ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Patient Data to Medical Knowledge: The Principles and Practice of Health Informatics

دانلود کتاب از داده های بیمار تا دانش پزشکی: اصول و عملکرد انفورماتیک سلامت

From Patient Data to Medical Knowledge: The Principles and Practice of Health Informatics

مشخصات کتاب

From Patient Data to Medical Knowledge: The Principles and Practice of Health Informatics

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0727917757, 9780470994696 
ناشر: BMJ Books 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 274 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب From Patient Data to Medical Knowledge: The Principles and Practice of Health Informatics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از داده های بیمار تا دانش پزشکی: اصول و عملکرد انفورماتیک سلامت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از داده های بیمار تا دانش پزشکی: اصول و عملکرد انفورماتیک سلامت

چگونه می توانید بهترین استفاده را از داده های بیمار برای بهبود نتایج سلامت داشته باشید؟ اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد سلامت بیماران در سیستم های کامپیوتری که به طور فزاینده ای به هم متصل می شوند ذخیره می شود. اما آیا به روش هایی به اشتراک گذاشته می شود که به پزشکان کمک می کند تا از بیماران مراقبت کنند؟ آیا می توان از آن به عنوان منبعی برای محققان بهتر استفاده کرد؟ این کتاب برای همه کسانی است که می خواهند بدانند چگونه فناوری اطلاعات طرز تفکر ما را در مورد پزشکی و تحقیقات پزشکی تغییر می دهد. ایده های بررسی شده در اینجا از تحقیقات انجام شده در سراسر جهان گرفته شده است و توسط یک مرجع برجسته در انفورماتیک سلامت مستقر در دانشگاه کالج لندن ارائه شده است. این راهنمای جامع در این زمینه به سه بخش تقسیم می شود: انفورماتیک سلامت چیست؟ - یک مقدمه تکنیک هایی برای نمایش و تجزیه و تحلیل داده های بیمار و دانش پزشکی پیاده سازی در محیط بالینی: تغییر رویه برای بهبود نتایج مراقبت های بهداشتی چه یک متخصص بهداشت، مدیر NHS یا متخصص فناوری اطلاعات، این کتاب به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه می توان داده ها را برای ارائه اطلاعاتی که شما و همکارانتان می خواهید به مفیدترین و در دسترس ترین روش برای شما و بیمارانتان باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How can you make the best use of patient data to improve health outcomes? More and more information about patients' health is stored on increasingly interconnected computer systems. But is it shared in ways that help clinicians care for patients? Could it be better used as a resource for researchers?This book is aimed at all those who want to learn about how IT is transforming the way we think about medicine and medical research. The ideas explored here are taken from research carried out around the world, and are presented by a leading authority in Health Informatics based at University College London.This comprehensive guide to the field is split into three sections:What is health informatics? – an introductionTechniques for representing and analysing patient data and medical knowledgeImplementation in the clinical setting: changing practice to improve health care outcomesWhether you are a health professional, NHS manager or IT specialist, this book will help you understand how data can be managed to provide the information you and your colleagues want in the most helpful and accessible way for both you and your patients.





نظرات کاربران