Edition gives sales and marketing professionals even more of the information they need to stretch value from each marketing dollar.Content:
Chapter 1 Segmentation (pages 17–32):
Chapter 2 Positioning and Branding (pages 33–44):
Chapter 3 The Market Plan (pages 45–58):
Chapter 4 Advertising (pages 59–73):
Chapter 5 Public Relations (pages 75–86):
Chapter 6 Sponsorship and Event Marketing (pages 87–95):
Chapter 7 Interactive Marketing (pages 97–105):
Chapter 8 Social Media Marketing (pages 107–122):
Chapter 9 Personal Selling (pages 123–134):
Chapter 10 Trade Shows and Seminars (pages 135–144):
Chapter 11 Relationship Marketing (pages 145–156):





نظرات کاربران